• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG! Goes Tallinn 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lunastar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
keskiviikkoa odotellessa jos sitten olisi vielä paikkoja tarjolla...

nixweiss.gif
sad_orig.gif

Parisuhdetesti varattu ja maksettu.
Eli parempi puolisko mukaan ja katotaan jatkuuko suhde vielä retken jälkeenkin... Pikkasen jännittää, hui hurja...

Mä maksoin Pupun omalla jäsennumerolla kun Pupumaan pankki oli katkolla. Haittaako?

27 paikkaa jäljellä enää! Mutta sainpas omani ja muistin mainita syntymäpäivän ja huonetoveritoiveenikin. Jos tänään saisin edes yhden asian tehtyä oikein...
lookaround_orig.gif

Jo nyt kun katselee lähtijäluetteloa, niin tässä reissussa on niin katastrofin ainekset...
biggrin.gif

Kiitos Makekalle ku makso minut  
biggrin.gif

Meni oma nettipankki jumiin, jäi nyt vissiin toi oma buukkaus roikku johonki... Onko nyt tupla buukattuna? Jos niin toi oma, joka on maksamatta, voi poistaa!

Meni nettipankki kiinni, ku olivat pankista lähettäneet uudet netti tunnukset (selvis kun soitin).
Kovasti hämmästeli neiti puhelimessa, kuinka en ole huomannu uusia, postissa tulleita tunnuksia!?
Pankki ku vaan lähettää ne, salakavalasti ilman mitään ennakko varoitusta, samanlaisis kirjekuores ku tiliotteet sekä kaikki mainokset mm uusist lainatarjouksist...
Niin eipä ollu tultua avatuks, ku en noit tiliotteitakaan jaksa lukee...

Jo nyt kun katselee lähtijäluetteloa, niin tässä reissussa on niin katastrofin ainekset...
biggrin.gif
Oliko tuo joku vihje vai?  
biggrin.gif
Ei mikään vihje, vaan suoraa faktaa...
biggrin.gif
Mikä huolestuttavinta, niin tässä sopassa rupee oleen paitsi ainekset, myös tilat ja pari kokkiakin...

Onneks hotelli on pysyny samana, ei tartte taas aamulla viiden jälkeen - kun yksikseen yökerhosta poistuu - yrittää ympäripäissään miettiä että mistä suunnasta mä tulin ja mihin suuntaan mä olin menossa.

...eipä...

biggrin.gif
Oliko tuo joku vihje vai?  
biggrin.gif
Ei mikään vihje, vaan suoraa faktaa...
biggrin.gif
Mikä huolestuttavinta, niin tässä sopassa rupee oleen paitsi ainekset, myös tilat ja pari kokkiakin...

Onneks hotelli on pysyny samana, ei tartte taas aamulla viiden jälkeen - kun yksikseen yökerhosta poistuu - yrittää ympäripäissään miettiä että mistä suunnasta mä tulin ja mihin suuntaan mä olin menossa.

...eipä...
Nyt on herra ymmärtänyt väärin biletyksen perimmäistarkoituksen..  
biggrin.gif
Siis yökerhostahan poistutaan jatkoille ja jotenkin mä oon aika varma että sellaset löytyy...  
tounge.gif
jostakin...  
wink.gif
ja sinne ei mennä yksin...
Mä luotan että orggilaiset on kovempia hemmoja kuin palomiehet, siis kun puhutaan biletyskestävyydestä, ei letkun paineistuksesta...  
biggrin.gif

biggrin.gif

Juh, kaikenmualiman salasanan metsästysten ja koneen toimimisten jälkeen, taidan olla mukana  
blush.gif

Sit tyhmä kyssäri, mist näkee osallistujalistan... Maanantai -ei mun päivä  
lookaround_orig.gif

Back