• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG Goes Tahko vol 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tahkon hiihtokoulu: "Hiihtokoulu on avoinna klo 10-17.00 välisenä aikana. Varaamalla tuntisi etukäteen, varmistat opetuksen haluamaasi ajankohtaan. Kurssit alkavat tasatunnein."

Eli varaat sen tunnin neljästä alkaen, ni varmasti kerkiät. Ja vahvalla mutulla väitän et siellä jossain pystyy niitä vaatteita vaihtelemaan jossei sitä mökkiä oo vielä siinä vaiheessa saatukaan.

Ja asiaa liipaten, jos jotakuta sattuu kiinnostamaan lautailun opettelu muttei raaski 40:iä maksaa koulutunnista, ni sitä mäkin voin opettaa... (tosin kaverituntien taso riippuu aina vahvasti sen hetkisestä mielentilasta ja höveliyden asteesta...)

ediitti: Ai nii, missäs vaiheessa käynnistellään kyytihuutokauppaa?

Näyttää siltä, että Tahkon reissulle olisi 2 paikkaa vielä jäljellä.
Joten mukaan ilmoittautumalla TÄÄLLÄ.
Maksa matkasi heti, niin varmistat pääsyn.

Ja ne jotka eivät vielä ole matkaa maksaneet, kipin kapin maksamaan.

Ja asiaa liipaten, jos jotakuta sattuu kiinnostamaan lautailun opettelu muttei raaski 40:iä maksaa koulutunnista, ni sitä mäkin voin opettaa... (tosin kaverituntien taso riippuu aina vahvasti sen hetkisestä mielentilasta ja höveliyden asteesta...)
kestäiskö sun hermot opettaa mua?
biggrin.gif
sieltä voi vuokrata lautoja?ajattelin vaa et ihan sama kummalla kaadun koko ajan ....tulos kumminki sama paikat kipeenä...
lookaround_orig.gif

Itekin tekis mieli opetella lautailun saloja. Sukset jalassa homma onnistuu, tai ainakin pääset rinteet alas ja ylös. Afterski ja beforeski kulttuurikin tuntuu olevan hallussa. Lautailu ei oikein ole hallussa.

Joten vapaaehtoiset opettajat voi ilmoittautua. Mielellään naispuolinen jolla on hyvät tissit ja perse. Ei sillä lautailutaidoillakaan niin väliä ole.
tounge.gif

Rohkeesti vaan laudalle. Jos ekakerta niin kannattaa varautua pitkällä pinnalla ja aika rankkaan päivään, se oletettava jatkuva rypeminen lumessa pistää hien varmasti pintaan. Ihan vain kaunis varoituksen sana..

Mä oon kanssa jeesannut kaverin-pari alkuun lautailun saloihin, joten eiköhän vinkkejä irtoa multakin tarvittaessa.

Joutuu käydä avaamassa lautakausi viikkoa ennen tahkoa Åressa...
wink.gif

kestäiskö sun hermot opettaa mua?
biggrin.gif
Ei multa oo vielä koskaan opettaessa hermot menny, oppilailta kyllä joskus loppuu usko ja pettää pinna (Ja tuollahan mä oon siis lomalla enkä duunissa, eli mitään ei luvata)...
wink.gif

sanoi:
sieltä voi vuokrata lautoja?
Toki toki:Tahkon vuokraamon hinnat. Tosin ohan mullakin kolme, järjestelyistä riippuen voisin kai ottaa pari mukaan
lookaround_orig.gif

Mielellään naispuolinen jolla on hyvät tissit ja perse. Ei sillä lautailutaidoillakaan niin väliä ole.
tounge.gif

0 / 3 (enkä oo blondikaan), joudut varmaan kyselemään sieltä hiihtokoulusta
biggrin.gif

Ei hemmetti, nythän mä vasta hokasin, että siis mullahan on A-luokan reissu Tahkolle juurikin samana viikonloppuna! Tosin lähtö pk-seudulta on jo to aamuna, joten kerkeän "hieman" pohjustaa ennen org-teamin saapumista
tounge.gif
Laittakaa joku vaikka semmonen org-pipo päähän perjantaina pehkubaariin, että tunnistan - nääs jääny prkl noi orgmiittingit väliin. Mutta Tahkolla sitte miittinkiä koko vuoden edestä
033102beer_1_prv.gif

br, Mikko

Kukkuu!!! Kolme paikkaa siis vielä avoinna! Ja muutama kuka ei ole maksanut... Nekin vapautan maanantaina jos ei lisäinfoa ko. maksamatta olevilta ole tullut siihen mennessä.

Mites noiden kelkkojen kanssa. Varataanko? ja montako?

Edittiä: yksi peruutus tuli... eli 3 paikkaa avoinna

Nostetaas vielä!

Ja nyt 4 paikkaa vapaana...

Vielä siis mahtuu mukaan ikimuistoiselle reissulle! Ettei tarvii katua...

Ei hemmetti, nythän mä vasta hokasin, että siis mullahan on A-luokan reissu Tahkolle juurikin samana viikonloppuna! Tosin lähtö pk-seudulta on jo to aamuna, joten kerkeän "hieman" pohjustaa ennen org-teamin saapumista
tounge.gif
Laittakaa joku vaikka semmonen org-pipo päähän perjantaina pehkubaariin, että tunnistan - nääs jääny prkl noi orgmiittingit väliin. Mutta Tahkolla sitte miittinkiä koko vuoden edestä  
033102beer_1_prv.gif

br, Mikko
jotenki aavistan, että tunnistat ilman pipoakin
crazy.gif

Kelkkailu kuulostaa kivalta, tahtoo kans.

Niin, ja mun pikkusysterit ainakin oppivat laudalla laskemaan pienellä opastuksella - ei se niin vaikeaa voi olla "vanhuksiltakaan". Eli voin kanssa tyrkkiä mäeltä vauhtia lisää jos on tarvis. ;)

Kelkkailun kiinnostuksen vähyyden vuoksi kukin saa vuokrata itse kelkkansa. Tarjouksen voimassa olemiseen olisi tarvittu monta kelkkaa enemmän.

Ja TAAS vapautuu yksi lisää...Myyn siis paikkani jollekkin joka jäi ilman!!Ei sovi millään aikatauluun....just paha vkl
bawling.gif

OSTAKAA joku pois!!!!!!!

Terve Tahkon Orgilaiset

En pääse reissuun mukaan, mutta viime viikonloppuna Tahkolla kelkkailleena kerron muutaman jutun asian tiimoilta.

Ensinnäkin kelkkailu on aika lailla erilaista puuhaa kuin monien harrastama letkeän rento iltapäiväcruisailu, jota monet orgilaiset harrastaa. Kelkalla ajetaan ja silloin kun ajetaan lentää hiki ja onpi paikat kipiänä, siihen ei kannata lähteä kalpeana edellispäivän ryyppäämisen jälkeen. Siis turha miettiä promillerajoja.

Toisinnakin kelkka kannattaa Tahkollakin vuokrata koko päiväksi ja käydä päräyttämässä Rautavaaran Essolla tai vielä parempi paikka on Kivennavan hotelli-kartano, josta tarjoillaan parhaimpia munkkeja, mitä oon maistana. Kelkkavuokra päiväksi ajovarusteiden ja crossi-kypärän kanssa on 150 € ei enempää. Tahkolla voi vedellä urku auki 5 € kartan mukaan, mutta suosittelen Kivennapaa.

Kolmanninnakin Tahkon seutu ja erityisesti kelkkareitit on kumpareisia, joten hiki lentää taas. Kaiholla voi mietiskällä eilisillan kaljoja, jotka nyt valuvat pitkin selkäpanssaria, jonka kaikki on ottaneet mukaan reissulle. Märkä on myöskin kypärähuppu, joka tuoksuu niin ihanasti kakstahdille ja kaikkien muiden hikoiltujen oluiden aromilta.

Neljänninnäkin Blue White on edukkaampi vuokraamoista ja Markulta ja siltä säihkysilmäiseltä typyltä (Heidi -kait, terveisiä!) saa hyvää palvelua.

Viidennikkäkin bensaa menee 20L satasella, joten muiden koko päivän ryyppääminen on suunnilleen samanhintaista.
062802jumpie_prv.gif

Tässä vähän menomakua

Pitäkäähän jumalattoman hauskaa, ps Piazzalle kannattaa mennä ennen klo 23.00.

kiitti jimmies vinkeistä......vaik en oo ikinä kelkkailukkaa....ni tiiän et se on hikistä puuhaa....oon ajatellu jotai 2 tunnin sessioo ...ku tiiän et tämmösen penkkiurheilijan kunto ei kyl kauempaa kestä....
biggrin.gif
täytyy käydä asioimmassa blue whitellä vaik en niin säihkysilmä
typystä perusta....
tounge.gif

Back