• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org goes tahko 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Enää 1 mesta vapaana
cool.gif
Kuka vie viimeisen?
Mulla muuten olis yks ylimääränen ei-jäsen paikka vapaana, muija joutu peruu reissun.  
nixweiss.gif
062802jumpie_prv.gif
Pitäkää nyt joku huoli Muukasta, ettei se Hesasta/Espoosta lähtien ole munasilleen! Kun ei emäntänsäkään ole vaatteita vahtimassa...
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Olisko jonkun autossa tilaa, joka lähtee aikaisemmin kuin Sumppaliini (klo 15)? Kun mulla olis vapaata, niin voisin lähtee aikasemminkin liikenteeseen hyväksi ja raittiiksi matkaseuraksi. Pus pus.
Me ollaan Miqan kanssa lähdössä keskustasta (Kasarmitorilta) puolilta päivin. Jos sulla ei ole ihan tolkutonta määrää tavaraa mukana ja uskot kestäväsi meidän seuraa, niin kyllä me sut saadaan kyytille sopimaan.

PoS jos sattuu kuulolle, niin editoitko Miqan ja mut majoittumaan tuonne hiljaiseen mökkiin? Kiitos.

No toihan sopis hyvin, kun kerran keskustasta ootte lähdössä. Ja kyllä mä teitä kestän... ehkä.
cool.gif

Laitoin privaa.

Ja kun en ole ennen Tahkoillut, niin onko noita mökkejä helppo löytää? Lienen siellä klo 16-18 kieppeillä. Pitääkö mennä ensin johonkin respaan tms?

Jaha. Hiljasessa mökissä olis tilaa. Pannaan kax paikkaa varaten. Mulle ja kaverille (Laku).

Kehä ykkösen varressa Puksun ABC (ent esso)?
On oikeestaan matkan varrella teille?  
smile_org.gif
Sopii vallan mainiosti. Mä laitan aikatauluja vähän myöhemmin, mutta tähtäys Klovista lähtö viimestään 14:00. Käyks sulle aikasemmin?
nixweiss.gif
Niin ja vielä olis yx paikka vapaana. Mä oon ihan joustava noiden ajojen suhteen, et ei tartte pelästyä tota mun ekaa jorinaa. Aina kantsee koittaa.
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Huomena jo.
062802jumpie_prv.gif

Olen Pukinmäen ABC:llä klo 14:00. Jos joku vielä kaipaa kyytiä, niin sinne vaan. Yx mahtuu varmasti.

Ja kun en ole ennen Tahkoillut, niin onko noita mökkejä helppo löytää? Lienen siellä klo 16-18 kieppeillä. Pitääkö mennä ensin johonkin respaan tms?
Mökit ovat muutaman kilsan Tahkolta, katso aloitusviestissä olevista mökki-infoista karttaa...
KILSAN!? Siis mökeiltä ei voi laskea hisseille!!!! AAAAARRRGGHHH!!!
Siis rinteeseen autolla? Tuli raitistelureissu!
crazy.gif
Pysyypähän maksa kunnossa.....

Mökit ovat muutaman kilsan Tahkolta, katso aloitusviestissä olevista mökki-infoista karttaa...
KILSAN!? Siis mökeiltä ei voi laskea hisseille!!!! AAAAARRRGGHHH!!!
Siis rinteeseen autolla? Tuli raitistelureissu!
crazy.gif
Pysyypähän maksa kunnossa.....
Taksilla sinne viimekskin pääsi ja muistaakseni silakka ajoi autolla kanssa porukkaa edestakas
smile_org.gif

Mä soitan tuon keskusvaraamoon huomenna ja pyydän tarkan katuosoitteen ja kysäsen siitä avaimestakin. Jos muistan?
tounge.gif

Mä soitan tuon keskusvaraamoon huomenna ja pyydän tarkan katuosoitteen ja kysäsen siitä avaimestakin. Jos muistan?  
tounge.gif
Niitä mökkejä on siinä ainoastaan muutama, sen avaimen taitaa saada alueen keskellä olevasta raflasta ja he osoittavat sulel varmaan oikean mökin.

Toi Rantalantie on sellanen parisataa metriä pitkä nysä pätkä, ei ihan kauheesti oo eksymisen varaa...

juu..pitkästä aikaa paikalla online.... sori kaikille, jotka oletti etten tule!Tilanne vielä duunissa suhteellisen auki, mutta jos kaikki osuu kohdalleen saatan jopa lähteä reissulle---->tosin tyhjällä autolla 13-15 välillä. Lähtö pk-seudulta. Mahd. 50-50%.... katsellaan...

Back