Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tiggeri sanoi:Hyvityksenä kaikki linnareissun ostaneet pääsevät laivan putkaan menomatkan ajaksi.

rodder sanoi:Onko tosta räiskinnän kattauksesta ja skodejen määrästä mitään tarkempaa tietoa eli pääseekö useammalla mutkalla ampumaan jakuinka paljon?
Kuulostaa kohtalokkaalta.wanico sanoi:Ja harvoin on yhtä yllytyshullut oppaat. Ni nyt voi toteuttaa pervoimmatkin haaveet.
wanico sanoi:Ja harvoin on yhtä yllytyshullut oppaat. Ni nyt voi toteuttaa pervoimmatkin haaveet.
riisor sanoi:Kuulostaa kohtalokkaalta.
riisor sanoi:Kuulostaa kohtalokkaalta.
tiggeri sanoi:Tuo ei liittyne mitenkään ampumatapahtumaan...toivottavasti. Pervot haaveet ja tuliaseet jotenkin ei rimmaa.
wanico sanoi:Ampuminen maksetaan huoneidenjaon yhteydessä käteisellä ja mielellään tasarahalla.
Paketti sisältää ainakin 3 lyhyttä (Glock, S&W, 357 Magnum) ja 3 pitkää ( AR-15, Snaiper, pumppuhaulikko)
Retkelle pitää saada vähintään 5 osallistujaa ja hinta on 65€ per ampuja.
kum1ankka sanoi:Mua periaatteessa kovastikin kiinnostaisi lähteä tuohon mukaan, mutta hiukan tuo hinta on mielestäni korkea (täysin ilman vertailupohjaa). Koska teillä on jo minimijoukkue kasassa, niin saako jättää lopullisen päätöksen sinne hotlan aulaan, kun matkan aikana nautitut pari (no hyvä on, korkeintaan kuusitoista!) ovat kenties aiheuttaneet olotilan, jossa hieman naismaiseen tapaan vähän helpommin levittelee lompsaansa?
PoS sanoi:Ai saakeli, kuulostaa helvetin hienolta.
Mites kuule, kun mä ammun vasurilta, joten varmaan sniper on mahdoton paikka, niin tuskin on ongelma paukutella jollain lyhyellä enemmän?
PoS sanoi:Ai saakeli, kuulostaa helvetin hienolta.
Mites kuule, kun mä ammun vasurilta, joten varmaan sniper on mahdoton paikka, niin tuskin on ongelma paukutella jollain lyhyellä enemmän?
wanico sanoi:Practikal ammuntaa ei kai Suomessa pääse oikeen missään kokeilemaan käymättä kursseja. Ni siinäkin mielessä meille on tarjolla jotain normaalista poikkeavaa.
Just siksi meillä on mukana poikkeuksellisen pätevät oppaat.Jassu sanoi:Ja siihen on ihan syynsä, miksei practicalia pääse täällä kokeilemaan ilman kurssia. Ja se syy on ihan turvallisuudessa.
Jassu sanoi:Ladatun aseen kanssa liikkuminen, sektoreiden pito ja mm liikkeestä ampuminen kun vaatii jotain muutakin kuin armeijan ampumatiedot![]()
wanico sanoi:Älkää jättkö kaikki päätöstä menolaivalle, ettei tule kuljetusten kanssa kapasiteettiongelmia.
Jos meitä on nihkeesti ni siellä on Vasili&Vladimir Volgalla ja Mossella meitä venaamassa.
Mut jos jengii on paljon ni päästään varmaan jollain gangstalimusiinilla.
Hienoa että olet mukana!Minttu sanoi:Hei juuu,
Hieman olin koneelta poies, mut etkohuurut on varmaankin hävinneet lauantai iltapäivään mennessä, jotenka mä haluun mukaan kokeileen sitä räiskintää!?
Mut ihan kaikkia sivuja täst ketjusta en jaksaisi kahlata läpi, mitä sille vankilaan tutustumisreissulle kävi?![]()