• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org Goes Tahko Vol. 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ace
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vaihdan sut tonne toiseen Mökkiin.

Muistetaan että kyseessä on 14 hengen mökit joissa tällähetkellä on 9 majoittujaa / möksä.
Kiitokset! ja en tosiaan muistanu et vajaamiehityksellä mennään. Aina ennen ku noista paikoista on saanu melkein tapella..
biggrin.gif

edit: Voisko ne ,jotka on tulossa meitsin kyydillä, lähettää mulle vaikka YV:nä puhelinnumeronsa niin pistän sinne sitten vaikka tarkempaa aikaa. Lähtöajasta vielä varmuutta ku ei oo tietoa, kuin myöhään pitää olla duunissa.

pyritään siihen et vika on noukittu ennen klo 11.00 ja siitä sitten matka jatkuu..
thumbs-up.gif

Kohta pääsee lähtemään - ei enään montaa tuntia
062802jumpie_prv.gif

Sillä törkisvanilla tullaan nyt sitten viimesimmän
tiedon mukaan kuitenkin
biggrin.gif

Eipäkait siinä - iltaa ootellessa
033102beer_1_prv.gif

Jos joku vielä miettii reissuun lähtemistä, niin nyt alkaa olla viimeinen mahdollisuus.

Mä voisin lähteä töiden jälkeen mersulla ajelemaan Tahkon suuntaan, jos saan muutaman kaverin jakamaan löpökustannuksia.

Ei muuta kun nimeä alle ja matkaan mukaan!

Joo oon sit kuitenkin lähdössä ja kottarainen lähtee mukaan. jos joku haluaa kokeilla piikeillä ajoa niin ajokamoja mukaan.
062802moto_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
062802moto_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

kerran ruettiin piikejä laittamaan alle niin laitetaan nyt sit toisetkin, Madmanin kotari lähtee kans mukaan.

Mites otetaanko paella pannu mukaan ? Elikä syökö porukka vai meinataanko elää pelkällä juomisella ? Tukkuun ei varmaan kerkee mut käy matkalta hakemassa jotain spydäri kamaa ym ym. Joten vastauksia pikaiseen niin tiedän tarviiko tota rueta pakkailemaan autoon mukaan. Eli ilmoita jos olet kiinnostunut kimppa safkasta

Eli ilmoita jos olet kiinnostunut kimppa safkasta
Osa on varmaan jo matkalla... mutta sopii kimppasafkat... mutta jos sitä ei sit oo, niin pitäs varmaan tietää ostaa kaupasta sit jotain purtavaa.
Mun mielestä keskitytään nyt vaan siihen juomiseen  
033102beer_1_prv.gif
Yleisen edun vuoksi se ei ole ehkä järkevää. Joten pakkaan pannun mukaan.
tounge.gif

Back