• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ORG! Goes Tallinna 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suzukai
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Maksettu*2!
Rouva (Kisula) sitten vihdoinkin liittyi jäseneksi...:)

Viimeksi muokattu:
Maksettu x 2. -Anu- & allekirjoittanut

Tehdäänpä arvoisalle matkanjohtajallemme kunnon källi ja lyödään kaikki osallistumisennätykset nyt oikeen isosti ja näytetään mistä Örkit on tehty. Iso kiitos Kaitsu vaivannäöstä matkan organisoimiseksi. Kaikille teille jotka ette ole aiemmin matkassa olleet, tiedoksi että itse olin viime syksynä ensikertaa ja olin varsin vaikuttunut järjestelyjen toimivuudesta ja reissun helppoudesta. Henki oli loistava ja kerrankin sai itse keskittyä vaan ilakointiin. Kaikki muu oli upeasti valmiiksi taputeltu.
:bye:

Mä täs pähkäilen viel osallistumista, kun joudun henkilöllisyystodistuksen hankkiin ja jättämään auton parkkiin satamaan...joku sano et sataman lukittu parkkipaikka on KALLIS. Itse reissu muuten ei ole pahan hintainen :) Tässä nyt mun väli jorinointia, älkää välittäkö :grin: Puhun tavallaan itsekseni :jpstyle:
Nyt mopoileen kun vielä lämmintä ja valoisaa :orgmp:

Paikka ostettu, täytyy nyt toivoa että tuleva toinen selkäleikkaus olis jo syyskuussa että ehtii toipumaan matkakuntoon...

SuzukiNeitonen sanoi:
joku sano et sataman lukittu parkkipaikka on KALLIS. Itse reissu muuten ei ole pahan hintainen :) Tässä nyt mun väli jorinointia, älkää välittäkö :grin: Puhun tavallaan itsekseni :jpstyle:
Nyt mopoileen kun vielä lämmintä ja valoisaa :orgmp:

En tiedä lukitusta, mutta Sataman oma parkkis kustansi viime vuonna jotain 34 euroa. Kuulemma. Jotkut jättää jonnekin korttelien päähän ilmaispaikoille tai ainakin halvemmille paikoille. Joku osaa varmasti näissä neuvoa minua paremmin.

suzukai sanoi:
En tiedä lukitusta, mutta Sataman oma parkkis kustansi viime vuonna jotain 34 euroa. Kuulemma. Jotkut jättää jonnekin korttelien päähän ilmaispaikoille tai ainakin halvemmille paikoille. Joku osaa varmasti näissä neuvoa minua paremmin.

Kiitos ja kyllä mä asian selvitettyä saan :) (kun puhutaan Hesasta niin miettii, et auto on ehjänä, kun palaa takaisin... ) Jatkan pohdintaa :jpstyle:

Ostoksilla käyty. Seuraavaksi pitää varmaan lähtee varaa hotellia etkoja varten? :)

W-P sanoi:
Nooh, tuolla Skattalla on sen verta hienoo autoo, jotta jos sulla ei ihan Lamborginia oo niin saa varmasti rauhassa olla....:)

:)- En valitettavasti ole minkään urheiluauton omistaja. Mut tarkka olen koska autot on kalliita kapistuksia :right:
Ja se on myös mun rakkaani :rakastunut:
Mut joo ei lamborgiini :thumbup:

Matka x2 maksettu tosin ei ollut ei jäsenelle mahdollista maksaa oikeaa hintaa.
Mites tuo jäljelle jäänyt 40€ hoidetaan???

Eskobaar sanoi:

Ostat kaupasta sillä rahalla jäsenyyden sille ei jäsenelle :)

Eskobaar sanoi:

Joo, tämä on näitä weppikaupan ominaisuuksia. Tässä pitäisi menetellä niin että se "ei jäsen" ostaa itse lipun. Eli sun pitäisi kirjautua ulos ja sitten sen "ei jäsenen" kirjautua sisään uudelleen.
Jos pitää ostaa puolisolle ja puoliso ei ole jäsen, eikä edes tunnareita tänne, niin tunnarit pitää luoda sitten.

Tiedä, että on hanurista, mutta näillä työkaluilla pitää mennä mitkä on käteen annettu.

Jos ostat jäsenyyden puolisolle, niin se taitaa kustantaa saman verran. Tai sitten pistä mulle privaviestiä, jos ei jäsenyyden ostaminen nappaa, niin annan sulle maksuohjeet.

Ostettu. Sain ihan ittelleni ihan oman huaneen. Hyvä teille muille. Saan kuarsailla ym. ihan huvikseen. Ei tartte kämppäkaverista välittää. Thänks.:jippikaijee:

Suzuneito, en tiedä mistä päin olet tulossa, mutta jos saat kerättyä jo jonkun 4 hlön jengin, niin ei ole paha hinta satamaparkki per henki (tai vaihtoehtoisesti kannattaa tiedustella jos jollain muulla on jo kyyti suunnaltasi!!!). Tää on niiiiiin halpa Tallinnan reissu, etenkin porukan huomioon ottaen, ettei mitään rajaa! :D

PS. Perjantaiks kannattanee jo joku omenahotellihuone varata? Kai me taas etkoillaan??? :p :thumbup:

Back