• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG Goes Tahko vol 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Outillakin tuli työmatka ulkomaille, joten edustan yksin perhettämme. Laitoin peruutuksesta jo privaa Kawa600:lle, joka näytti olevan ensimmäinen vaille paikkaa jäänyt.

Btw, kyytiä vailla..
nixweiss.gif
Osta twingo tai myy se jolleki kaverilles, niin pääset mun uuden hienon mersu-pakun kyydissä Tahkolle
biggrin.gif

Ei ole siellä virpiä. Virpin täytyy itse ilmoittautua. yllä olevasta linkistä.

Ilmoittautuminen sanoo, että paikat on täynnä, mutta eiköhän sillä silti voi ilmottautua. Peruutuspaikkoja jaetaan sitten ilmoittautumisjärjestyksessä ja ne pääsee matkaan ketkä mahtuu
smile_org.gif

Ja piipu: se ilmottautuneiden lista on ton saman ilmoittautumislinkin takana, pitää vaan vaihtaa "välilehteä" sieltä ylhäältä.

Ilmoittautuminen sanoo, että paikat on täynnä, mutta eiköhän sillä silti voi ilmottautua. Peruutuspaikkoja jaetaan sitten ilmoittautumisjärjestyksessä ja ne pääsee matkaan ketkä mahtuu
smile_org.gif

Ja piipu: se ilmottautuneiden lista on ton saman ilmoittautumislinkin takana, pitää vaan vaihtaa "välilehteä" sieltä ylhäältä.
Tarkoitatko sitä punaista huutavaa tekstiä? Mulla meinaan näyttää että paikkoja täynnä 25/28, joista maksaneita...

joo ,kiitti....mä jo ihmettelinki et mihin se oli hävinny...
blush.gif

ja mä sekotin virpin tohon eguilibriumiin.....sori....dementtia vaa pahenee....

saisko orgin porukka jotai erikois alennusta kelkkailusta...ois meinaa kiva kokeilla....jotai vaik parin tunnin reissuu...ettei mee pelkäks ryyppämiseks siel tahkolla...
wink.gif

Semmosta vielä, että jos joku meinaa kelkkailla, niin kelkat pitää varata, mielellään jo nyt heti.
Viime vuonna meinasin jäädä ilman, mutta onneks lohkes sit illalla.

Sumpalla joku tarjouskyselyproggis meneillään, joten kelkkailusta innostuneet kädet ylös?

Semmosta vielä, että jos joku meinaa kelkkailla, niin kelkat pitää varata, mielellään jo nyt heti.
Varmaankin ajankohta lauantaiaamupäivä?
ehkä enemmin lauantai iltapäivä...klo:14.oo.....meinaa varmaa pe tulee ryypättyy enemmän ku lauantaina.lauantaina ei niin paljon koska pitäis olla ajokunnossa sunnuntaina... vai ?

Varmaankin ajankohta lauantaiaamupäivä?
ehkä enemmin lauantai iltapäivä...klo:14.oo.....meinaa varmaa pe tulee ryypättyy enemmän ku lauantaina.lauantaina ei niin paljon koska pitäis olla ajokunnossa sunnuntaina... vai ?
No pitää miettiä että mitä aikaa tulee pimee ynnä muuta. Mutta kaippa sitä näkee ajaa vielä viiteenkin asti.
smile_org.gif
Tarjous pyydetty joka tapauksessa.

Viime vuonna sain kelkan joskus kolmen aikoihin ja oli vielä suht valoisaa, pimeä yllätti suht äkkiä ja oudoilla reiteillä siinä äkkiä eksyy.
Tosin illalla oli ladut tyhjänä joten pystyi puottaa naula päässä.

ja mitä juomiseen tulee, vuorkaamoilla on nolla toleranssi, eivät anna kelkkaa jos neula värähtää, kyllä, puhalluttavat..

tulihan sitä lauantainakin otettua ja aamulla vasta arvottiin kellä neula värähti vähiten
tounge.gif

Tulis jo maaliskuu, onneks alko nyt talviloma, pääsee Rukalle purkaa paineet.
sport05.gif

Back