Ok.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viime vuonna oli 50 matkaajaa... aikaisemmista en muista mitään.Paljonkos muuten yleensä on porukkaa ollu mukana? Rikotaanko ennätyksiä?
Joten ISO KIITOS teille, että jaksatte järkätä!
2004 oli 56 matkailijaa...Viime vuonna oli 50 matkaajaa... aikaisemmista en muista mitään.
Ja toi kun en ollu edes sitten minä
... ja sitäpaitsi toi oli vahinko ?-)Ja toi kun en ollu edes sitten minä![]()
Nyt on jo ekoja maksaneita kuittailtu...Joo maksettu on kanssa, vaikkei se kyllä näy... kun ilmoittautuneet lista näyttää ettei kukaan oo maksanut, mutta kai se siitä selviää.
Saattaapi olla et vaatii jonniinlaista leiritystä etukäteen .....Nimilistan perusteella tulossa aika raikas reissu..![]()
Tein tuon virheen viime kerralla, suoraan baarin jälkeisistä jatkoista taksiin ja laivaan.. tämä kostautuikin sitten seuraavana iltana, kun ei meinannut enää hereillä pysyä.Myö tullaa Mimman kaa kaikella todennäkösyydellä jo perjantaina Heltsinkii reenaamaa, seuraan saa liittyä, jos uskaltaa...![]()
Tarvittais joku paikallinen alkuasukas luotsaamaan parhaat baarit läpi, ottaen kuitenki huomioon, että aamulla pitäis omin jaloin (kaiketi) kyetä kipuamaan sinne laivaan...![]()
Turpa kiinni ja nimi listaanPaljos siellä on vielä paikkoja vapaana?
Heitän tässä noppaa, että tohtiiko sitä tulla kun ei oo tullu oltuu missään tekemisissä tänä vuonna teidän kanssa..![]()
Nou prätkä nou funny.
Niinpä, itse menin vain käymään Petrillä ja B-päättäjäisissä, tarkoitus oli ajella vielä yöksi kotiin. Onneksi oli passi ja kamat "varmuudeksi" mukana...Tein tuon virheen viime kerralla, suoraan baarin jälkeisistä jatkoista taksiin ja laivaan.. tämä kostautuikin sitten seuraavana iltana, kun ei meinannut enää hereillä pysyä.Myö tullaa Mimman kaa kaikella todennäkösyydellä jo perjantaina Heltsinkii reenaamaa, seuraan saa liittyä, jos uskaltaa...![]()
Tarvittais joku paikallinen alkuasukas luotsaamaan parhaat baarit läpi, ottaen kuitenki huomioon, että aamulla pitäis omin jaloin (kaiketi) kyetä kipuamaan sinne laivaan...![]()
Että älkää reenatko kovin rajusti![]()