Lowkku sanoi:Missä "tykkää" namiska?
Niin, ja mukana.![]()
Vaiko tuplasti enemmän juotavaa kun viimekerralla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lowkku sanoi:Missä "tykkää" namiska?
Niin, ja mukana.![]()

Karkov sanoi:Vaiko tuplasti enemmän juotavaa kun viimekerralla?![]()
Puhun tavallaan itsekseni 

Kannattaa kysyä neuvoa paikallisilta mihin se auto kannattaa jättää...SuzukiNeitonen sanoi:joku sano et sataman lukittu parkkipaikka on KALLIS.
SuzukiNeitonen sanoi:joku sano et sataman lukittu parkkipaikka on KALLIS. Itse reissu muuten ei ole pahan hintainenTässä nyt mun väli jorinointia, älkää välittäkö
Puhun tavallaan itsekseni
Nyt mopoileen kun vielä lämmintä ja valoisaa![]()
suzukai sanoi:En tiedä lukitusta, mutta Sataman oma parkkis kustansi viime vuonna jotain 34 euroa. Kuulemma. Jotkut jättää jonnekin korttelien päähän ilmaispaikoille tai ainakin halvemmille paikoille. Joku osaa varmasti näissä neuvoa minua paremmin.

W-P sanoi:Nooh, tuolla Skattalla on sen verta hienoo autoo, jotta jos sulla ei ihan Lamborginia oo niin saa varmasti rauhassa olla....![]()
En valitettavasti ole minkään urheiluauton omistaja. Mut tarkka olen koska autot on kalliita kapistuksia 
Eskobaar sanoi:Matka x2 maksettu tosin ei ollut ei jäsenelle mahdollista maksaa oikeaa hintaa.
Mites tuo jäljelle jäänyt 40€ hoidetaan???
Eskobaar sanoi:Matka x2 maksettu tosin ei ollut ei jäsenelle mahdollista maksaa oikeaa hintaa.
Mites tuo jäljelle jäänyt 40€ hoidetaan???