Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ToiveajatteluaKaitsu ei varmaan puhu meille koko matkalla mitään
ja sit heräsin tästä ihanasta unestaToiveajatteluaKaitsu ei varmaan puhu meille koko matkalla mitään![]()
S**tanan peelot, elekee v*ttuilko Mikkelistä.. Hieno paikkakunta, josta tulee upeita ihmisiä..No sitähän mä vähän meinasin... mutta ei saa pilkata, joku saattaa lähteä Mikkelistäkin mukaan.Kuka nyt mikkeliin tahtoisi mennä?Näillä hinnoilla nimittäin ei pääse junalla edestakas edes Mikkeliin.
? 9 ? 79/90 paikkaa varattu, joten eikös niitä ole 11 paikkaa?Vielä ehtii: 9 paikkaa jäljellä!![]()
varaeerolla ja baikalla oli kaksi paikkaa molemmilla omalla nimellä ja syntymäajalla, poistin ne niin tuosta lukema.? 9 ? 79/90 paikkaa varattu, joten eikös niitä ole 11 paikkaa?Vielä ehtii: 9 paikkaa jäljellä!![]()
Ok, Huh. Mä jo meinasin, että Holtsu ei enää osaa ees laskeavaraeerolla ja baikalla oli kaksi paikkaa molemmilla omalla nimellä ja syntymäajalla, poistin ne niin tuosta lukema.? 9 ? 79/90 paikkaa varattu, joten eikös niitä ole 11 paikkaa?Vielä ehtii: 9 paikkaa jäljellä!![]()
Multa puuttuu huonekaveri, ku vauva jeesus ei lähde mukaan,vaiks kuin koittais houkutella.Multa voi poistaa avec-ilmon.
edit: kuka tulee mulle huonekaveriks??
Nonni, mun puolesta meidät voi laittaa samaan kämppään. Pakkaankin tuosta liukkarit reppuun samantien ettei unohdu..Multa puuttuu huonekaveri, ku vauva jeesus ei lähde mukaan,vaiks kuin koittais houkutella.Multa voi poistaa avec-ilmon.
edit: kuka tulee mulle huonekaveriks??
Nonni, mun puolesta meidät voi laittaa samaan kämppään. Pakkaankin tuosta liukkarit reppuun samantien ettei unohdu..Multa puuttuu huonekaveri, ku vauva jeesus ei lähde mukaan,vaiks kuin koittais houkutella.Multa voi poistaa avec-ilmon.
edit: kuka tulee mulle huonekaveriks??![]()
Hyvässä huonossa seurassaTaas on pakko lähtee vetää pää täyteen huonossa seurassa![]()