• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org Goes Tahko Vol. 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ace
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eikö yhtään lähempää rinteitä/ravintolaa löydy mökkejä?

Tuolla sivulla lukee etäisyydeksi 2,5km, joka on todella paljon.

Itse olen ollut mökeillä, jotka ovat n. 500m päässä Piazza:sta ja
sekin on paljon ;)
Niin. Oltiin me joskus siinä lähelläkin rinteitä, mut silloin oli paljon vähemmän sakkia. Nyt on porukkaa paljon enemmän ja kahteen mökkiin mahtuu koko sakki. Tuosta on seuraksena edullinen mökin vuokra, joten sitä rahaa jää hyvin takseihinkin.

Eikä sieltä mökiltä mennä montaa kertaa Tahko-Cityyn.

Mukaan vaan

Hmm, ette ihan saaneet puhuttua ympäri. Mutta ilmoittauduinpahan sitten kuitenkin.
smile_org.gif
Älkää sitten dumpatko mua listalta, kun se maksu vaeltaa pari päivää tuolta jyväjemmareiden konttorista yhdistyksen tilille.

Jos perillä tarvitaan ruuanlaitossa apua, autan mielelläni. (Mutta saunaa en siivoa...
crazy.gif
)

Olisiko muuten mahdollista päästä mukaan johonkin pk-seudulta lähtevään kimppakyytiin? Ja mielellään vielä takaisinkin, kun kerta tässä toivomuksia aletaan tiskiin latelemaan.

Jesh! Ja sorry  
confused_orig.gif
, vähän ollu nettionkelmia, toisin sanoen ei ole vielä kytketty, niin meinas tuo maksu ihan unohtua.. Nyt maksoin, ja tosiaan, kestää sen pari päivää että näkyypi teillä...
Vieläkös/jokos Kawa600 olisi se ajoneuvo olemassa tuonne reissuun? Sinne taitaisi mahtua sitten muitakin, esim Bren  
smile_org.gif

Vieläkös/jokos Kawa600 olisi se ajoneuvo olemassa tuonne reissuun? Sinne taitaisi mahtua sitten muitakin, esim Bren
smile_org.gif
Minä änkeäisin mielelläni kuluja jakamaan mini-bussiin. Mikäli mini-bussi ei onnistu, mahtuu mun kyytiin 2 henkilöä, tavaratila tosin on rajallinen. Normi vermeet mahtuu kyytiin, mutta mikäli kyytiläiset kauniimman pupusuolen edustajia, saattaa tulla ahdasta...
biggrin.gif

V*ttu kun olis rahaa niin lentäis... Autolla vois muuten lähteä mutta kun se auto pitäis ajaa poiskin
confused_orig.gif

Edit: niin eli siis jos joku väliltä Turku-Nilsiä on vailla kyytiä ja aikoo uskaltaa ajaa ainakin jonkin matkaa takaisinpäin sunnuntaina niin auto löytyy kyllä ja tilaa on

smile_org.gif
Minä änkeäisin mielelläni kuluja jakamaan mini-bussiin. Mikäli mini-bussi ei onnistu, mahtuu mun kyytiin 2 henkilöä, tavaratila tosin on rajallinen. Normi vermeet mahtuu kyytiin, mutta mikäli kyytiläiset kauniimman pupusuolen edustajia, saattaa tulla ahdasta...
biggrin.gif
Kyllä toi biili on viel mukana kuvioissa. Kyytiin mahtuu kuskin lisäksi tilavasti matkustamaan 4-5henk+paljon tavaroita...tai sitten kuski+7henk. ja tavaroita sinne sun tänne. Kyyti ei ole limusiinin luokkaa, mutta perille pääsee mukavasti
smile_org.gif
Ainakin toivon mukaan...
biggrin.gif

smile_org.gif
biggrin.gif
Kyllä toi biili on viel mukana kuvioissa. Kyytiin mahtuu kuskin lisäksi tilavasti matkustamaan 4-5henk+paljon tavaroita...tai sitten kuski+7henk. ja tavaroita sinne sun tänne. Kyyti ei ole limusiinin luokkaa, mutta perille pääsee mukavasti
smile_org.gif
Ainakin toivon mukaan...
biggrin.gif
Lähteekö kuljetus helsingistä? Voisin siinä tapauksessa varata itselleni paikan
smile_org.gif

Kyllä toi biili on viel mukana kuvioissa.
Saanko varata yhden paikan mini-bussista? Lähtö Espoosta ei ole ongelma, kunhan sinne lähtöpaikalle pääsee julkisilla edes jotenkuten. Mahdollinen aikainen lähtö ei myöskään haittaa, ajattelin ottaa perjantain joka tapauksessa vapaaksi töistä.

Mini-bussin ajamiseen minulla ei ihan taida natsat riittää, joten kuskiksi en voi lupautua. Mutta lupaan olla harmiton matkustaja.
talktohand.gif
Takaisin tullessa jos joku sattumalta tarvitsee henkilöautolle kuskia, niin senkin uskoisin onnistuvan.

Mini-bussin ajamiseen minulla ei ihan taida natsat riittää, joten kuskiksi en voi lupautua.
Tässä tapauksessa käsitteellä minibussi,tarkoitetaan sitä yleisintä eli aavistuksen korotettu paku jossa 1+7 paikkaa ja saa ajaa B-kortilla.
Lähinnä ajattelin, että tuolla on hyvä lähteä kun jalkatilaa riittää. Mun mielestä ei oo mikään nautinto matkustaa täyteen ahdetussa henkilöautossa polvet suussa. Kaunis tuo ei ole ja äänekäskin, mutta karjarauta löytyy..
biggrin.gif

Mini-bussin ajamiseen minulla ei ihan taida natsat riittää, joten kuskiksi en voi lupautua.
Tässä tapauksessa käsitteellä minibussi,tarkoitetaan sitä yleisintä eli aavistuksen korotettu paku jossa 1+7 paikkaa ja saa ajaa B-kortilla.
Lähinnä ajattelin, että tuolla on hyvä lähteä kun jalkatilaa riittää. Mun mielestä ei oo mikään nautinto matkustaa täyteen ahdetussa henkilöautossa polvet suussa. Kaunis tuo ei ole ja äänekäskin, mutta karjarauta löytyy..
biggrin.gif
Se on hyvä, kun siellä erämaassa (siis espoossa) puskee kuitenkin kaiken maailman suurpetoja eteen
tounge.gif
033102bebe_1_prv.gif

Se on hyvä, kun siellä erämaassa (siis espoossa) puskee kuitenkin kaiken maailman suurpetoja eteen
tounge.gif
033102bebe_1_prv.gif
Joo, on se kumma ku LÄnsiväylää ajettaessa heti Espoon puolella alkaa lampaita ja lehmiä vaellella keskellä tietä ku paimenet vie niitä uusille niityille.
nixweiss.gif
Sudet kiipeilee parvekkeilla..siis niissä harvoissa kerrostaloissa....yleensähän espoolaiset asuvat kartanoissa ja muutama työntekijä piharakennuksissa..heissä tosin vaihtuvuus on varsin suuri susien ja muiden petoeläimien suuren ruokahalun vuoksi. Jeesuksen seimikin on tuossa naapurin navetassa. Espoolainen sekin hemmo.

ööh...vähän OT..
biggrin.gif

edit: Kauhea määrä lisävalojakin löytyy, kun meillä ei ole täällä katulyhtyjä. Hevostaksit syö viimeisetkin tuikut.prkl!

Montakos henkeä meitä olis täältä pk-seudulta lähdössä? Jos "dösään" mahtuu, voisin helposti olla yksi heistä joka ei kykene ajamaan takaisin päin...
biggrin.gif

Jos näyttää että tulee täyttä, "dösään" siis mahtuu 5-6hlö+paljon tavaraa, mun autossa matkustaa kyllä kivuttomasti 4hlö +minimaalisesti tavaraa...

Ah, si si! Asia hyvä.
smile_org.gif
Kyllä tuollaisella kelpaa huristella pitkin maita ja mantuja.

(Ja vähän OT: on niitä lehmiä ihan todistettavasti vaellellut siellä keskellä tietä. Ei aina mennyt karjanajo ihan nappiin...
lookaround_orig.gif
)

No ma en omista rinnekamoja... että vaikka naiseksi tunnustaudunkin, tuskin hirveesti tavaraa mukana...
Mutta oisko siihen bussiin lähdössä tällä hetkellä siis viis?
Kawa600, Bren, Muukka, minä ja ehkä premier?
Mihin aikaan olis suunnitelmissa lähteä? Ja olisko mahdollista, jos Espoosta matka kiertäisi esim Hesan rautatieaseman kautta tms?  
lookaround_orig.gif

Mihin aikaan olis suunnitelmissa lähteä? Ja olisko mahdollista, jos Espoosta matka kiertäisi esim Hesan rautatieaseman kautta tms?
lookaround_orig.gif
No eiköhän tässä nyt ole alustavasti tuo kyytiporukka.
thumbs-up.gif

Tarkemmasta aikataulusta ei vielä tietoa. Tuo Rautatieasema käy noutopaikaksi oikein hyvin.

Kuinka monella on omat skimbakamat mukana? Lauta vai sukset?
Laudat mahtuu taakse,sukset pilkistävät sitten jonkun verran jalkotiloihin. Tietää sitten jo etukäteen, tuleeko suurta tavaraa.

Mulla yhdet sukset.

Mulla ei tuu skimbakamoja mukaan. Ja lupaan pitää tavaramäärän muutenkin kohtuullisena.
blush.gif
Jos Rautatieasema tulee yhdeksi noutopaikaksi, hyppään mieluusti minäkin sieltä kyytiin.

lookaround_orig.gif
No eiköhän tässä nyt ole alustavasti tuo kyytiporukka.
thumbs-up.gif

Tarkemmasta aikataulusta ei vielä tietoa. Tuo Rautatieasema käy noutopaikaksi oikein hyvin.

Kuinka monella on omat skimbakamat mukana? Lauta vai sukset?
Laudat mahtuu taakse,sukset pilkistävät sitten jonkun verran jalkotiloihin. Tietää sitten jo etukäteen, tuleeko suurta tavaraa.

Mulla yhdet sukset.
Jos rautatieasemalta on nouto niin oon kyllä mieluusti mukana. Toi espoo tuottaa turhan suuria ongelmia skimbakamojen kanssa
sad_orig.gif

Back