• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG Goes Tahko vol 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ai, petri siin teki jarkot... bongas rimmonnin heilan
biggrin.gif
biggrin.gif
noh, uskovaisten tavara on yhteistä, niin eiköhän tuo IDO59:kin menee yhteiseen hyvään
biggrin.gif
biggrin.gif
Hei hei hei!!! Oli se munki siinä välissä...  
wink.gif
sandwitch
biggrin.gif

Huh huh. Vanhaks tulossa kyllä. Väsyttää. Kiva reissu oli, taattua biletystä taas kerran. Kalusto kannalta oli vähän epäonnea. Tuulta ei ollut, joten leijat saivat olla pusseisansa, samoin liidin. Kotarilla ehtivät ajaa vain troyhy ja minä, yhteensä ehkä pari kilsaa, sitten puhkesi kumi. Antti ajoi kelkallansa ehkä myös kilometrin kunnes sekin sanoi kaput. Ja ennen tätä oli jo käyty koodaamassa kelkkaan uusi avain. Tahkon reissulta tuttua hommaa jo ennestään.

Mersu sentään pelitti juuri niinkuin pitää ja paellapannu oli todellakin kymppiplussan arvoinen oivallus. loistavaa! Myös nestemäiseksi ravinnoksi hankitut erimakuiset liuokset tuntuivat toimivan kiitettävänkin hyvin
ghostface.gif

Ensi kerralla kyllä pitää päästä enemmän mäkeen, joten lähteminen jo perjantai-aamusta lienee ohjelmassa. Ja olen myös nyt sen verran jälkimainingeissa, että ehkä minäkin menen ensi kerralla siihen rauhallisempaan mökkiin
biggrin.gif

sanoi:
minäkin menen ensi kerralla siihen rauhallisempaan mökkiin
Taitaa kaikilla nyt just tuntua siltä, mut katotaan taas seuraavalla kerralla. Kyllä ne tän hetkiset ruhjeet unohtuu siihen mennessä.
tounge.gif

Ja olen myös nyt sen verran jälkimainingeissa, että ehkä minäkin menen ensi kerralla siihen rauhallisempaan mökkiin
biggrin.gif
Mä voisin tulla huonekaveriksi
biggrin.gif
On meinaan sen verran hapokas olotila.
Viime yö oli jotain tuskaakin tuskallisempaa, samaan aikaan oli kylmä sekä kuuma, hikeä ja paleltumista. Plus parit kunnon krampit kesken yöunien.
Ottakaa tuo SuzukiV2 viel sinne toiseen mökkiin niin ootte kaikki Pipari-Teamin jäsenet sit samassa
biggrin.gif
Voitte ihan rauhassa vaikka vaihdella.

... ja joo, ette sit tuu toisen mökin saunaan paskomaan
biggrin.gif

Ja olen myös nyt sen verran jälkimainingeissa, että ehkä minäkin menen ensi kerralla siihen rauhallisempaan mökkiin
biggrin.gif
Mä voisin tulla huonekaveriksi  
biggrin.gif
On meinaan sen verran hapokas olotila.
Viime yö oli jotain tuskaakin tuskallisempaa, samaan aikaan oli kylmä sekä kuuma, hikeä ja paleltumista. Plus parit kunnon krampit kesken yöunien.
taisit nähdä märkiä unia
tounge.gif
säkun oot niin
inlove.gif

Kiitos ja kiitos täältäkin.
bowdown.gif

Kaikille tasapuolisesti, kaikki kantoivat kortensa kekoon yhteisen hyvän puolesta, kuten yleensäkin.  
smile_org.gif
Ja joku uusi naamakin taisi olla mukana, tai sitten en vaan muista edellistä tapaamista.
Olo oli sitten eilen ja tänäänkin aika rouhea, liekö jetlaakia vaan... Aika väsynyt oli olo jo lauantaina, ei sitä vanha enää kaikkea jaksa, ensin reilu vuorokausi matkaa, edellisen reissun "nollaus" ja sitten piti taas lähteä...
033102beer_1_prv.gif
Mutta kyllä sitä silti joutu Pehkun taas ottamaan haltuun, toivottavasti ne brittituristitkin saivat paikasta hyvää videota, ilmeet ainakin kertoi enemmän kuin tuhat sanaa...
biggrin.gif
Taitaa mennä pari iltaa nukkuen jotta saa voimia kasattua, eka duunipäivä tänään tänä vuonna, ja "parhaimmassa" mahdollisessa hapessa.
biggrin.gif
Nyt kun uskaltaisi vielä kuvia kattoa...

Edit: Mennäänkö seuraavan kerran viikoksi....?
biggrin.gif
033102bebe_1_prv.gif
buttrock.gif
ghostface.gif

Edit: Mennäänkö seuraavan kerran viikoksi....?
biggrin.gif
033102bebe_1_prv.gif
buttrock.gif
ghostface.gif
Seuraavan kerran voitaisiin mennä serenaan. Samaa keittoa siellä saa mutta matka on huomattavasti lyhyempi - vähemmän kärsittävää sunnuntaitärinöissä
biggrin.gif
tälle ääni
ghostface.gif
Ja toinen.
tounge.gif

Ja siellähän pääsee hyvin kylpemäänkin. Vuokraiskohan ne meille viikoksi puusaunan allasosastolta (kakkavarauksella)? Kun on noita kylmänarkoja ihmisiä, jotka eivät lumihangessa viihdy.
biggrin.gif

hmmm. vai on porukalla melko hapokas olo
biggrin.gif
biggrin.gif
.
no sitten siitä mun suunnittelemasta .ORG Goes Las Palmas ei tuu mitään. Viikko Palmasissa ja silleen
biggrin.gif
biggrin.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

yllättävää on se että noinkin suuri lukuisena olitte päässy rinteeseen.
eek.gif

hmmm. vai on porukalla melko hapokas olo  
biggrin.gif
biggrin.gif
.
no sitten siitä mun suunnittelemasta .ORG Goes Las Palmas  ei tuu mitään. Viikko Palmasissa ja silleen  
biggrin.gif
biggrin.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

yllättävää on se että noinkin suuri lukuisena olitte päässy rinteeseen.
eek.gif
Ja ne jotka ei ollu rinteessä, olivat ajokunnossa ja kelkkailemassa. Kyllä me oltiin myös päivällä reippaita, eikä pelkästään illalla.
biggrin.gif
kysy parin viikon päästä niin olotilat on unohtunu ja innokkaita lähtijöitä löytyy taas
tounge.gif

HUOM: Mökki ykkösestä siitä kuivaustellingiltä on jonkun mukaan vahingossa lähteneet seuraavassa kuvassa emännän räpylöissä oleva Boycotin rukkaset. Jos näyttävät tutuilta niin ilmotelkaa.

Meillä taitaa olla kans jotkut sieltä löytyneet vaihtarit...

Tässä kuvassa näkyy hanskat...

Oli kivaa hiihtää noin 15 vuoden tauon jälkeen! (ihan siis nössösti murtsikkasuksilla) Monot alkoi puristaa ja hiertää 15 km:n jälkeen niin paljon että piti jättää leikki siihen. Kuvittelin vetäneeni _eniten_ mutta en kai sitten koska ainutkaan lihas ei oo tullu vieläkään kipeeks
omg.gif

Sapuska oli hyvää (joskin välillä tulista), seura enimmäkseen mukavaa ja matka sen verran miellyttävä että voisin taas harkita seuraaviin kekkereihin mukaan tulemista (jos kotiväki päästää...) Ehkä saan joskus Petrillekin todennettua että mä vaan näyttelen vässykkää (vai mikä se sana nyt oli..)

Paluumatka venyi sen verran että en ehtiny pelaamaan rinkulaa mutta kerkesin kattoo toka erän melkeen kokonaan. Melko huolestuttavaa oli että likat voitti sarjajohtajan 10-4 ilman että meikä oli pelaamassa...! (tähän joku sarkasmihymiö)

Kiitos kaikille..

Fresh

HUOM: Mökki ykkösestä siitä kuivaustellingiltä on jonkun mukaan vahingossa lähteneet seuraavassa kuvassa emännän räpylöissä oleva Boycotin rukkaset. Jos näyttävät tutuilta niin ilmotelkaa.

Meillä taitaa olla kans jotkut sieltä löytyneet vaihtarit...

Tässä kuvassa näkyy hanskat...
Kumpi noista on sun emäntä?
tounge.gif
Molemmat, se on kato tätä nykyaikaa
biggrin.gif

Kaks kpl on parempi kuin yks kato, ei tarvii vuorotella kaverin kanssa. Vai mites se madis meni ;)

Back