• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org! Goes Tallinn 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kaitsu ei varmaan puhu meille koko matkalla mitään, mutta kyllähän me tiedetään, että rujon kuoren alla piileksii onnellinen mies koko menomatkan.

Kaitsu ei varmaan puhu meille koko matkalla mitään
Toiveajattelua
biggrin.gif

Näillä hinnoilla nimittäin ei pääse junalla edestakas edes Mikkeliin.
Kuka nyt mikkeliin tahtoisi mennä?
No sitähän mä vähän meinasin... mutta ei saa pilkata, joku saattaa lähteä Mikkelistäkin mukaan.
S**tanan peelot, elekee v*ttuilko Mikkelistä.. Hieno paikkakunta, josta tulee upeita ihmisiä..
biggrin.gif

Turku onkin sitten asia erikseen..
tounge.gif

Multa voi poistaa avec-ilmon.

edit: kuka tulee mulle huonekaveriks??
Multa puuttuu huonekaveri, ku vauva jeesus ei lähde mukaan,vaiks kuin koittais houkutella.
Nonni, mun puolesta meidät voi laittaa samaan kämppään. Pakkaankin tuosta liukkarit reppuun samantien ettei unohdu..
inlove.gif
biggrin.gif

Joo.. Meiän matkat on kans maksettu eli nyt on liian myöhä tulla katumapäälle. Taas on pakko lähtee vetää pää täyteen huonossa seurassa
tounge.gif

Näillä näkymin mäkin tarvitsen kämppiksen. Hakemuksia saa lähettää.

Ps. Olen allerginen tyhmille ihmisille. Tyhmät älkää vaivautuko.

Huh! Meinaspa mennä ohi koko homma vaikka oon tän kipsikäden kanssa koko päivän kikkaillu koneen ääressä.. Reissu on jo maksettukin. Huonetoveri hakemuksia otetaan vastaan.

Ps. Olen allerginen kuorsaaville ihmisille.

Nopeimmat maksajat TOP 6

1. Terwo
2. Lasmasqueradelaspalmas (tai joku sellanen)
3-5. MegaB ja JP-800 ja Hanna
6. Markku

Ihailtavaa.

Back