Ace
MotOrg ry jäsen
Kaaduiksää ittekki vai pelkkä pyörä tuolla Berliinin alla....![]()
![]()
![]()
![]()
Sisenedes ühistransporti tuleb koheselt komposteerida sõidupileti hinna ulatuses talonge või osta juhilt sõidupilet.
jeah!!! kippis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaaduiksää ittekki vai pelkkä pyörä tuolla Berliinin alla....![]()
![]()
![]()
![]()
Sisenedes ühistransporti tuleb koheselt komposteerida sõidupileti hinna ulatuses talonge või osta juhilt sõidupilet.
jeah!!! kippis.
Nyhveröitä jä nynnyjäkö sä sinne mukaan haluat?Kumman vaisusti on porukkaa osallistunut tähän tänä vuonna![]()
Nyt kaikki nynnyt ja nösseröt, vähemmän nynneröt jne...
Osallistukaa, osallistukaa!!!
Mitähän kysymyksellä tarkoittanet?Mikäs tän matkan ja varaustilanteen nykyinen status on?
Aivan samaa ketkä sinne tulee, kunhan omaa huumoria, tai vaikka ei omaiskaan, omistaa pyörää, tai vaikka ei omistaisikaan (malli vapaa), osaa bailata (ja vaikka ei osaiskaan) jne jne...Nyhveröitä jä nynnyjäkö sä sinne mukaan haluat?Kumman vaisusti on porukkaa osallistunut tähän tänä vuonna![]()
Nyt kaikki nynnyt ja nösseröt, vähemmän nynneröt jne...
Osallistukaa, osallistukaa!!!
Mä ainakin haluan sinne bilettävää ja hauskaa pitävää porukkaa.
Viime vuonna en ainakaan muista nähneeni yhtään nysveröä. Siitä voidaan tietenkin keskustella muistanko mä muutenkaan mitään.![]()
Vai A-luokan matka...A-luokan matka...![]()
ei sitte ookka A- matkamukaan tullaan mamman kans![]()
sit otetaan porukalla![]()
![]()
OOTAS KUN SAADAAN EUKKO NUKKUMAAN , SITTE MENNÄÄN H******Eei sitte ookka A- matkamukaan tullaan mamman kans![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hyiiiii...!!OOTAS KUN SAADAAN EUKKO NUKKUMAAN , SITTE MENNÄÄN H******Eei sitte ookka A- matkamukaan tullaan mamman kans![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kiitokset sinulle tuosta.Pakko laittaa muistoja viime reissulta:
Peab vaattama äki tulen kaa kaasa. Tallinas polegi kaua aega käind, viimati vist kaks aastat tagasi käinud olen. Aga linna kyll ei tahaks minna, seal pole midagi erilist. Synk paik. Nägu ennegi, mingi pole muutunud. Aga mis sest, odav viin.![]()
Pitää kattoa ehkä tulen itsekin mukaan. Tallinassa ei olekkaan pitkään aikaan tullu käytyä, viimeks ehkä kaks vuotta sitten kävin. Mutta kaupunkiin ei haluis mennä, siel ei ole mitään erikoista. Synkkä paikka. Niinkuin ennenkin, mikään ei ole muuttunut. Mutta mitäs siitä, viina on halpaa.Peab vaattama äki tulen kaa kaasa. Tallinas polegi kaua aega käind, viimati vist kaks aastat tagasi käinud olen. Aga linna kyll ei tahaks minna, seal pole midagi erilist. Synk paik. Nägu ennegi, mingi pole muutunud. Aga mis sest, odav viin.
saisko tuon suomeksikkin
ku ei olla viel viro sana hallinnassa![]()
![]()