Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai sä oot nykyään noin tossunallaViime reissua muistellessaNyt passataan,vanha omakotitalo taitaa viedä aikaa paljon
Kun mun suunnitelmat sen suhteen ei ole yllättäin vaatimattomia![]()
![]()
Kukas sitte vetää karaookkeåViime reissua muistellessaNyt passataan,vanha omakotitalo taitaa viedä aikaa paljon
Kun mun suunnitelmat sen suhteen ei ole yllättäin vaatimattomia![]()
![]()
Onhan Espoostakin pitkä matka, onhan?Kait se on lähdettävä mukaan, kerrran ennakko varauksia pitkämatkalaisilta yöpymisen suhteen on tullu jo muutama viikko sitten.Eivät kuulemma halua missata ennakko bileitä (tynnyri) perjantai illallta.![]()
![]()
Entäs Vantaa?Onhan Espoostakin pitkä matka, onhan?Kait se on lähdettävä mukaan, kerrran ennakko varauksia pitkämatkalaisilta yöpymisen suhteen on tullu jo muutama viikko sitten.Eivät kuulemma halua missata ennakko bileitä (tynnyri) perjantai illallta.![]()
![]()
![]()
Mä muistan paljonkin asioita ja voin sanoa et sulla on ollut erityisen ratkiriemukastaEn tiiä, kun ei muista aikaisemmista ressuista paljon mitään niin vaikee sanoo onko ollu hauskaa.![]()
Nii, ei kyl orgilaisia kestä selvinpäin. Joten kai se on taas pakko vetää pää täyteenei oo pakko, mutta siitä saattaa tulla pahaolo kun muuta porukkaa katteleeOnks pakko juoda viinaa jos ei halua?![]()
![]()
Mä muistan paljonkin asioita ja voin sanoa et sulla on ollut erityisen ratkiriemukastaEn tiiä, kun ei muista aikaisemmista ressuista paljon mitään niin vaikee sanoo onko ollu hauskaa.![]()
![]()