• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org Goes Tahko Vol. 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ace
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vanhana monivuotisena Tahkonkävijänä pakko jättää tämä reissu väliin. Tulen samalla viikolla 11 päivän Itävallan laskettelureissulta kotiin. Voi olla a) rahat tiukilla b) juhlakunto huono c) juhlimishalut vähissä. Mutta en kadu
wink.gif
Tai sit sul voi olla
a) rahaa enemmän kuin luulitkaan
b) juhlakunto treenaamisen jälkeen parempi kuin koskaan!
c) Itävävallan juhlimisen jälkeen huomaat,että juhliminen on helvetin kivaa ja haluat juhlia lisää!

Eli mukaan vaan,ettei kaduta Tahkon missaus!!
biggrin.gif

Tämäkin lysti sitten maksettu... 59 € ei kyllä ole mitään tästä reissusta.
033102beer_1_prv.gif

Tarpeen vaatiessa pk-seudulta starttaa kulut jaettaessa minibussi, johon sitten mahtuu sekä ihmisiä että tavaraa.
smile_org.gif
Ja tarvittaessa mina voin toimia kuskina
omg.gif

Skimbabussilla edestakainen matka näyttäis kans olevan 52...
Juu ei ole, tuskin 2%.
biggrin.gif

Minkäs sortin kimppakyytejä on suunniteltu? Itse olen tuon viikon talvilomalla, joten olen valmis lähtemään vaikka heti perjantai aamuna kohti Nilsiää. Jos pääsis jo perstaina rinteeseen. Mun autolla mahtuu kulkemaan max 3hlö, ellei jostain saa siihen suksiboxia. Minibussi vielä kuvioissa?

Maksettu!

Nyt viimeisetkin empijät matkalle mukaan. Reissu on varmasti ikimuistoinen. Reissu on sopiva sekoitus urheilua ja huvia
tounge.gif

bawling.gif
tarttee perua tuo reissu, tuli mahdoton yhtälö toteuttaa... eli mun pitää lähtee duunireisulle sunnuntaina aamupäivällä... eli mahdoton yhtälö olla kahdessa paikassa samaan aikaan
bawling.gif
bawling.gif

Tiedä sitten olenko hullu, tyhmä vai molempia, mutta kiinnostaisi kyllä nähdä millaista meininkiä tuollaisella reissulla on. Tosin en sen enempää laskettele, sauno kuin ryyppääkään (paljoa), joten tohtiiko sitä nyt sitten lähteä orpopiruksi nurkkiin luuhaamaan?

Tiedä sitten olenko hullu, tyhmä vai molempia, mutta kiinnostaisi kyllä nähdä millaista meininkiä tuollaisella reissulla on. Tosin en sen enempää laskettele, sauno kuin ryyppääkään (paljoa), joten tohtiiko sitä nyt sitten lähteä orpopiruksi nurkkiin luuhaamaan?
Remuhengestä ei ole haittaa näillä keikoilla, mutta käytännössä muistelisin että viime vuonna meillä oli kaksi mökkiä joista toinen toimi enemmänkin bilekeskuksena ja toinen oli rauhoitettu vähän iisimpään makuun.

Musta ihan järkiratkaisu, sijoittaa itsensä sitten omatunnon mukaan oikeaan mökkiin. Ja luonnollisesti etkot järkätään siinä bilemökissä jonne kaikki velvoitettuja osallistumaan
wink.gif

En sitten tiedä tapahtuiko tuo jako ihan vahingossa vai oliko tietoinen päätös mutta lienee ihan ok kaikille.

Mites ruokapuoli ? otetaanko pannu mukaan viimevuotiseen tyyliin, kyselin jo tossa hannulaa kokiksi kun andy meinaa passailla. Hannula jo vähän lupaili mut ilmottautuneiden joukossa ei vaan näy
wink.gif
Selitykseksi ei kelpaa sit mikään muutto, se hoidetaan sit vaikka isommalla köörillä nopeesti alta pois. Komentteja ja jos otetaan niin ehdotuksia mitä laitettais ilta/yöpalaksi. Viimevuonna oli todella paikallaan yöllä se pyttis kun tultiin baarista himaan.

Täytyy yrittää baarista lähtiessä muistaa sanoa mökin osoite, ettei vahingossa joudu istumaan 1000 km taksissa...

Mites ruokapuoli ? otetaanko pannu mukaan viimevuotiseen tyyliin, kyselin jo tossa hannulaa kokiksi kun andy meinaa passailla. Hannula jo vähän lupaili mut ilmottautuneiden joukossa ei vaan näy  
wink.gif
 Selitykseksi ei kelpaa sit mikään muutto, se hoidetaan sit vaikka isommalla köörillä nopeesti alta pois. Komentteja ja jos otetaan niin ehdotuksia mitä laitettais ilta/yöpalaksi. Viimevuonna oli todella paikallaan yöllä se pyttis kun tultiin baarista himaan.
Yhteisruokailu ois oikeesti ihan helkkarin hyvä juttu, jos joku vaan viittis vaivautua. Itse en osaa
nixweiss.gif
Olis edullista ja helppoa syöjille, kun ei tartte raahautua minnekään. Isosti rispektiä, jos joku uhrautuu
bowdown.gif
thumbs-up.gif

Viimevuotinen pyttipannu ja kebab riisillä toimi, sekä oli todella edullista.

Mietintälinjalla ollaan vielä... on vaan sellainen kevät edessä, että jos nyt ei tule konkka niin ei sitten koskaan. Ja koko remppa pitäisi saada tulille, arkena ei oikein kykene joutamaan.
confused_orig.gif

Ilman sitä isoa pannua ruoanlaitto tuon kokoiselle laumalle tokko onnistuu?

Mietintälinjalla ollaan vielä... on vaan sellainen kevät edessä, että jos nyt ei tule konkka niin ei sitten koskaan. Ja koko remppa pitäisi saada tulille, arkena ei oikein kykene joutamaan.
confused_orig.gif

Ilman sitä isoa pannua ruoanlaitto tuon kokoiselle laumalle tokko onnistuu?
no jos me tullaan niin se iso pannu saattaa tulla kyydissä kohtalaisen helposti
biggrin.gif

No heipä hei Tahkolle lähtijät!

Itse olen lähdössä samaan aikaan tahkon möksälle kaveriporukan kanssa, ja saattaisi olla mukava tutustua myös orgin väkeen siellä main.

Katsellaan tilannetta lähempänä!

Itse olen lähdössä samaan aikaan tahkon möksälle kaveriporukan kanssa, ja saattaisi olla mukava tutustua myös orgin väkeen siellä main.

Menet vain isointa ääntä pitävää porukkaa kohti, niin havaitset .ORG tunnuksin (per*eessä?) varustautuneita alastomia ja ennen kaikkea RUMIA örvelöitä hirveän lauman!
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Menet vain isointa ääntä pitävää porukkaa kohti, niin havaitset .ORG tunnuksin (per*eessä?) varustautuneita alastomia ja ennen kaikkea RUMIA örvelöitä hirveän lauman!  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
No onhan se hyvä ettet sinä ole siellä kaunistamassa porukkaamme. Ettei maine pilaannu.

Back