G
Guest
Guest
sandwitchHei hei hei!!! Oli se munki siinä välissä...Ai, petri siin teki jarkot... bongas rimmonnin heilan
noh, uskovaisten tavara on yhteistä, niin eiköhän tuo IDO59:kin menee yhteiseen hyvään![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sandwitchHei hei hei!!! Oli se munki siinä välissä...Ai, petri siin teki jarkot... bongas rimmonnin heilan
noh, uskovaisten tavara on yhteistä, niin eiköhän tuo IDO59:kin menee yhteiseen hyvään![]()
![]()
![]()
![]()
Mä voisin tulla huonekaveriksiJa olen myös nyt sen verran jälkimainingeissa, että ehkä minäkin menen ensi kerralla siihen rauhallisempaan mökkiin![]()
Taitaa kaikilla nyt just tuntua siltä, mut katotaan taas seuraavalla kerralla. Kyllä ne tän hetkiset ruhjeet unohtuu siihen mennessä.sanoi:minäkin menen ensi kerralla siihen rauhallisempaan mökkiin
Ottakaa tuo SuzukiV2 viel sinne toiseen mökkiin niin ootte kaikki Pipari-Teamin jäsenet sit samassaMä voisin tulla huonekaveriksiJa olen myös nyt sen verran jälkimainingeissa, että ehkä minäkin menen ensi kerralla siihen rauhallisempaan mökkiin
On meinaan sen verran hapokas olotila.![]()
Viime yö oli jotain tuskaakin tuskallisempaa, samaan aikaan oli kylmä sekä kuuma, hikeä ja paleltumista. Plus parit kunnon krampit kesken yöunien.
taisit nähdä märkiä uniaMä voisin tulla huonekaveriksiJa olen myös nyt sen verran jälkimainingeissa, että ehkä minäkin menen ensi kerralla siihen rauhallisempaan mökkiin
On meinaan sen verran hapokas olotila.![]()
Viime yö oli jotain tuskaakin tuskallisempaa, samaan aikaan oli kylmä sekä kuuma, hikeä ja paleltumista. Plus parit kunnon krampit kesken yöunien.
Sen jälkeen tarvittaisiin sitä jo mainittua AA-kerhoa.Edit: Mennäänkö seuraavan kerran viikoksi....?![]()
![]()
![]()
![]()
Seuraavan kerran voitaisiin mennä serenaan. Samaa keittoa siellä saa mutta matka on huomattavasti lyhyempi - vähemmän kärsittävää sunnuntaitärinöissäEdit: Mennäänkö seuraavan kerran viikoksi....?![]()
![]()
![]()
![]()
Voiko sen ottaa mukaan?Sen jälkeen tarvittaisiin sitä jo mainittua AA-kerhoa.
Kai sieltä vois jonkun valistajan ottaa mukaan.Voiko sen ottaa mukaan?Sen jälkeen tarvittaisiin sitä jo mainittua AA-kerhoa.![]()
tälle ääniSeuraavan kerran voitaisiin mennä serenaan. Samaa keittoa siellä saa mutta matka on huomattavasti lyhyempi - vähemmän kärsittävää sunnuntaitärinöissäEdit: Mennäänkö seuraavan kerran viikoksi....?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mun mielestä pidetään tästä lähtien alkoholittomia kokoontumisiaSeuraavan kerran voitaisiin mennä serenaan. Samaa keittoa siellä saa mutta matka on huomattavasti lyhyempi - vähemmän kärsittävää sunnuntaitärinöissäEdit: Mennäänkö seuraavan kerran viikoksi....?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja toinen.tälle ääniSeuraavan kerran voitaisiin mennä serenaan. Samaa keittoa siellä saa mutta matka on huomattavasti lyhyempi - vähemmän kärsittävää sunnuntaitärinöissäEdit: Mennäänkö seuraavan kerran viikoksi....?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ne jotka ei ollu rinteessä, olivat ajokunnossa ja kelkkailemassa. Kyllä me oltiin myös päivällä reippaita, eikä pelkästään illalla.hmmm. vai on porukalla melko hapokas olo
.![]()
no sitten siitä mun suunnittelemasta .ORG Goes Las Palmas ei tuu mitään. Viikko Palmasissa ja silleen![]()
![]()
![]()
![]()
yllättävää on se että noinkin suuri lukuisena olitte päässy rinteeseen.
![]()
Kumpi noista on sun emäntä?HUOM: Mökki ykkösestä siitä kuivaustellingiltä on jonkun mukaan vahingossa lähteneet seuraavassa kuvassa emännän räpylöissä oleva Boycotin rukkaset. Jos näyttävät tutuilta niin ilmotelkaa.
Meillä taitaa olla kans jotkut sieltä löytyneet vaihtarit...
Tässä kuvassa näkyy hanskat...
Molemmat, se on kato tätä nykyaikaaKumpi noista on sun emäntä?HUOM: Mökki ykkösestä siitä kuivaustellingiltä on jonkun mukaan vahingossa lähteneet seuraavassa kuvassa emännän räpylöissä oleva Boycotin rukkaset. Jos näyttävät tutuilta niin ilmotelkaa.
Meillä taitaa olla kans jotkut sieltä löytyneet vaihtarit...
Tässä kuvassa näkyy hanskat...![]()