• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG Goes Tallinna 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nonni, ny on viimein maksettu meitinkin jengin matkat ja syömingit..
033102beer_1_prv.gif

Nyt olis kaupan ry hintainen matka ja lihasyöminki halukkaalle viimehetken lähtijälle Tallinnan pikkujouluristeilyyn. Laita privaa jos kiinnostaa.
062802jumpie_prv.gif

Ei ry:n jäsen joutuu maksamaan yhdistykselle hieman extraa.

HUOMIJOO!!
Nopeelle päättäjälle Tallinnan matkapaikka tiedossa.

Meidänkin perheen yllätti nyt se jokavuotinen syysflunssa, eli ainakin vaimon matkapaikka olisi siten vapaana.

Viestiä mulle tai tuonne missä matkoja kaupitellaan. Itse olen vielä terve, mutta ennuste on tyypillisesti ottaen hiukan kehno, kun puolet poppoosta on kuumeessa..

Saiskos infoa milloin pitää olla satamassa, ryhmäjaosta (keneltä saa liput) yms pientä...
biggrin.gif

Noin onkos kukaan Turusta lähdössä? Eli onko mahdollisuutta kimppakyytiin, bussilla olin noin muuten hurauttamassa. Ugh, aikanen herätys...
Millainen pysäköinti satamassa on? Eli onko korteissa omalla autolla ajelu?

Käsittääkseni se pysäköinnin hinta siinä sataman parkissa on niin kallis, että kannattaa ajaa siihen suoraan terminaalin eteen ja ottaa reilusti sakko, jos tosiaan autolla haluaa tulla.

Pitkäaikainen pysäköinti maksaa n. 26 € meidän matkan ajaksi ulkona, jos sieltä löytyy tilaa.
Ja europark vartioidussa parkkihallissa pysäköinti 26 €/vrk + 12h x 3€/tunti = eli todennäköisesta 2 vrk hinta eli 52 €.

Pysäköintivirhemaksu on 40 €.

Osiossa taaempana löytynee viime vuoden ketju, siellä ainakin tuosta pysäköinnistä. Ja muustakin yleisestä.

Läväytin aloitusviestiin vähän aikatauluhahmotelmaa, lukekaa, jos on epäselviä. Ja muistakaa sit ottaa ne passit tahi henkilökortit mukaan - ajokortti ei kelpaa!

sanoi:
n. 12.30-13.00: Check In
Ilmeisesti tänä vuonna on muistettu varmistaa, että hotellin check-in onnistuu jo ennen klo15?
smile_org.gif

Onks jollain tietoa onko tuolla Länsiterminaalissa jonkinlainen matkatavarasäilytys (siis reissun ajaksi eli yli 24h)? Joudun raahaamaan mukana sen verran ylimääräistä kamaa mitä ei tarttis Tallinassa olla mukana.

Back