eli mulla ei oo mitään mahkuja....Näillä näkymin mäkin tarvitsen kämppiksen. Hakemuksia saa lähettää.
Ps. Olen allerginen tyhmille ihmisille. Tyhmät älkää vaivautuko.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eli mulla ei oo mitään mahkuja....Näillä näkymin mäkin tarvitsen kämppiksen. Hakemuksia saa lähettää.
Ps. Olen allerginen tyhmille ihmisille. Tyhmät älkää vaivautuko.
Olit varannut 2 paikkaa omalla nimelläsi, syntymäajallasi jne, yksi henkilö ei voi matkustaa kuin yhdellä lipulla joten toinen poistettiin.Laitoin varauslistaan kahdelle henkilölle, nyt näyttäisi olevan vain yksi varaus
. Kuinkas se on sieltä poistunut??? 4.9 varauslista näytti kahta
Tarttis tehrä jotain, voisiko listaa hoitava zekata ja infota mua, kiitos![]()
![]()
Osa oli niin pirteitä, et ne herätettiin satamasta nukkumasta kun olivat oikaisseet suoraan treeneistä satamaan.Maksu suoritettu.
Pitäiskö pitää perjantaina ennen lähtöä pienet harjoitukset... niinkuin viimevuonna ja on sitä taidettu aikaisempinakin vuosina vähän reenata ennen reissua. On sitten pirtsakkana aamulla satamassa.
Tän porukan kanssa passin mukana pitäminen on yleensä ihan fiksua, koskaan ei tiedä minne eksyyOnneksi sattu passi olemaan mukana...![]()
Kysy vaan Janilta, kannattaako sitä passia kantaa mukana...Tän porukan kanssa passin mukana pitäminen on yleensä ihan fiksua, koskaan ei tiedä minne eksyyOnneksi sattu passi olemaan mukana...![]()
![]()
No silloin 15.9. tulee ainakin ne ratakauden päättäri-iltamat... Sinne jos vielä mukaan mahtuu, ja viimeistään baariin sitten. Oli se mikä oli.Voisko muuten järkkää jotain baarimiittiä tässä lähiaikoina? Ois kiva, kun sattuneista syistä en oikein noihin torstai-ajoihin enää tänävuonna pääse...![]()
Ei saanu iv:tä... Mutta ehkä jo ensi vuonna!Taas kerran pitää kysyä "mutta missä on Joliet?"![]()
Tottakai pitää, me pitkänmatkalaiset ei muuten päästä vauhtiin... Eikös se Hullu Kukon alakerta toiminut ihan hyvin viime vuonna... muistaakseni ??Maksu suoritettu.
Pitäiskö pitää perjantaina ennen lähtöä pienet harjoitukset... niinkuin viimevuonna ja on sitä taidettu aikaisempinakin vuosina vähän reenata ennen reissua. On sitten pirtsakkana aamulla satamassa.