• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org Goes Tahko Vol. 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ace
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Voihan tuolta vuokrata kelkan. Tekis mieli itekkin vuokrata, mutta tuo oma finanssipolitiikka ei taida antaa myöden. Plus tota ei passaa tehdä "pikku" hönössä, niinku se mäenlasku olis yhtään turvallisempaa...
biggrin.gif
Myös Tahko Safarit vuokraa kelkkoja ja toimipiste taitaa olla kävelymatkan päässä mökeistämme.

Pirskatti. Mukavilta ainakin alkuvalmistelut "kuullostaa". Pahus LA lähdetään pohjooseen, mut ens vuonna en missään tapauksessa missaa tätä reissua.
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Kolme päivää pitäisi jaksaa kärvistellä töissä vielä, perjantain pyysin vapaaksi ihan suosiolla. Voipi tulla aika mielenkiintoinen viikko, kun motivaatio töiden suhteen on muutenkin aika pahasti pakkasen puolella. Ja saldot jo valmiiksi miinuksella. Sentään onnistuin sen monta viikkoa kyteneen flunssan sairastamaan jo tässä pääsiäisvapaiden aikana. (Olis vaan sekin tullut jo viikolla...)

Olisiko muuten tälle meidän ryhmälle jo tiedossa arvioitua lähtöaikaa? Jos toiveita saa esittää, niin aamupäivä olis ihan jees.

Joo. Mäkin voisin lähteä jo päivällä. Skimbakamoja en ota tällä kertaa mukaan vaan vuokraan sieltä.

Mites muuten, jos kaks kaverii tulee mukaan niin mahtuisko ne samaan kyytiin? Ei oo vielä varma, mutta katotaan.

Joo. Mäkin voisin lähteä jo päivällä. Skimbakamoja en ota tällä kertaa mukaan vaan vuokraan sieltä.

Mites muuten, jos kaks kaverii tulee mukaan niin mahtuisko ne samaan kyytiin? Ei oo vielä varma, mutta katotaan.
Kyllä tonne mahtuu viel pari tyyppiä, jos ovat valmiita matkustamaan ton matkan ns. lisäpenkeillä. Tavarat pitää sitten sijoittaa sinne tänne.

Mites tuon lähtöajan kanssa? Ehdotuksia peliin...

inhimillinen matkavauhti tolla koslalla on sellanen 100km/h..
biggrin.gif

Jos aamupäivällä lähtis, esim kymmenen nurkka? Olisko liian aikainen? Varmuuden vuoksi mullakin tuo perjantai vapaa...
Olis kiva jos ei menis ihan kamalan myöhäiseen perille pääsy
thumbs-up.gif

Aamusta lähtö sopii myös mulle loistavasti, ihan mihin aikaan kanssa matkustajat jaksavat nousta kyytiin, uniahan voi sitten jatkaa autossa, pl. kuski.
tounge.gif

Ja sukset ajattelin ottaa mukaan jos vaan mahtuvat kyytiin?
confused_orig.gif

Noniin,
Pääsiäinen tahkolla takana ja hivenen väsymystä vielä havaittavissa. Tässä lyhyt briiffi ja tuoreet vinkit ensi viikonloppua varten:

- Kelit ovat loistavat, siellä on oikea talvi ja luntakin enemmän kuin stadissa parina viime talvena yhteensä
- ovat laittaneet yhden uuden tuolihissin sinne tirolilta nousevan rinteen puoliväliin, ei jonoja joten saa laskea aika hyvään tahtiin. Suosittelen.
- Piazza vetää edelleen jengiä, lauantaina Hunksit aiheuttivat 1,5 tunnin jonon. Tsekattiin vaihtoehtoisesti Ukkotahko joka sekin toimi ihan yhtä kivasti.
- Pehku ei petä koskaan, tämän kauden juttu siellä on kuuma kaakao Strohilla
- Loma-rantalassa edelleen hyvä tunnelma ja hieno henkilökunta, muistakaahan käyttäytyä siellä
wink.gif

Ja ihan käytännön vinkkinä rinnerafloihin yms. kannattaa varata vähän käteistäkin mukaan, sieltä löytyy noita pikkupisteitä joissa ei tarvitse jonottaa mutta yleensä ottavat vastaan vain käteistä rahaa.

Andy kuittaa ja jatkaa heräilyään tähän viikkoon.

Mulle sopii kanssa kymmenen aikaan. Sanokaa vaan koordinaatit, niin oon jo edellisenä iltana paikalla.
lookaround_orig.gif

biggrin.gif

Joo ei oo vielä toistaseksi kyytiä joten jos päätät lähtee mesellä niin hyppään kyytiin. Sunnuntaillisesta ajokunnostani en ole mitenkään vissi mutta kyllä mää yleensä vähemmän oon ollu juovuksissa viimeisenä päivänä ku sää  
tounge.gif
Pidetään tota varasuunnitelmana.

Mä testailen suksiboksia katolle tässä pääsiäisenä... niin saadaan kaljat kylmäks.
Mitäs meinaat Petri, ootko lähössä mesellä vai pitääkö mun ruveta kehittelemään muuta suunnitelmaa kyydin suhteen? Näyttää sille että oon kivasti ainoo jollei oo kyytiä
smile_org.gif

Kyllä tonne mahtuu viel pari tyyppiä, jos ovat valmiita matkustamaan ton matkan ns. lisäpenkeillä. Tavarat pitää sitten sijoittaa sinne tänne.

Mites tuon lähtöajan kanssa? Ehdotuksia peliin...

inhimillinen matkavauhti tolla koslalla on sellanen 100km/h..
biggrin.gif
Joo ei ne lähekkään. Eiköhän Miqa mahu sit samaan autoon?

No hemmetti, se laavu olis aika tiukka! Sellainen vaan pystyyn siihen Keskuskadun sisäänkäynnin eteen. Tai sitten sellainen peräkärryllä kuljetettava pieni saunakoppi.
idea3.gif
Saattaisipa ehkä Setä Siniset korjata mut parempaan talteen jo ennen puoltayötä, jos sinne majoittuisin...
tounge.gif

Mulle sopii kanssa kymmenen aikaan. Sanokaa vaan koordinaatit, niin oon jo edellisenä iltana paikalla.
lookaround_orig.gif
biggrin.gif
Siinä olis kyl hieno näky. Kun me muut pyrähdetään kymmen aikaan busseilla rautatieasemalle niin sä oot siellä pakkailemassa telttaas. Vai onko sulla laavu?
biggrin.gif
niin...mites nyt käytännössä näiden hakujen kanssa....missä ihmiset asuu..eli pitääkö sinkoilla edestakas, vai onnistuuko joku simppelimpi kuvio???..ilmeisesti kaikki muut asuu hesas,paitsi Muukka?

ja onko tää viimeinen matkustajalista nyt seuraava: Bren, Minttu,Premier, Muukka ja minä??...vai tuleeko Miqa viel messiin vai saiko kyydin muualta?

prkl..flunssaa meinaa pukkaa päälle, mut tonne lähdetään vaikka pää kainalossa..
mad.gif

bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif

mä en pääse lähteen....muksuille ei oo hoitajaa...eli sponssaan reissua matkarahan verran ellei joku halua vielä mukaan...

Mullakin voi pari kaveria tulla vielä mukaan, sponssaamaan yhdistystä. Mutta homma vielä auki.

Back