• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG! Goes Tallinn 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lunastar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
nyt jännittää ja maanantaina pelottaa
ghostface.gif

joo ei, pitäkää hauskaa sielä reisus, kyl mun on pakko passata. Selkä kipeenä selvinpäin katsomassa muita, jotka saavat nauttia alkoholia, ei kuulosta ihan täydelliseltä suunnitelmalta.
No varuiksi tuli ostettua kinkku, paistelen sitä sitten. En mä oikeesti olis halunnukka lähtee, kyl toi kinkun paistaminen on paljon hauskempaa. mut prkl enhän mä voi edes kinkku viinii juoda kun katselen kinkun valmistumista.
omg.gif

Ei oo kyl kivaa, mut pitäkää te ny hauskaa munkin puolesta ja pitäkääkin sitten omana tietonanne, turhaan tänne tulla sit retostelee reissun jälkeen
tounge.gif

Pidetään sitten hauskaa!

Peruin oman reissuni muiden asioiden takia ja nyt sitten antibiottikuurilla poskiontelotulehduksen vuoksi, joten olisi jo senkin takia jäänyt lähtemättä. Ihan oiken mennyt arvaus kerrankin. Summa summarum

Onhan teillä joko org- tai poropaidat yllä?  
biggrin.gif

Suurkiitokset järjestäjille! Olihan taas hieno reissu, vaikkei kauheesti oo jälkipolville kyl kerrottavaa :P

Ensimmäistä kertaa org goes Tallinna reissulla safka onnistui! Vaikka puolet joutuivatkin odottelemaan evästystä hieman pidempään palkittiin odotus ainakin liharuoan osalta. Enpä oo ennen tuossa kaupungissa saanu noin hyvää lihaa! Jälkkäristä ei kauheesti kommenttia, mut eipä sillä niin väliä ja osalle maistui sitten muidenkin edestä
biggrin.gif

Monen mutkan ja kurvan kautt kotia välistopill...
Kiitos kaikil osaanottajill!

P.S. Sitä kaiken kiteyttävää kuvaa ei vält. tarv. julk.
wink.gif

...nii ja se immeinen ku keskusteltiin sivuston uudesta raudasta, hotellista yms. vois laittaa privana yhteystiedot, ni laitetaan asiat rullaan...(ku ei tämmöne dementikko handlaa nimien/kasvojen/nickien sekamelskaa:-)

Yhtiömme kiittää ja pahoittelee.

Olipahan taas reissu. Joo, ainakaan niitä baarissa otettuja kuvia ei mun puolesta tarttis laittaa kiertoon. Ei ole muistikuvia, niin ei tartte tulla julkisia todisteitakaan...
biggrin.gif

Hieno reissu kyllä, kanaruoka todella maittavaa
smile_org.gif

Jälkkäri oli todella onnistunutta, kun kuori sokerit pois  
tounge.gif

Kiitosta järjestäjälle ja jatkojärjestäjille!

Kiitokset järjestäjille ja seuralle. Ultrarento retki, noin edustin tätä puolta porukkaa
smile_org.gif
Vaikka sinänsä aika monta ilmaatu hotellille jo alkuillasta...
omg.gif

Paparazzi tarkastaa kuvia, mutta vaikutti yleisesti siltä, ettei moisia juuri esille haluta, joten saattaa jäädä odottamaan jotain iltamaa, jossa noita voidaan esittää ns. suoraan yleisölle.

sport05.gif

Kiitos ja kiitos(joku ehkä ootti anteeksi pyyntöä, mut mie en vihhaa kettää, enkä pyytele mittää).. järjestelyt +10, ruoka loistavaa, seura huippu hyvää, kaikin puolin kivaa
biggrin.gif
.. ehkä mä toivun taas ens vuoteen..

Sumpalle
bowdown.gif

Kiitos reissusta matkakavereille ja järjestäjille. Oli hieno reissu ja todellakin kannatti olla mukana. Näköjään, jos vetää battery-vodkaa tarpeeksi, niin hyvin jaksaa aamupalalle asti juhlia. Paluumatka olikin sitten hieman vaisu, kun väsytti ihan sikana. Eiköhän sitten vuoden kuluttua uskalla lähteä taas mukaan.

..juu tänks vaan evripadi...hmmm...pokkarissa näyttäis olevan muutamakin kuva, mitähän niille...
No, laitetaan edes muutama roiskaisu menomatkasta...

Kuvitusta

Back