Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliko tuo joku vihje vai?Jo nyt kun katselee lähtijäluetteloa, niin tässä reissussa on niin katastrofin ainekset...![]()
Ei mikään vihje, vaan suoraa faktaa...Oliko tuo joku vihje vai?Jo nyt kun katselee lähtijäluetteloa, niin tässä reissussa on niin katastrofin ainekset...![]()
![]()
Mikä huolestuttavinta, niin tässä sopassa rupee oleen paitsi ainekset, myös tilat ja pari kokkiakin...Ei mikään vihje, vaan suoraa faktaa...Oliko tuo joku vihje vai?Jo nyt kun katselee lähtijäluetteloa, niin tässä reissussa on niin katastrofin ainekset...![]()
![]()
![]()
Nyt on herra ymmärtänyt väärin biletyksen perimmäistarkoituksen..Mikä huolestuttavinta, niin tässä sopassa rupee oleen paitsi ainekset, myös tilat ja pari kokkiakin...Ei mikään vihje, vaan suoraa faktaa...Oliko tuo joku vihje vai?Jo nyt kun katselee lähtijäluetteloa, niin tässä reissussa on niin katastrofin ainekset...![]()
![]()
![]()
Onneks hotelli on pysyny samana, ei tartte taas aamulla viiden jälkeen - kun yksikseen yökerhosta poistuu - yrittää ympäripäissään miettiä että mistä suunnasta mä tulin ja mihin suuntaan mä olin menossa.
...eipä...
Mä otan sukkapuikot ja pitsin nypläys tarvikkeet mukaan niin on tekemistä. Kukas sitä nyt baariin...Jo nyt kun katselee lähtijäluetteloa, niin tässä reissussa on niin katastrofin ainekset...![]()
Hyvä että meitä ensikertalaisia on muitakin kuin minä...Ekaa kertaa lähden Orgin ryyppyreissulle mukaan. Saas nähdä tuleeko toista kertaa![]()