• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org goes Tallinn 4.–5.11.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Emmää kyl ketään ryhmistä tunne edes näöltä, mutta...
tounge.gif
Äläs ny, oothan sä mutkin nähnyt monia monia kertoja ja pitkiä tarinointejakin ollaan suoritettu sukelluksista ja muista
biggrin.gif
No SÄÄÄÄ nyt oot Orgkimppa-ajomestarikin, mutta noi MUUT!
biggrin.gif

Muistakaa että jos oma ryhmiksenne on holhottavassa kunnossa, kadonnut tai jotain muuta vastaavaa niin etsikää joku toinen ryhmis käsiinne
jep, dumpataan se oma ryhmis jos on ihan tolkuttomat naamarit ja sammunut vessaan....
tounge.gif

No ei vaan, kaveria ei jätetä, ei edes omaa ryhmänvetäjää.
Jep! Coveria ei sitten jätetä; sanoivat wanhat sotajermutkin! Ja kyl toi pätee tänäpäivänäkin vaikka hömppähommissa ollaan!
wink.gif

Emmää kyl ketään ryhmistä tunne edes näöltä, mutta...
tounge.gif
Äläs ny, oothan sä mutkin nähnyt monia monia kertoja ja pitkiä tarinointejakin ollaan suoritettu sukelluksista ja muista
biggrin.gif
No SÄÄÄÄ nyt oot Orgkimppa-ajomestarikin, mutta noi MUUT!
biggrin.gif
Ja mutki oot kai nähny... Muistaakseni... Ja Petrin...? Ja Acen?
Mut määpäs olenkin dalmaatikko.....
biggrin.gif
Petrin ja Jassun mää muistan näöiltä. Petrin on/oli se hukkapätkä ja Jassu se kuvaileva nuori mies....?
tounge.gif
Muita en muista, mutta eiköhän sitä tutustuta viikonlopun kuluessa.
tounge.gif

Mielenkiinnolla odottelen raporttia reissusta. Kuinkas moni ei kyennyt aamulla laivaan?

Ihan mukavaa oli perjantain "suojakännissä" selvinpäin
crazy.gif

Sust on tullu vanha
biggrin.gif

Mä oon aika varmasti eka töissä...
mad.gif

Kaikille kiitos hauskasta reissusta ja kiitos siitä ettei uhkailuista huolimatta kukaan ole tullut jatkoille mun työpaikalle!

Back