• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org goes Tallinn 4.–5.11.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
hips hei, pari paikkaa varaukseen, jos ja kun vapautuu.. eli minun ja sulaahulluutta emännät lähtee kans mukaan  
062802jumpie_prv.gif
Nimenomaan.... saaks ton pomppuhymiön ylösalaisin  
biggrin.gif
Tästä tuleekin mielenkiintoinen reissu
biggrin.gif

Bluesman, sun tätylin olenkin tavannut, hyvää mehua teki
smile_org.gif

hips hei, pari paikkaa varaukseen, jos ja kun vapautuu.. eli minun ja sulaahulluutta emännät lähtee kans mukaan  
062802jumpie_prv.gif
Nimenomaan.... saaks ton pomppuhymiön ylösalaisin  
biggrin.gif
Tästä tuleekin mielenkiintoinen reissu
biggrin.gif

Bluesman, sun tätylin olenkin tavannut, hyvää mehua teki
smile_org.gif
Taitaa olla tällä reisulla eri mehut kyseessä
biggrin.gif
tai mistä minä mitään tiedä...
nixweiss.gif

Jos ei vielä vaatekaapista löydy org-paitoja niin luulisi matkalaisille ehtivän vielä nuo tulla jos nopeasti tilaatte.

Nickilliset paidat ovat siitä kivoja että porukka tunnistaa toisensa paremmin ja moni nimimerkki saa helpommin kasvot
smile_org.gif

Vermeethän löytyvät : - klik -

Matka maksettu mut, taitaa jäädä silti reissu väliin.Semmosta se elämä joskus on.

Mikäli et pääse lähtemään reissuun, voit myydä paikkasi jollekin halukkaalle, jos sellaisia vaikka ilmestyisi. Olemme saaneet mahdollisuuden tehdä muutoksia lähtijöiden nimilistaan tämän kuun loppuun asti.

Vieläkö olis joku halukas reissuun lähtijä vailla matkaa?
Mulle tulee nyt liikaa päällekkäistä tapahtumaa ja rahan menoa, joten olis yks matka myytävänä...
confused_orig.gif

"Matka alkaa 4.11. klo 8.00 Helsingistä"
Onko tässä jotain toivomuksia/vaatimuksia miten aikasin siellä terminaalilla pitäisi olla? Ainakin tuntia ennen? Vai aikasemminkin?

Myö tullaa Mimman kaa kaikella todennäkösyydellä jo perjantaina Heltsinkii reenaamaa, seuraan saa liittyä, jos uskaltaa...  
wink.gif

Tarvittais joku paikallinen alkuasukas luotsaamaan parhaat baarit läpi, ottaen kuitenki huomioon, että aamulla pitäis omin jaloin (kaiketi) kyetä kipuamaan sinne laivaan...  
biggrin.gif
Pienistä en tiedä mutta meno alkaa varmasti jo perjantaina.

Toisaalta houkuttelis alotella jo päivää aikasemmin. Mutta sitä pitää sitten läpi yön heilua helsigissä. Ei viittis ajella helsinkiin -> kotiin ja parin tunnin päästä takas helsinkiin.

Juu olishan se kiva jos joku majoittais niin siitä sitten yhdessä satamaan niin ei pääse eksymään.
Tai siis enhän minä eksy
biggrin.gif

Yritäksää Timberi uskotella viattomille sivullisille, että mun ja Mimman saapuminen kaupunkiin aiheuttais jonkii sortin häppeninkiä?
tounge.gif
biggrin.gif

Kuten edellä jo mainittu, kaikki kynnelle kykenevät ja kykenemättömätkin ovatten tervetulleita meijän kanssa harjoittelemaan Tallinnan retkeä varten!
062802jumpie_prv.gif

Kivempi edelleen kontata porukalla sinne satamaan ja voidaan sitte siististi toisiamme tukien EHKÄ päästä sinne laivaanki.
wink.gif

Kuten edellä jo mainittu, kaikki kynnelle kykenevät ja kykenemättömätkin ovatten tervetulleita meijän kanssa harjoittelemaan Tallinnan retkeä varten!
062802jumpie_prv.gif

Kivempi edelleen kontata porukalla sinne satamaan ja voidaan sitte siististi toisiamme tukien EHKÄ päästä sinne laivaanki.
wink.gif
Juu kaikki keskustaan.. mutta onkos jotain paikkaa mihin porukka kokoontuis ettei jokainen alottele yssikseen eri paikassa
biggrin.gif

No multa sun ei kannata paikkaehdotuksia kysellä, ku en oo vissiin ikuna Helsingissä käyny baarissa...
biggrin.gif

Eikäkö joskus 16-vuotiaana tuli vedettyä pikakänni jossain vanhan linja-autoaseman nurkilla olleessa baarissa, mutta muistikuvat siitä reissusta on enemmän ku heikot...
ghostface.gif

Tarttis olla sellanen paikka, missä ainaki alkuillasta pystyis vähän jotain juttelemaanki, että ehtis vähän tutustua porukkaan, ennenku humaltuu niin paljon, ettei pysty/kykene/muista kenen kanssa on edes liikenteessä=musa ei huuda miljoonaa kaiken aikaa, lisäks plussaa olis, jos lafkasta löytyis sekä menomusaa tanssijoille, että vähän muunlaista genreä ei-niin-tanssiville-tyypeille.
thumbs-up.gif

Ja lisänä vielä, että K-raja sais olla maksimissaan 20, ku meillä on tossa porukassa tota nuorempaaki väkeä mukana, olis kai kuitenki suotavaa että päästäis kaikki samaan paikkaan, eiks?

Onko ehdotuksia vai sulkevatko kriteerit toinen toisensa pois?

Back