Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lukee. Olet lähettänyt sinne viestin perjantaina ja nyt eletään sunnuntaita - kohtuuton vastausaika?Lukeeko kukaan noita "tallinna@moottoripyora.org" osoitteeseen lähetettyjä viestejä?
Orgin kemuissa kannattaa jättää auto kotiin - et kuitenkaan ole ajokunnossa ennen maanantai-iltaa..Noin onkos kukaan Turusta lähdössä? Eli onko mahdollisuutta kimppakyytiin, bussilla olin noin muuten hurauttamassa. Ugh, aikanen herätys...
Millainen pysäköinti satamassa on? Eli onko korteissa omalla autolla ajelu?
On siellä satamassa parkkialue, hinnasta ei kyllä ole tietoa. Tosin luottaisin kyllä siihen bussiin itse.Noin onkos kukaan Turusta lähdössä? Eli onko mahdollisuutta kimppakyytiin, bussilla olin noin muuten hurauttamassa. Ugh, aikanen herätys...
Millainen pysäköinti satamassa on? Eli onko korteissa omalla autolla ajelu?
Liput saa multa. Satamassa viimeistään klo 8. Itse sihtaan olevani lippuluukulla heti kun se aukeaa klo 7.30, jonka jälkeen välittömästi lippujen jakoSaiskos infoa milloin pitää olla satamassa, ryhmäjaosta (keneltä saa liput) yms pientä...![]()
Ja jako tapahtuu edellisen kerran kaltaisesti viereisessä anniskelutilassa??Liput saa multa. Satamassa viimeistään klo 8. Itse sihtaan olevani lippuluukulla heti kun se aukeaa klo 7.30, jonka jälkeen välittömästi lippujen jakoSaiskos infoa milloin pitää olla satamassa, ryhmäjaosta (keneltä saa liput) yms pientä...![]()
Kutsuisin tätä mielummin "ravintopisteeksi" tai "elämän keitaaksi"Ja jako tapahtuu edellisen kerran kaltaisesti viereisessä anniskelutilassa??![]()
![]()
Siellä sataman alakerrassa ei ole enää sitä paikoitusfirmaa:Osiossa taaempana löytynee viime vuoden ketju, siellä ainakin tuosta pysäköinnistä. Ja muustakin yleisestä.
Lähde: http://www.tallinksilja.com/fi/destinations/terminals/helW/sanoi:Special-paikoitus on lopettanut toimintansa v. 2008 lopussa
Ilmeisesti tänä vuonna on muistettu varmistaa, että hotellin check-in onnistuu jo ennen klo15?sanoi:n. 12.30-13.00: Check In