• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org! Goes Tallinn 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mä alotin jo valmistautumisen
033102beer_1_prv.gif

Viime reissua muistellessa
biggrin.gif
Nyt passataan,vanha omakotitalo taitaa viedä aikaa paljon
tounge.gif
Kun mun suunnitelmat sen suhteen ei ole yllättäin vaatimattomia
biggrin.gif

Viime reissua muistellessa
biggrin.gif
Nyt passataan,vanha omakotitalo taitaa viedä aikaa paljon
tounge.gif
Kun mun suunnitelmat sen suhteen ei ole yllättäin vaatimattomia
biggrin.gif
Kukas sitte vetää karaookkeå
tounge.gif

Kait se on lähdettävä mukaan, kerrran ennakko varauksia pitkämatkalaisilta yöpymisen suhteen on tullu jo muutama viikko sitten.
tounge.gif
Eivät kuulemma halua missata ennakko bileitä (tynnyri) perjantai illallta.
wink.gif

Vai pitkäiskö lähimatkalaisten merkata kalenteriin vapaaks jo edellinenkin viikonloppu et ehtii treenaan?
biggrin.gif

En tiiä, kun ei muista aikaisemmista ressuista paljon mitään niin vaikee sanoo onko ollu hauskaa.
033102beer_1_prv.gif

Joo-o, tästä oli jo vahvasti tasarissakin puhetta. Merkattu kalenteriin. Tosin nyt ei tee mieli vielä hirveesti mukitella, kiireinen viikko ei ole vähentänyt nukkumasan piikkiä...
tounge.gif

Viimeks mulla oli kaamee olo jo ennen ku pääs hotelliin.
crazy.gif
Uskaltaakohan sitä enää.. Tai sitten pitää pitää se pullo kiinni matkalla!
biggrin.gif

Mukana ehdottomasti
smile_org.gif
toi tasarikin oli niin mukava reissu
033102beer_1_prv.gif
Niin ja Rimmonille! Mä voisin tulla vaikka kipinävahdiksi, ettei pääse tynnyri jäähtyyn!!
wink.gif

Kait se pittää taas pitkänmatkalaisena lähtä.. ku ei kesällä oo muihin tapahtumiin saanu itteään kammettua. Tai no.. itten ois mutta pyörää ei.

Back