• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org goes Tallinn 4.–5.11.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
no niin, miekii oon sitte vinguttannu visaa joten vaviskaa
033102bebe_1_prv.gif
ja täältä tullaan UUDET SUURET SEIKKAILUT
tounge.gif

Viikonloppu takana ja vielä 12 paikkaa jäljellä. 58 rohkeaa, ellei uhkarohkeaa lähtijää jo ilmoittautunut.

Mukana ollaan!
033102beer_1_prv.gif
Ekaa kertaa ja ehkäpä hieman jännittää
biggrin.gif
Meikä keräs kans voimia ja uskaltaudun mukaan, ekaa kertaa...
crazy.gif
biggrin.gif
Heii... me ekakertalaiset voidaan mennä johkii kannen alle piiloon, tarkkailla sieltä wanhojen toimintaa ja ottaa oppia ja tietty osoittaa kunnioitusta ettei käy näin
kaboom.gif
Mitä mä muistelen mun vanhoista risteilyistä niin mun hytti on yleenä ollut jossain kölin alla
biggrin.gif

Eli ensin hissillä niin alas kun pääsee ja sitten loppu matka portaita.
buttrock.gif

mutta eihän tällä reissulla laivalla olla kun menot ja paluut.. eli hotellin kellariin siis...
tounge.gif

Noni, taas mokasin, ku tota ei mulla oo ku yks nainen mukana... Eli sen toisen vois joku korjata pois.
lookaround_orig.gif

Kitoos taas etukäteen joustavalle järjestelytoimikunnalle.
tounge.gif

EDIT: Fixattu poies/Zia

... muistutan vielä että ainoastaan maksamalla paikat vahvistuvat!

Kaikki paikat on nyt varattu. Yritämme vielä saada lisää paikkoja ja ilmoitamme kun ja jos niitä järjestyy.

Saimme 20 lisäpaikkaa... vielä ehtii nopeimmat mukaan.

Tietojärjestelmässä olleen vian... tai jonkun inhimillisemmän virheen vuoksi pari ilmoittautunutta on kadonnut bittihe*vettiin... tarkista että olet vielä mukana listassa. Jos et ole, täytä tietosi pikaisesti uudelleen.

ILMOITTAUTUNEIDEN LISTA

Paljonkos muuten yleensä on porukkaa ollu mukana? Rikotaanko ennätyksiä?
wink.gif

Kivaa, että väki jaksaa innostua, olishan se vähän tylsää, jos toiset tekee hirveen duunin järjestääkseen tällasta ja sitte kukaan ei vaivautuisi tulemaan!

Joten ISO KIITOS teille, että jaksatte järkätä!
bowdown.gif

Joo maksettu on kanssa, vaikkei se kyllä näy... kun ilmoittautuneet lista näyttää ettei kukaan oo maksanut, mutta kai se siitä selviää.

Back