• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org goes Tallinn 4.–5.11.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
1/3-osa paikoista jo mennyt ensimmäisen kolmen tunnin aikana.
Tuosta ei hyvä seuraa?
biggrin.gif

Aikaa on jokunen hetki, ku on viimeks käyny Tallinnassa, huoliiks ne siellä rafloissa jeuroja vai tartteeko vaihtaa valuuttaa? Esim. toi illallisen maksu?

Aikaa on jokunen hetki, ku on viimeks käyny Tallinnassa, huoliiks ne siellä rafloissa jeuroja vai tartteeko vaihtaa valuuttaa? Esim. toi illallisen maksu?
Paikallista valuuttaa tai luottokorttia suosittelen maksuvälineeksi.

Eurojakin ottavat monissa paikoissa, mutta häviät kurssissa aika hyvin jos niillä meinaat maksaa.

No voihan vinetto...
033102ass_1_prv.gif

Mulle jää aina niitä hiluja ylitte ja ne ei vaihda niitä takasin Suomessakaa...

Eli siis täytyy käyttää kaikki rahat, ennenku lähtee pois...
biggrin.gif

Tuleeks jossain vaihees listaa ketä kaikkia on lähdössä, voi sitte ruveta bongaamaa itelleen huonekaveria?
wink.gif

e: lisäkyssäri

Maksettu.. Mukana..
buttrock.gif

Toi mun toisen ilmottautumisen voi pyyhkii ku kämmäsin ton selaimen kans...siis yhteen kertaan Hän itse...
lookaround_orig.gif

Edit by Hannula: Dellasin sen toisen.

Joo tulossa ollaan vaikkakin pelonsekavin tuntein. MÄ näin mitä on talviset kokoontumiset. Mä näin mitä oli tasari. Ja mä ARVAAN mitä on Org goes Tallinna.

No joo tietty on, sivistynyt ja henkisesti vahvaa menoa.
biggrin.gif
Onnea muuten sulle jASSU. Sä alat lähestyä, huom lähestyä miehen ikää.

Back