ttuttu
MotOrg ry jäsen
juutana sanoi:ei ole pystynyt vastaamaan, kun oon ruikuttanut faijalta lupaa lähteä reissuun. Eilen sellainen heltisi, niin olenkin itse lähdössä tallinnaan. :d
sorry tuomo.
ok!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
juutana sanoi:ei ole pystynyt vastaamaan, kun oon ruikuttanut faijalta lupaa lähteä reissuun. Eilen sellainen heltisi, niin olenkin itse lähdössä tallinnaan. :d
sorry tuomo.
Siis hitto, pitääks faijalt saada lupa? Miks tästä ei oo kukaan kertonu mitään?Juutana sanoi:Ei ole pystynyt vastaamaan, kun oon ruikuttanut faijalta lupaa lähteä reissuun. Eilen sellainen heltisi, niin olenkin itse lähdössä Tallinnaan.![]()

CJ sanoi:Kai mukaan pääsee, vaikka jässäri meni lompakon mukana?
Passin onnistuin saamaan, niin matkustusasiakirja-asia on nyt kunnossa...

CJ sanoi:Kai mukaan pääsee, vaikka jässäri meni lompakon mukana?
Passin onnistuin saamaan, niin matkustusasiakirja-asia on nyt kunnossa...
Suzu-ukko sanoi:Piäsöö piäsöö kuha laittelloo org! T-paijjan piellesä.
zapster sanoi:Onhan kaikilla nyt passit ja tai henkilökortit tallessa ja kalsarit pakattuna, ylihuomenna mennään!
Muistakaa tulla ajoissa satamaan niin lipunjako menee sujuvasti.
Minut tunnistaa jälleen valkoisesta kapteeninpuvusta ja härdellistä ympärillä.
zapster sanoi:Onhan kaikilla nyt passit ja tai henkilökortit tallessa ja kalsarit pakattuna, ylihuomenna mennään!
Muistakaa tulla ajoissa satamaan niin lipunjako menee sujuvasti.
Minut tunnistaa jälleen valkoisesta kapteeninpuvusta ja härdellistä ympärillä.
cXlari sanoi:Varmaan hyvä muistaa, että myös Virossa siirrytään talviaikaan ensi sunnuntaina klo.04.00.
Eli aamusella saa nukkua/kukkua sen tunnin pitempään![]()
cXlari sanoi:Varmaan hyvä muistaa, että myös Virossa siirrytään talviaikaan ensi sunnuntaina klo.04.00.
Eli aamusella saa nukkua/kukkua sen tunnin pitempään![]()
Karkov sanoi:Tarkoititko istua baarissa tunnin pitempään ?
Jii_Koo sanoi:Kellään mitään käryä onko terminaalin lähellä kohtuuhintaisia parkkipaikkoja?

Jii_Koo sanoi:Kellään mitään käryä onko terminaalin lähellä kohtuuhintaisia parkkipaikkoja?