• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG goes Tallinna 2015 24-25.10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zapster
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No niin, nyt on ruuatkin maksettu matkan lisäksi. Tänä vuonna ehkä myös etkoille. :bisseä:

Onko mitään käryä, mitä siinä kasviskattauksessa on tarjolla? Yritän tässä arpoa tällaiselle ruokavammaiselle turvallisinta annosta.

pupu sanoi:
Kannattaakohan jäädä odottaa viime hetken paniikki alennusmyyntii, ku järjestävä taho myy yli jäänneet lipput puolilmatteeks? :grin:

Kovin en pidättelis henkeä ylijäävän lipun perään, nyt jo puolet myyty :)

Eikös vanhakin passi ole käypä henkilöllisyystodistus?

Bren sanoi:
Onko mitään käryä, mitä siinä kasviskattauksessa on tarjolla? Yritän tässä arpoa tällaiselle ruokavammaiselle turvallisinta annosta.

Laita mulle vaikka viestillä tietoa mitkä on pahimmat vammat niin kysellään mitä on saatavilla. BH alkuaan ilmoitti että pystyvät tekemään jotain kasvisjudanssia noiden menuiden lihan asemeen..

Hobla2 asiaa, kahdeksan henkeä on ilmoitellut valitsemismahdottomia kattauksiaan, puuttuuko vielä joku (holtsu?).

Eli, jos et matkaa ensimmäisten joukossa ostaessasi päässyt valitsemaan minkä ruuan ostit, laita minulle viesti ja hoidan oikean sapuskan tiedot kirjoihin ja tilauksiin.....

Kuinkas moni Tampereen suunnalta on reissuun menossa, ja onko täältä lähdössä isompikin joukko samaan aikatauluun liikkeelle? Kyselee matkaa vielä harkitseva...

Minä, Crnd ja Telos ainakin, Terwokin taisi mainita asiasta. Ja eiköhän noita muitakin vakikasvoja sinne mukaan lähde. Jos vanhat merkit pitävät paikkansa, niin Tampereen porukan löytää taas ensimmäisenä etkoilta.

Mikä on takaraja kaupassa matkan ja ruokien ostamiselle?
Pitää tuo lasten sijoittaminen varmistaa...

lowhill sanoi:
Kuinkas moni Tampereen suunnalta on reissuun menossa, ja onko täältä lähdössä isompikin joukko samaan aikatauluun liikkeelle? Kyselee matkaa vielä harkitseva...

Jep, oon lähdössä reissuun. Nappasin jo lipun onnibussiin perjantain etkoille :)

HeeeeP! Samas paatis teitin kans kotia päin! Muutoin kyl joutuu täl kertaa skippaan :sad:. Laivalla tavataan ellen teitä löydä tallinnasta su tuossa kympin aikoihi jostain. Oisko aika maastoutua?

Suzu-ukko sanoi:
HeeeeP! Samas paatis teitin kans kotia päin! Muutoin kyl joutuu täl kertaa skippaan :sad:. Laivalla tavataan ellen teitä löydä tallinnasta su tuossa kympin aikoihi jostain. Oisko aika maastoutua?

Sunnuntaina kympin aikaan saatat löytää uutta nousua odottavia orggeja aulabaarista.. Jos vanhat merkit jotenkaan paikkaansa puolustavat.

lowhill sanoi:
Aikataulu lähtöön, ja missä etkot pidetään, minne yöksi Hesassa?

Perinteiset etkot perjantaina 23.10. Dublinerin Guinnes-loungessa. :)
Kabinetti on meidän käytössä ikäväkyllä vasta klo.20.30 ja siitä etiäpäin.

Dublineriin saa kyllä tulla ennen tuotakin :bisseä:

Back