• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org goes Tallinn 4.–5.11.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Täytyy myöntää että nyt jänskättää kun tuli reissulle ilmoittauduttua. Kattelin nuo edellisvuoden kuvat ja pelon sekaisin tuntein odotan reissua
biggrin.gif

MINÄ!

P.S. Jos joku peruu matkansa tjn niin mulle heti ilmoitusta, olisi yksi immeinen vielä joka olisi halukas mukaan!!

Ei taida sellaista .Orgin reissua olla, jossa ei alasti kekkuloitaisi. Jotta tältäkään reissulta ei puuttuisi alastomuutta ja luonnollisesti mies- ja naiskauneutta, olemme varanneet Radisson SAS:ista saunan kolmeksi tunniksi lauantaina, klo 14-17.
033102beer_1_prv.gif

Eli onko kaikki paikat nyt täytetty ?? Nyt alkaa pörssipeli ja osuuksien myynti kovaan hintaan vielä mukaan haluaville
biggrin.gif
biggrin.gif

Tjooh pitäisi olla maksettunakin, vaan vielä ootellaan, että se mun maksu rekisteröidään
biggrin.gif

Ja myöskin ensikertalaisena tälle risteilylle.

Pystyiskös näillä pileteillä tahkoomaan rahaa
biggrin.gif

Paljonko ollaan valmiita tarjoomaan että pääsis reissulle mukaan?

Siis enhän mä ole myymässä kyselen vaan...
talktohand.gif

Voi olla, että jonkinlainen turnauskestävyyden parantamiseen suuntautuva etukäteisvalmennus olisi paikallaan?!  
033102beer_1_prv.gif
ghostface.gif
Vedät viikon ennen lähtöä pelkästään olutta ja Pehmytjäätelöä™ - siitä se lähtee
smile_org.gif
Paino nimenomaan tuolle =>Pehmytjäätelöä™  
biggrin.gif

Ettei menis ihan off-topic niin mahtaneekohan tuota Pehmytjäätelöä™ saada Kloostri Aitista, vaimikäsenyoli, jälkkäriks, vai pitääkö mennä mäkkiin ja mikä Pehmytjäätelö™ on viroks?  
omg.gif

Voi olla, että jonkinlainen turnauskestävyyden parantamiseen suuntautuva etukäteisvalmennus olisi paikallaan?!  
033102beer_1_prv.gif
ghostface.gif
Vedät viikon ennen lähtöä pelkästään olutta ja Pehmytjäätelöä™ - siitä se lähtee
smile_org.gif
Paino nimenomaan tuolle =>Pehmytjäätelöä™  
biggrin.gif

Ettei menis ihan off-topic niin mahtaneekohan tuota Pehmytjäätelöä™ saada Kloostri Aitista, vaimikäsenyoli, jälkkäriks, vai pitääkö mennä mäkkiin ja mikä Pehmytjäätelö™ on viroks?  
omg.gif
No viroksi seon "masinajäätis"
biggrin.gif
Tieto on faktaa,joten varmisteleppa holtsu saatavuus jälkkäriksi.
biggrin.gif

Nimilistan perusteella tulossa aika raikas reissu..  
ghostface.gif
Saattaapi olla et vaatii jonniinlaista leiritystä etukäteen .....
biggrin.gif
033102beer_1_prv.gif
ghostface.gif
Riittäisköhän 30 vuotta? Epäilen, että vaimo on treenannut vieläkin kauemmin
smile_org.gif

Back