Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuosta ei hyvä seuraa?1/3-osa paikoista jo mennyt ensimmäisen kolmen tunnin aikana.
Taitavat vielä käyttää niitä Rupliaan.Aikaa on jokunen hetki, ku on viimeks käyny Tallinnassa, huoliiks ne siellä rafloissa jeuroja vai tartteeko vaihtaa valuuttaa?
Paikallista valuuttaa tai luottokorttia suosittelen maksuvälineeksi.Aikaa on jokunen hetki, ku on viimeks käyny Tallinnassa, huoliiks ne siellä rafloissa jeuroja vai tartteeko vaihtaa valuuttaa? Esim. toi illallisen maksu?
Näkyyhän se! Määki kyl maksoin, mutta SE EI näy kun Nordean ja Sampon välillä blaa blaa blaa.....Näkyisiköhän tämä: ILMOITTAUTUNEET
Mua vasta jännittäkin, sillä olen ollut mukana ennenkin.AIVAN NIIN!et oo ainakaan ainoa,Mukana ollaan!Ekaa kertaa ja ehkäpä hieman jännittää![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sama homma on täällä. Hinta yllätti itseni edullisuudella ja ruokalistakin oli melkoisen hyvän näköinenet oo ainakaan ainoa,Mukana ollaan!Ekaa kertaa ja ehkäpä hieman jännittää![]()
![]()
![]()
![]()
Äläs ny timbertyyppi ole tollanen. Tää retki on ollu perinteisesti sellanen sivistynyt ja rauhallinenJoo tulossa ollaan vaikkakin pelonsekavin tuntein. MÄ näin mitä on talviset kokoontumiset. Mä näin mitä oli tasari. Ja mä ARVAAN mitä on Org goes Tallinna.