Olisiksä hei mun kaa vai onks sulla toinen?Ilmottauduttu ja maksettu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisiksä hei mun kaa vai onks sulla toinen?Ilmottauduttu ja maksettu.
Prkl, me maksettiin jo varmuuden vuoksi eilen, mutta Nordea ei näköjään halua toimittaa meidän rahojaNopeimmat maksajat TOP 6
1. Terwo
2. Lasmasqueradelaspalmas (tai joku sellanen)
3-5. MegaB ja JP-800 ja Hanna
6. Markku
Ihailtavaa.
Toi maksujärjestys on läppä.Meneeks toi sijojen 85-95 järjestys sitte maksu- vai arvopäivän mukaan? ..joillain o maakuntapankki mistä maksut menee etanapostiautolla vastaanottajalle..
Esim. tämän takia pitää olla tili joka -ööh- monessa pankissaPrkl, me maksettiin jo varmuuden vuoksi eilen, mutta Nordea ei näköjään halua toimittaa meidän rahoja![]()
Sampolaiset prkl...
No kun noin nätisti pyysit niin kiilasit just jonon ohiOlisiksä hei mun kaa vai onks sulla toinen?Ilmottauduttu ja maksettu.
Ou Yeah!Nonni, mun puolesta meidät voi laittaa samaan kämppään. Pakkaankin tuosta liukkarit reppuun samantien ettei unohdu..Multa puuttuu huonekaveri, ku vauva jeesus ei lähde mukaan,vaiks kuin koittais houkutella.Multa voi poistaa avec-ilmon.
edit: kuka tulee mulle huonekaveriks??![]()
Ei saa... kun on vaan liha, kana ja kasvisvaihtoehdot.Saako maksaa kun jaksaa?
Lainaus "ilmoittautuneet" -sivulta:Mahtuuko vielä 1+avec?
Omalla hytillä kiitos, ja miel. eri kannelta...![]()
Maksetaan heti, kun varmistus tulee.
Kuten Tume sanoi niin matka tosiaan tällähetkellä täynnä, noin vuorokaudessa kelpasi porukalle 90 paikkaa.Mahtuuko vielä 1+avec?
Omalla hytillä kiitos, ja miel. eri kannelta...![]()
Maksetaan heti, kun varmistus tulee.
Valitettavasti meillä ei ole hyttejä tarjolla, vain huoneita Tallinnan parhaasta hotellista. Voimme kysyä teille huonetta kellarista.Omalla hytillä kiitos, ja miel. eri kannelta...![]()