• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org goes Tallinn 4.–5.11.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vieläkö olis joku halukas reissuun lähtijä vailla matkaa?
Mulle tulee nyt liikaa päällekkäistä tapahtumaa ja rahan menoa, joten olis yks matka myytävänä...    
confused_orig.gif
uhkarohkeista mainittiin tuolla aikasemmin..täs kaiketi yks sellanen...järkky rohkeuden keräys käynnissä,uskaltautuisko messiin  
nixweiss.gif
 Nyt kun tuo paikkakin ois tyrkyllä

Vieläkö olis joku halukas reissuun lähtijä vailla matkaa?
Mulle tulee nyt liikaa päällekkäistä tapahtumaa ja rahan menoa, joten olis yks matka myytävänä...
confused_orig.gif
uhkarohkeista mainittiin tuolla aikasemmin..täs kaiketi yks sellanen...järkky rohkeuden keräys käynnissä,uskaltautuisko messiin
nixweiss.gif
Nyt kun tuo paikkakin ois tyrkyllä
et uskalla
033102bebe_1_prv.gif
.
ei muuta ku mukaan matkaan

Ilmoittakaa minulle, jos olette myyneet paikkanne jollekin tai ostaneet joltain paikan, niin saadaan laivayhtiölle ja hotelliin oikeat tiedot.

Tällä hetkellä tiedossa olevat muutokset:
EskimoRR -> NoFuel
MCBlondi -> Kallio
Huikkari -> shwoomie

tosiaan mullakin selkeni kuvio eli pääsisin sittenki lähtemään..eli jos on paikkaa vapaana ni voin ostaa sen pois...

Ja sitten alkaa Turkulaisten metsästys....Kai täältä suunnasta lähtijöitä löytyy..Elikkäst milläs menopelillä ja aikataululla ootte menos?Kimpassa matkustelu on aina paljon mukavampaa
smile_org.gif

No multa sun ei kannata paikkaehdotuksia kysellä, ku en oo vissiin ikuna Helsingissä käyny baarissa...
biggrin.gif

Onko ehdotuksia vai sulkevatko kriteerit toinen toisensa pois?
Eipä mullakaan ole pahemmin tietoa mihin päin kannattais mennä vaikka muutaman kerran sua useammin siellä olen ollut
tounge.gif

Eli multa ei pahemmin ehdotuksia saa.

Paikkakuntalaiset! Kertokaa nyt vähän mihin kokoonnutaan?

Aika paha löytää hiljainen ja kaikenikäisille sopiva mutta rauhallisuudesta ainakin muistaisin että hullu Kukko, simonkadulla katutasolla voisi olla sopiva kokoontumiselle. Ja aika vaikka 20.00. Jos sopii ??

Ja olisi tietty ihan kiva tietää että montakos meitä sinne tulee. Noin niinkuin että siis, vois vähän varautua etukäteen.

ei helevata en uskalla tulla.voi muuten jäädä Tallinna näkemättä
tounge.gif

katsellaan kunhan ajankohta lähenee

Aika paha löytää hiljainen ja kaikenikäisille sopiva mutta rauhallisuudesta ainakin muistaisin että hullu Kukko, simonkadulla katutasolla voisi olla sopiva kokoontumiselle. Ja aika vaikka 20.00. Jos sopii ??
Hullu Kukko klo 20 olisi varmaan hyvä kokoontumispaikka, kun matkailijoita taitaa tulla kauempaakin. Ovi melkein näkyy sekä rautatieasemalle että linja-autoasemalle: -klik-
Jatkoa voisi sitten katsoa porukan määrän, kunnon  
biggrin.gif
crazy.gif
ghostface.gif
etc. mukaan

No nii justiinsa, mitä mä ny tässä varovaisesti oon alustavasti laskeskellu, ni oliskohan meittiä viitisentoista tässä vaiheessa tuloillaan...?
062802jumpie_prv.gif

Ja mä sain onnistuneesti itelleni siihe iltavuoron perjantaille, joten tod.näk. oon tuohon aikaan vasta tulossa kohti Helsinkiä, jollen saa duunikaveria nakitettua ajamaan mun kuormaa takas Lahteen...
biggrin.gif

Mut paikalle tullaan jahka keritään ja nuokii aikataulut voi vielä muuttua moneen kertaan, kiitos kuljetusalan alati muuttuvien reititysten...
mad.gif

Paikka varmaan ihan ok, mulla ei oo tietoa eikä kokemusta Hesan baareista, joten pakko tyytyä teijän arvioihin asiasta...
biggrin.gif

Pitäiskö laittaa vallan oma topikki tonne orgin kokoontumis-osastolle, jos vaikka jokkuu muutkin, ku risteilylle lähtevät haluis tulla meijän kans harjottelemaa?

Tällä tietoa siis sovitaan paikaksi Hullu Kukko ja klokuajaksi 20.reikäleipä!
buttrock.gif

Nii mäkin ajattelin omaa osiota mutta toisaalta täähän on Org. goes Tallinna, joten... Siitä osallistuja määrästä vaan sitä että jos alkaa tulemaan sellainen 20-30 hlöä niin pitää alkaa katsoa että olis tilaa kaikille.
Ja Rider voithan sä vaikka soittaa tarvittaessa ja kysellä missä mennään ja kertoa meillekin missä sä meet.

Kyllä mää teijät löydän soittamatiki tai siihen riittää soitto järjestyspoliisille, kysyy että missä se h*lvetillisesti rymyävä ja mekkaloiva moottoripyöräjengi painelee menemää...
biggrin.gif
tounge.gif

Ei vaa, ans kattoo ny, asioilla on tapana järjestyä. Ainahan mä voin ilmottaa työnantajalle, että se kuorma tulee sitte sunnuntai-iltana Lahteen, jos tulee...
biggrin.gif

Mä uskalla noin pitkälle luvata mitää suunnitelmia, ku ei tiedä huomispäivästäkää vielä mitää varmaa! Ainoo mikä on varma, on se, että perjantaipäivän puolella mut löytää Helsingistä
033102beer_1_prv.gif
!
buttrock.gif

Joo aikaa on ja paljon kerkeää tapahtua. Mutta mä oon kyllä ajatellut vähän nukkuakin tuona yönä.. mä wanha ja väsy. Mutta kaikki taplaa tyylillään.

Ainoo mikä on varma, on se, että perjantaipäivän puolella mut löytää Helsingistä
033102beer_1_prv.gif
!
buttrock.gif
lookaround_orig.gif
voi olla et tuun moikkaa teitä....sit ei laivall jänskättäis niin paljon , ku ois viel enemmän tuttuja naamoja...
wink.gif

mut sen pämppäämisen jätän kyl teille....
biggrin.gif
mulle voi yökylään tulla...tosin en kyl kauheen myöhään perjantaina hillu...." niin hän luulee
tounge.gif
"

Back