Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Numeroidut kalsarit?Meiltä löytyy "kadonnutta" omaisuutta : sininen villatakki (jani?) miesten numeroidut kalsarit.![]()
Ei visiin enää vauhtiraidat riitä, pitää olla kilpailunumerokin.Numeroidut kalsarit?
Sovitaan et saa periä kilpailunumeroa vastaanEi visiin enää vauhtiraidat riitä, pitää olla kilpailunumerokin.Numeroidut kalsarit?
sininen villis on ainakin multa kadoksissa..Meiltä löytyy "kadonnutta" omaisuutta : sininen villatakki (jani?) miesten numeroidut kalsarit.![]()
Onks se "sininenvillatakki" nike merkkinen? Sellanen on ainakin hukassa sekä arnetin lasit, musta pitkähihanen paita ja todennäköisesti jotain muutakin..Meiltä löytyy "kadonnutta" omaisuutta : sininen villatakki (jani?) miesten numeroidut kalsarit.![]()
Mulla on todennäköisesti kuvan hanskat, koko on L?? Jos jollakin on ylimääräiset ehkä saman näköiset hanskat saa ilmotella.HUOM: Mökki ykkösestä siitä kuivaustellingiltä on jonkun mukaan vahingossa lähteneet seuraavassa kuvassa emännän räpylöissä oleva Boycotin rukkaset. Jos näyttävät tutuilta niin ilmotelkaa.
Meillä taitaa olla kans jotkut sieltä löytyneet vaihtarit...
Tässä kuvassa näkyy hanskat...
tsekkaan tarkemmin, kun pääsen himaan ja jos täsmää niin laitan privaa.sininen villis on ainakin multa kadoksissa..Meiltä löytyy "kadonnutta" omaisuutta : sininen villatakki (jani?) miesten numeroidut kalsarit.
...vetoketjullinen siis. täsmääkö?![]()
Muistaakseni tuo musta paita ainakin ja jotain muuta tunkettiin Madmanille, se kun asustelee aika lähellä sua.Onks se "sininenvillatakki" nike merkkinen? Sellanen on ainakin hukassa sekä arnetin lasit, musta pitkähihanen paita ja todennäköisesti jotain muutakin..
Joo, mulla on jotain Janin sälää, ainaki paita, kalsarit ja yks sukka tms.Muistaakseni tuo musta paita ainakin ja jotain muuta tunkettiin Madmanille, se kun asustelee aika lähellä sua.Onks se "sininenvillatakki" nike merkkinen? Sellanen on ainakin hukassa sekä arnetin lasit, musta pitkähihanen paita ja todennäköisesti jotain muutakin..
Itse olis tänään illalla tarkoitus tyhjentää kassit ja katsoa mitä löytyy ja mitä on häviksissä. Voi olla että noita sun kamoja on munkin laukussa.
Kyllä kilpailu numero on 78, eikä löytyny saunasta eikä näyttäis olevan edes kakkaa .... vaan löyty YAMMUTTAREN kassista !!!!Joo, mulla on jotain Janin sälää, ainaki paita, kalsarit ja yks sukka tms.Muistaakseni tuo musta paita ainakin ja jotain muuta tunkettiin Madmanille, se kun asustelee aika lähellä sua.Onks se "sininenvillatakki" nike merkkinen? Sellanen on ainakin hukassa sekä arnetin lasit, musta pitkähihanen paita ja todennäköisesti jotain muutakin..
Itse olis tänään illalla tarkoitus tyhjentää kassit ja katsoa mitä löytyy ja mitä on häviksissä. Voi olla että noita sun kamoja on munkin laukussa.
Ja jos kalsareissa on kilpailunumero 78 niin ne on mun... paitsi jos ne löyty saunasta ja niissä on kakkaa![]()
sanoi:Kyllä kilpailu numero on 78, eikä löytyny saunasta eikä näyttäis olevan edes kakkaa .... vaan löyty YAMMUTTAREN kassista !!!!
Olisko mahollista saada kuvaa ko hanskoista? En muista mitä kokoo ne on. Tuskin ihan pienet koska mun rannesuojien pitäis mahtuu sinne sisälleMulla on todennäköisesti kuvan hanskat, koko on L?? Jos jollakin on ylimääräiset ehkä saman näköiset hanskat saa ilmotella.HUOM: Mökki ykkösestä siitä kuivaustellingiltä on jonkun mukaan vahingossa lähteneet seuraavassa kuvassa emännän räpylöissä oleva Boycotin rukkaset. Jos näyttävät tutuilta niin ilmotelkaa.
Meillä taitaa olla kans jotkut sieltä löytyneet vaihtarit...
Tässä kuvassa näkyy hanskat...
Niin vahvasti tuli vissiin nollattua pääkoppa etten enää muista millaset hanskat mulla oli mukana..Alkaa onneks jo olotila helpottaa..![]()
Etkö sä sun kasseja tyhjennelly aika tehokkaasti jo tahkolla?Itse olis tänään illalla tarkoitus tyhjentää kassit ja katsoa mitä löytyy ja mitä on häviksissä. Voi olla että noita sun kamoja on munkin laukussa.
Muistaakseni tuota settiä laitettiin illalla Madmanin karvoihin, sitä menikö sitä ylä- vai alapäähän en osaa sanoaMun kassista löyty Wellaflexin men hiusvahaa. Tai siis mökistä sen joku löysi ja yritin etsiä omistajaa jo pihalla, muttei sellaista ilmestynyt. Eli varmaan joku, joka aiemmin jo lähti (Jani)?