• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org goes Tallinn 4.–5.11.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
jos jollain vapaata paikkaa tarjolla niin vois tätä aloittelijaa kinnostaa...
cool.gif

No no... alkaako porukkaa pelottaa ku lippuja myydään siellä sun täällä. Ei tarvi pelätä, kyllä tuolta yleensä on porukka hengissä takaisin päässyt
smile_org.gif

No no... alkaako porukkaa pelottaa ku lippuja myydään siellä sun täällä. Ei tarvi pelätä, kyllä tuolta yleensä on porukka hengissä takaisin päässyt
smile_org.gif
Ei se siitä johdu. Juttu vaan on alkanu kiertään, kun tuli sanottua eilen illalla tuolla chatissa et kyllä mä lähden Tallinnaan.
biggrin.gif

Uskokaa nyt ei tarvitse pelätä mua, röllipeikkoa lainatakseni (mukautettuna) "en minä ole paha, minä olen ruma"
smile_org.gif

Muistutan, että jos teette vielä matkustajamuutoksia, tehkää ne nopeasti. Viimeistään 31.10. toimitetaan laivayhtiölle ja hotellille viimeiset muutokset listoihin.
Ilmoittakaa minulle jos olette myyneet lippunne jollekin. Ja lipun ostaneen tulee ilmoittaa minulle koko nimi, syntymäaika, sukupuoli, kansalaisuus, puhelinnumero ja sähköpostiosoite, sekä ruokailuvaihtoehto.

Aika paha löytää hiljainen ja kaikenikäisille sopiva mutta rauhallisuudesta ainakin muistaisin että hullu Kukko, simonkadulla katutasolla voisi olla sopiva kokoontumiselle. Ja aika vaikka 20.00. Jos sopii ??
Hullu Kukko klo 20 olisi varmaan hyvä kokoontumispaikka, kun matkailijoita taitaa tulla kauempaakin. Ovi melkein näkyy sekä rautatieasemalle että linja-autoasemalle: -klik-
Jatkoa voisi sitten katsoa porukan määrän, kunnon  
biggrin.gif
crazy.gif
ghostface.gif
etc. mukaan
Elekee nyhhyvät ihimiset enne aekojjaa alotelko. Ei kunto maha piisata moessee? Niijuu.. tervveesii Ilomantsista....
wink.gif

Tuun Tsadiin tiistaina eli ulkoruokintakauteni on tältä vuodelta ohi.

Terveisiä meriltä, nyt on reenattu.. muutama päivä. Voin kertoa ettei pysty eikä kykene kertomaan mikä olo. Yritän kiteyttää:

"Ööööööhhhgggnnnnhhhh..."

No jopas  
confused_orig.gif
 Taitaa olla murheitten päivä..siis kun kaverilla jonka piti lähteä kans..tuli sellasia esteitä jottei taida päästä matkaan  
mad.gif
 Olikos niitä liputtomia vielä??Mie myyn,kaverin ja ehkä jopa omanikin puis    
bawling.gif
ei oo tota rohkeutta kertyny täs vkon aikana yhtään lisää.

No jopas
confused_orig.gif
Taitaa olla murheitten päivä..siis kun kaverilla jonka piti lähteä kans..tuli sellasia esteitä jottei taida päästä matkaan
mad.gif
bawling.gif
älä anna periksi.mukaan vaan,vaikka noita peruuttelijoita taitaa olla jo muutenkin.

Yllytä ny hullua  
cool.gif
mieli kyllä tekis,niin pirusti lähteä..mutku oon ujo,pieni,kiltti akkeli...orpo parka  
bawling.gif
 kaikki apinan tuntee mut apina ei tunne ketään  
033102beer_1_prv.gif

jos oot ujo,pieni ja kiltti,niin tod.näk tulet vaimoni kanssa hyvin juttuun.samat tuntomerkit sopii myös häneen,paitsi kännissä
biggrin.gif
biggrin.gif

No jopas  
confused_orig.gif
mad.gif
bawling.gif
Se on voi voi. Miksi ihmeessä tarttet sen kaverin taluttajaksi?  
nixweiss.gif
Onhan siellä varmasti miehiä jotka  
wink.gif
auttavat sua tutustumaan muihin
tounge.gif
.

No jopas
confused_orig.gif
mad.gif
bawling.gif
Se on voi voi. Miksi ihmeessä tarttet sen kaverin taluttajaksi?
nixweiss.gif
Onhan siellä varmasti miehiä jotka
wink.gif
auttavat sua tutustumaan muihin
tounge.gif
.
Erikoista porukkaa, erikoiset huolet. Ilman esiliinaa tutustut väkeen paljon paremmin, etkä nyhvää sen kanssa nurkassa.
smile_org.gif

Ihan naispuoleisesta kaverista kyse..on vaa niin orpo olo lähteä ku ei ketää tunne.. Mut kerran tääl vaa eletään,kai se on vaa rohkaistuttava  
tounge.gif
(syytän tästä kyllä orastavaa humalatilaa,jossa kirjoitan)  
crazy.gif

Back