• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org Goes Tahko Vol. 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ace
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli ilmoita jos olet kiinnostunut kimppa safkasta
Osa on varmaan jo matkalla... mutta sopii kimppasafkat... mutta jos sitä ei sit oo, niin pitäs varmaan tietää ostaa kaupasta sit jotain purtavaa.
Mun mielestä keskitytään nyt vaan siihen juomiseen
033102beer_1_prv.gif
hehheh kuulostaa vaaralliselta
biggrin.gif
biggrin.gif

Oli hienoa päästä kokeilemaan piikkejä
062802jumpie_prv.gif

Vaikka kauaa en ajanutkaan, niin vieläkin tuntuu hieman jaloissa...
Kokonaisuudessaan hieno reissu, kiitos kaikille
bowdown.gif

Kiitos kaikille matkalaisille seurasta.

Reissu oli taas ikimuistoinen ja legendaarinen. Taisin tehdä historiaa lauantaina, kun tein mäessä enemmän laskuja kuin baarissa.

Kiitos ja anteeksi

Suklaa Monni kiittää ja kumartaa, sekä pahoittelee aiheutettuja
033102beer_1_prv.gif
järjestyshäiriöitä. Nyt paluumatkalla törpötellyn 6-pacin+pintin voimin pizzalle. Lähes selvin päin...
tounge.gif

Huhhuh mikä reissu. Ja kuten vähän odotinkin, rinteeseen en päässyt sitten ollenkaan
tounge.gif
Mutta kivastihan se päivä kuitenkin meni katsoessa, kun jätkät polki kotareita käyntiin
biggrin.gif

Eli kiitos ja anteeksi kaikille tasapuolisesti
bowdown.gif

Huhhuh mikä reissu. Ja kuten vähän odotinkin, rinteeseen en päässyt sitten ollenkaan
tounge.gif
Mutta kivastihan se päivä kuitenkin meni katsoessa, kun jätkät polki kotareita käyntiin
biggrin.gif

Eli kiitos ja anteeksi kaikille tasapuolisesti
bowdown.gif
Hehe, Kaitsu tos naureskeli mun skimbareissulle... "äijä ei päässy mäkeen eikä baariin"
biggrin.gif
biggrin.gif

Oli kyllä raskasta, kiitos ja anteeksi munkin puolesta. Meinas ruveta harmittamaan toi paluumatka mutta onneksi darra hellitti jossain Jyväskylän nurkilla...

Ja mulla oli biiemdabljuuhun ilmestyny yhdet Probikerin hanskat. Jos kaipaat, tietät varmaan mitä tehdä... Ja Kaitsu sun pipo on kans mulla

TAHKO 2008

Juu - kotona..
Olipa taas reissu
ghostface.gif

kiitos ja iso anteeks taas..

Niin ja niistä ruuista olis kiva saaha rahnaa niiltä kutka ei oo viel maksellu... mun tilille sopii vielä 207420-307218 inka oikarinen
Ja hintahan oli sen 10 / nuppi

Kiitos mahtavasta reissusta ja anteeksi kaikenlaisista hölmöilyistäni.. Vointi on todella kehno vielä tälläkin hetkellä
confused_orig.gif

Hienot kelit Tahkolla tänä viikonloppuna. Tänään itsekin kotiuduin sieltä kuuden pintaan illalla. Tosin eri porukalla olin liikenteessä. Eipä tullut teihin törmättyä...

Kuvista päätellen näytti olleen perinteikäs reissu. Yhtään rinnekuvaa en tosin löytänyt. Mistähän moinen.
cool.gif
cool.gif

Olipa hieno reissu.
Kiitos kaikille muillekin hauskasta seurasta, eiköhän tästä vielä toivuta. Eritysesti Kaitsulle rinneseurasta, sillä tehtiin taas historiaa ja todellakin laskettiin enemmän kuin kaikkina aikaisempien vuosien Tahkon reissuilla yhteensä. Ja kiitos Lasselle, että pääsin ovelta ovelle molempiin suuntiin – lähetän rahaa tulemaan.
Ja anteeks en pyytele.
biggrin.gif

Kiitoksia vaan kaikille hauskasta reissusta.
062802jumpie_prv.gif
Laitan kuvia myöhemmin, kun saan ne ladattua johonkin fiksuun paikkaan.

Mulla on muuten kakkosmökistä mukaan pelastettu kännykänlaturi tallessa, ilmeisesti mallia Nokia. Kuka omakseen tunnistaa, laittakoon viestiä. Muuta ylimääräistä ei pitäisi olla, mutta infoan kyllä, jos laukkua purkaessa jotain tulee vastaan.

Jep jep...  
biggrin.gif

Hauskaa oli, taas kerran. Perinteitä vaalien.  
033102beer_1_prv.gif
Mutta ensimmäistä kertaa jäi rinne ja Pehku väliin, alkaako sitä tulee vanhaksi...
nixweiss.gif

Ensi vuotta odotellessa, ennen sitä: Kiitoksia kaikille, kaikesta.  
buttrock.gif

Iso virhe oli pyörtää päätös mukaan lähdöstä. Olo ei oo vieläkään hirveän vahva. Onneksi rauhallinen päivä duunissa. Kiitos ja anteeks, kaippa tästä jää kuitenkin henkiin.

Back