• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ORG! Goes Tallinna 2014 25.10 - 26.10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zapster
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
wanico sanoi:
Jos en ihan väärin muista, niin viime vuonna tähän aikaan oli Skattan kadunvarsiparkit viikonloppuisin maksuttomia. (Ainakin sunnuntai)

Paikkoja kyllä vapautuu sillon la aamulla aika hintsusti, koska suurimman osan siellä asuvista ei tarvitse lähteä aamusta duuniin.

Skattalta on sitten matkaa Länsi-Satamaan, ei kantsi ehkä sieltä etsiä.

Makeka sanoi:
Skattalta on sitten matkaa Länsi-Satamaan, ei kantsi ehkä sieltä etsiä.

Olipa hieno kommentti!

Säästyi sitten taksirahat skattalta länkkäriin just. :rakastunut:
Muistuta, että tarjoon bissen sulle.

Ainoo mitä olin matkaohjelmasta lukenut on, että la klo 9 aamusta pitää olla yläkerran baarissa piste

Lopusta pitää sitten .org letka huolen, kunhan risteykset muistetaan merkata.

Lapinlahdentie siinä keskellä Hietaniemen hautausmaata on tietääkseni ilmasta pysäköintiä. Tietoni saattavat olla vanhentuneita, korjatkaa ihmeessä, jos tiedätte paremmin. Jos ei kauheen kamalia kantamuksia oo, ni ihan kävelymatkan päässä. Taino... Mulla on suunilleen sama matka täällä Kouvolassa rautatieasemalle ja jalan aattelin sen huomenna taittaa.

Tarkotus ois ainakin jokunen laatikko bissee vetää kärryllä autolle joten parkkis ei saisi olla kovin kaukana. Täytyy tulla ajoissa lauantaina jotta on aikaa etsiä sitä parkkipaikkaa.

cXlari sanoi:
Varmaan hyvä muistaa, että myös Virossa siirrytään talviaikaan ensi sunnuntaina klo.04.00.
Eli aamusella saa nukkua/kukkua sen tunnin pitempään :)

Olin itsekin tulossa muistuttamaan samasta asiasta, mutta ehdit ensin. :)

Eiköhän tässä virittäydytä etkotunnelmaan jo paljon aikaisemmin. Sehän on kohta jo lounasaika...

onks kukaan stadissa kupilla jo ennen klo 19 alkavia jatkoja? Siirryn itse klo 16 Pasilasta keskustaan, käyn heittämässä kamat hotellille ja ajattelin käydä jossain mukilla (ehkä Henrys Pubissa tmv).

Matka kohti Tallinnaa alkoi. Jänniä tämmöset uudet junat. Tuolin saa kääntää haluamaansa suuntaan ja kaikkee.

Kylhän sitä vois jo ennen seittemää jossain piipahtaa. Ensin tarttee kuitenki heittää reppu hotellihuoneeseen. Ja ehkä hengähtää sielä hetki. Mut kyl jo sanotaanko kuudelta vois hilpasta mihin vaan.

Ei kukaan sattuis olemaan n. Klo 19 nurkilla jostain helsinkivantaan suunnalta suuntaamas tuonne etkojen suunnalle? Säästyisin ankealta bussikyydiltä :P

Jassu sanoi:
onks kukaan stadissa kupilla jo ennen klo 19 alkavia jatkoja? Siirryn itse klo 16 Pasilasta keskustaan, käyn heittämässä kamat hotellille ja ajattelin käydä jossain mukilla (ehkä Henrys Pubissa tmv).

Mä irtoon duunista neljän ja viiden välissä ja suuntaan sitten ytimeen. Jotain safkaa pitäis saada koneesen, sillä lounaskin jäi tänään väliin. Seurakin kelpaa.

Juutana sanoi:
Mä irtoon duunista neljän ja viiden välissä ja suuntaan sitten ytimeen. Jotain safkaa pitäis saada koneesen, sillä lounaskin jäi tänään väliin. Seurakin kelpaa.

Henrys Pubin kuuluisat wingsit ja siihen kylkeen jotain pientä kostuketta?

Sunnuntaina jengi sit..

15094411099533d.jpg

Back