Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja Outi poistettu. Eli 3 paikkaa avoinna...Outillakin tuli työmatka ulkomaille, joten edustan yksin perhettämme. Laitoin peruutuksesta jo privaa Kawa600:lle, joka näytti olevan ensimmäinen vaille paikkaa jäänyt.
Osta twingo tai myy se jolleki kaverilles, niin pääset mun uuden hienon mersu-pakun kyydissä TahkolleBtw, kyytiä vailla..![]()
Tuskin niin tyhmää ostajaa löytää kuka twingon menis ostaa..Osta twingo tai myy se jolleki kaverilles, niin pääset mun uuden hienon mersu-pakun kyydissä TahkolleBtw, kyytiä vailla..![]()
![]()
Tuskin niin tyhmää ostajaa löytää kuka twingon menis ostaa..Osta twingo tai myy se jolleki kaverilles, niin pääset mun uuden hienon mersu-pakun kyydissä TahkolleBtw, kyytiä vailla..![]()
![]()
![]()
On siellä vapaata. Ei kun ilmoittautumaan! *ILMOITTAUTUMINEN*jos vapautuu paikka niin mulle ehdottomasti.....![]()
eiks virpin nimi ollu ainaki joskus jo siellä ilmottautuneiden joukossa...vai kuvitteleks mä taas...enää en sitä listaa löyä...On siellä vapaata. Ei kun ilmoittautumaan! *ILMOITTAUTUMINEN*jos vapautuu paikka niin mulle ehdottomasti.....![]()
Ilmoittautuminen sanoo, että paikat on täynnä, mutta eiköhän sillä silti voi ilmottautua. Peruutuspaikkoja jaetaan sitten ilmoittautumisjärjestyksessä ja ne pääsee matkaan ketkä mahtuuEi ole siellä virpiä. Virpin täytyy itse ilmoittautua. yllä olevasta linkistä.
Tarkoitatko sitä punaista huutavaa tekstiä? Mulla meinaan näyttää että paikkoja täynnä 25/28, joista maksaneita...Ilmoittautuminen sanoo, että paikat on täynnä, mutta eiköhän sillä silti voi ilmottautua. Peruutuspaikkoja jaetaan sitten ilmoittautumisjärjestyksessä ja ne pääsee matkaan ketkä mahtuuEi ole siellä virpiä. Virpin täytyy itse ilmoittautua. yllä olevasta linkistä.![]()
Ja piipu: se ilmottautuneiden lista on ton saman ilmoittautumislinkin takana, pitää vaan vaihtaa "välilehteä" sieltä ylhäältä.
joo ,kiitti....mä jo ihmettelinki et mihin se oli hävinny...Ja piipu: se ilmottautuneiden lista on ton saman ilmoittautumislinkin takana, pitää vaan vaihtaa "välilehteä" sieltä ylhäältä.
Juuri sitä punaista, paksunnettua tekstiä, joka sanoo: "Kaikki paikat täynnä! peruutuspaikkoja voi kysellä 1.2. alkaen."Tarkoitatko sitä punaista huutavaa tekstiä? Mulla meinaan näyttää että paikkoja täynnä 25/28, joista maksaneita...
Varmaankin ajankohta lauantaiaamupäivä?Semmosta vielä, että jos joku meinaa kelkkailla, niin kelkat pitää varata, mielellään jo nyt heti.
Viime vuonna meinasin jäädä ilman, mutta onneks lohkes sit illalla.
ehkä enemmin lauantai iltapäivä...klo:14.oo.....meinaa varmaa pe tulee ryypättyy enemmän ku lauantaina.lauantaina ei niin paljon koska pitäis olla ajokunnossa sunnuntaina... vai ?Varmaankin ajankohta lauantaiaamupäivä?Semmosta vielä, että jos joku meinaa kelkkailla, niin kelkat pitää varata, mielellään jo nyt heti.
No pitää miettiä että mitä aikaa tulee pimee ynnä muuta. Mutta kaippa sitä näkee ajaa vielä viiteenkin asti.ehkä enemmin lauantai iltapäivä...klo:14.oo.....meinaa varmaa pe tulee ryypättyy enemmän ku lauantaina.lauantaina ei niin paljon koska pitäis olla ajokunnossa sunnuntaina... vai ?Varmaankin ajankohta lauantaiaamupäivä?Semmosta vielä, että jos joku meinaa kelkkailla, niin kelkat pitää varata, mielellään jo nyt heti.