Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meikä keräs kans voimia ja uskaltaudun mukaan, ekaa kertaa...Mukana ollaan!Ekaa kertaa ja ehkäpä hieman jännittää![]()
![]()
Heii... me ekakertalaiset voidaan mennä johkii kannen alle piiloon, tarkkailla sieltä wanhojen toimintaa ja ottaa oppia ja tietty osoittaa kunnioitusta ettei käy näinMeikä keräs kans voimia ja uskaltaudun mukaan, ekaa kertaa...Mukana ollaan!Ekaa kertaa ja ehkäpä hieman jännittää![]()
![]()
![]()
![]()
lähinnä tyhmänrohkeaaViikonloppu takana ja vielä 12 paikkaa jäljellä. 58 rohkeaa, ellei uhkarohkeaa lähtijää jo ilmoittautunut.
Mitä mä muistelen mun vanhoista risteilyistä niin mun hytti on yleenä ollut jossain kölin allaHeii... me ekakertalaiset voidaan mennä johkii kannen alle piiloon, tarkkailla sieltä wanhojen toimintaa ja ottaa oppia ja tietty osoittaa kunnioitusta ettei käy näinMeikä keräs kans voimia ja uskaltaudun mukaan, ekaa kertaa...Mukana ollaan!Ekaa kertaa ja ehkäpä hieman jännittää![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
No mutta siellähän sitä todennäköisesti kaikki on, koska saunaosasto sijaitsee siellä.Mutta eihän tällä reissulla laivalla olla kun menot ja paluut.. eli hotellin kellariin siis...
Eiköhän rahastonhoitajamme tässä lähipäivinä tsekkaa tilin läpi ja kuittaile maksetut...Joo maksettu on kanssa, vaikkei se kyllä näy... kun ilmoittautuneet lista näyttää ettei kukaan oo maksanut, mutta kai se siitä selviää.