• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG Goes Tahko vol 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No nih, nyt on päivä huokailtu ja kuvat katteltu. Kiitokset uusille ja vanhoille tutuille mukavasta seurasta ja bluussille sohvapaikkojen vaihdosta et sai edes vähäsen nukuttua
tounge.gif
Erityiskiitos AnDy & Jassu aisaparille henkissä pitämisestä
wink.gif
Ei huono, reissuna bueno!
biggrin.gif

Meiltä löytyy "kadonnutta" omaisuutta : sininen villatakki (jani?) miesten numeroidut kalsarit.
tounge.gif

Meiltä löytyy "kadonnutta" omaisuutta : sininen villatakki (jani?) miesten numeroidut kalsarit.
tounge.gif
Onks se "sininenvillatakki" nike merkkinen? Sellanen on ainakin hukassa sekä arnetin lasit, musta pitkähihanen paita ja todennäköisesti jotain muutakin..
sad_orig.gif
(oli sunnuntaina vähän kiirelähtö..)
Pitää tutkia toi vaateläjä eteisessä tarkemmin..
Niin ja se pakollinen kiitos ja anteeks!!!
smile_org.gif

HUOM: Mökki ykkösestä siitä kuivaustellingiltä on jonkun mukaan vahingossa lähteneet seuraavassa kuvassa emännän räpylöissä oleva Boycotin rukkaset. Jos näyttävät tutuilta niin ilmotelkaa.

Meillä taitaa olla kans jotkut sieltä löytyneet vaihtarit...

Tässä kuvassa näkyy hanskat...
Mulla on todennäköisesti kuvan hanskat, koko on L?? Jos jollakin on ylimääräiset ehkä saman näköiset hanskat saa ilmotella.
Niin vahvasti tuli vissiin nollattua pääkoppa etten enää muista millaset hanskat mulla oli mukana..
nixweiss.gif
Alkaa onneks jo olotila helpottaa..

Onks se "sininenvillatakki" nike merkkinen? Sellanen on ainakin hukassa sekä arnetin lasit, musta pitkähihanen paita ja todennäköisesti jotain muutakin..
Muistaakseni tuo musta paita ainakin ja jotain muuta tunkettiin Madmanille, se kun asustelee aika lähellä sua.

Itse olis tänään illalla tarkoitus tyhjentää kassit ja katsoa mitä löytyy ja mitä on häviksissä. Voi olla että noita sun kamoja on munkin laukussa.

Muistaakseni tuo musta paita ainakin ja jotain muuta tunkettiin Madmanille, se kun asustelee aika lähellä sua.

Itse olis tänään illalla tarkoitus tyhjentää kassit ja katsoa mitä löytyy ja mitä on häviksissä. Voi olla että noita sun kamoja on munkin laukussa.
Joo, mulla on jotain Janin sälää, ainaki paita, kalsarit ja yks sukka tms.

Ja jos kalsareissa on kilpailunumero 78 niin ne on mun... paitsi jos ne löyty saunasta ja niissä on kakkaa
tounge.gif

Joo, mulla on jotain Janin sälää, ainaki paita, kalsarit ja yks sukka tms.

Ja jos kalsareissa on kilpailunumero 78 niin ne on mun... paitsi jos ne löyty saunasta ja niissä on kakkaa
tounge.gif
Kyllä kilpailu numero on 78, eikä löytyny saunasta eikä näyttäis olevan edes kakkaa .... vaan löyty YAMMUTTAREN kassista !!!!
tounge.gif
Villatakki on kokoa XL joten tuskin on Janin, epäilyttävästi näyttää kawa600 olevan omistaja.

HUOM: Mökki ykkösestä siitä kuivaustellingiltä on jonkun mukaan vahingossa lähteneet seuraavassa kuvassa emännän räpylöissä oleva Boycotin rukkaset. Jos näyttävät tutuilta niin ilmotelkaa.

Meillä taitaa olla kans jotkut sieltä löytyneet vaihtarit...

Tässä kuvassa näkyy hanskat...
Mulla on todennäköisesti kuvan hanskat, koko on L?? Jos jollakin on ylimääräiset ehkä saman näköiset hanskat saa ilmotella.
Niin vahvasti tuli vissiin nollattua pääkoppa etten enää muista millaset hanskat mulla oli mukana..
nixweiss.gif
Alkaa onneks jo olotila helpottaa..
Olisko mahollista saada kuvaa ko hanskoista? En muista mitä kokoo ne on. Tuskin ihan pienet koska mun rannesuojien pitäis mahtuu sinne sisälle
smile_org.gif
Mut ei kuitenkaa mitkää superjätit.

Onko mitää muistikuvaa mistä oot ne poiminu matkaan? Hirtin ne omani siihen olohuoneessa olleeseen kuivaustelineeseen.. Eli joko ne on poimittu sieltä tai hanskat on yön villissä menossa tipahdellu lattialle.

Ne hanskat mitkä mä otin matkaan on paljo hianommat ku ne mitkä hukkasin, niis on lapaset ulkopuolel ja sormikkaat sisäl.

Etkö sä sun kasseja tyhjennelly aika tehokkaasti jo tahkolla?
033102bebe_1_prv.gif

Toisaalta ku tollai vierasta piparii harrastaa nii ei tiiä mitä ylläreitä sielt kasseist voi löytyy...
cool.gif

Meikäläisen repusta löytyi yks ylimääräinen sukka. Ei muuta. Jos joltain puuttuu niin lähettelen postissa tulemaan.

Mä koitan kanssa tänään vihdoin saada tsekattua mitä kaikkea kassista löytyy, infoan "yllätyksistä"...
biggrin.gif

Mun kassista löyty Wellaflexin men hiusvahaa. Tai siis mökistä sen joku löysi ja yritin etsiä omistajaa jo pihalla, muttei sellaista ilmestynyt. Eli varmaan joku, joka aiemmin jo lähti (Jani)?

Voi hakea jos purkilla on tunnearvoa, tai voin tuoda joskus kun jonnekin päin liikun. En postita.
tounge.gif

Mun kassista löyty Wellaflexin men hiusvahaa. Tai siis mökistä sen joku löysi ja yritin etsiä omistajaa jo pihalla, muttei sellaista ilmestynyt. Eli varmaan joku, joka aiemmin jo lähti (Jani)?
Muistaakseni tuota settiä laitettiin illalla Madmanin karvoihin, sitä menikö sitä ylä- vai alapäähän en osaa sanoa
biggrin.gif
Janin purkki se ainakin sillon oli kyseessä käsitykseni mukaan...

MadManin yläpään karvoihin meni jotain toista vahaa, oli punaisessa purkissa (kai?). Toi on sellainen sini-harmaa burnukka.

Mutta kai sitä miehellä voi olla vahaa moneen lähtöön... Varsinkin jos puolet hukkaa matkan varrelle.
smile_org.gif

Back