• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org goes tahko 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Juu, mun kyytitarjous on voimassa viel.
Jos pystyy Hyvinkäälle tulemaan kamoineen, kyytiin mahtuu 2-3. Oman kulkineensa  saa jattää parkkiin tohon mun pihalle ja viedä mennessään sunnuntaina
smile_org.gif
Sumppa ei ole vielä vastaillut mahtuuks meidän lumilaudat (2 kpl 150cm lankkuja) matkaan, pitääpä kysellä uusiks.

Emäntähän on jo valmiiksi hyvinkäällä ja itsekin sinne pääsisin, koitan tänään selvittää miten tossa Sumpan kyydissä on kamoille tilaa vai aletaanko mittailee sun kärryä / joudutaanko tulee omallamme.

Juu, mun kyytitarjous on voimassa viel.
Jos pystyy Hyvinkäälle tulemaan kamoineen, kyytiin mahtuu 2-3. Oman kulkineensa  saa jattää parkkiin tohon mun pihalle ja viedä mennessään sunnuntaina
smile_org.gif

Onks jii-mällä jo kyyti?
Ei oo ku ei pysty ihan 24/7 tätä palstaa päivystään
tounge.gif

Jos mä nyt oikein tota ketjua tankkasin niin kahta vapaata paikkaa ei löydy enää mistään muusta autosta, joten kai me sitten koukataan sieltä Hyvinkään kautta?

Vai meniks nääki jo Jassulle?

Miten tää onkin niin vaikeeta taas
tounge.gif

Sumppa ei ole vielä vastaillut mahtuuks meidän lumilaudat (2 kpl 150cm lankkuja) matkaan, pitääpä kysellä uusiks.
Mahtuuhan ne. Ihan poikittain eivät varmasti mene, mutta kyllä Vectrassa on sen verran suuri tuo takaluukku suksireikineen, että uskon kyllä että mahdutaan. Paljon enempää ei varmasti kamoja mahdu kuin nyt on... Mutta joo siis
smile_org.gif

Mahtuuhan ne. Ihan poikittain eivät varmasti mene, mutta kyllä Vectrassa on sen verran suuri tuo takaluukku suksireikineen, että uskon kyllä että mahdutaan. Paljon enempää ei varmasti kamoja mahdu kuin nyt on... Mutta joo siis
smile_org.gif
Ok, eli pakkaamme normaalisti pianon ja sohvakaluston matkaan...

Selkä alkaa vetreytymään, joten voihan tuonne lähteä
033102beer_1_prv.gif
, öh, harrastamaan. Mulle meni se toiseksi vimonen paikka, maksu läks just matkaamaan Tapiolasta kohti määränpäätä.
Mulle mielellään paikka hiljaisemmasta kämpästä ja kuorsaamattomat huonekaverit
thumbs-up.gif
.
Milloinkas muut trelaiset aikoi lähteä, itsellä suunnitelmissa noin klo 15, mutta tuosta voinee joustaa.

Ollaanko me yllättyneitä ettei Sampon verkkopankki toimi, jotta pääsisin kuittaamaan maksuja...  
mad.gif

Huijasin. Mozillalla toimii, IE:llä ei.
Vielä puuttuu maksuja...

Tahkollahan saattaa näkyä tuttuja viikonloppuna ja jos ei näy niin ainakin kuuluu!!  
biggrin.gif

Joutuu menee duuniporukalla sinne vaik Orggiporukassa ois varmasti parempi meno....  
wink.gif

Tahkollahan saattaa näkyä tuttuja viikonloppuna ja jos ei näy niin ainakin kuuluu!!  
biggrin.gif

Joutuu menee duuniporukalla sinne vaik Orggiporukassa ois varmasti parempi meno....  
wink.gif
Jani: oisko mahollista ottaa ne mun laskuhanskat mukaan? Jos onnistuttais suorittamaan (vihdoin) vaihtokaupat? Näin niinku vaihdon vuosipäivän kunniaks ;)

biggrin.gif

wink.gif
Jani: oisko mahollista ottaa ne mun laskuhanskat mukaan? Jos onnistuttais suorittamaan (vihdoin) vaihtokaupat? Näin niinku vaihdon vuosipäivän kunniaks ;)
Juu, voitais vihdoin suorittaa vaihto. Otan sun hanskat mukaan....

Olisko jonkun autossa tilaa, joka lähtee aikaisemmin kuin Sumppaliini (klo 15)? Kun mulla olis vapaata, niin voisin lähtee aikasemminkin liikenteeseen hyväksi ja raittiiksi matkaseuraksi. Pus pus.

Olisko jonkun autossa tilaa, joka lähtee aikaisemmin kuin Sumppaliini (klo 15)? Kun mulla olis vapaata, niin voisin lähtee aikasemminkin liikenteeseen hyväksi ja raittiiksi matkaseuraksi. Pus pus.
Tuu Pukinmäen ABC:lle klo 14:00 niin otan kyytiin samalla kun haen Mintun. Eihän toi paljoo aikasemmin oo, mut kuiteski.

Tuu Pukinmäen ABC:lle klo 14:00 niin otan kyytiin samalla kun haen Mintun. Eihän toi paljoo aikasemmin oo, mut kuiteski.
No tässä tapauksessa aikaero on kietltämättä ehkä aika mitätön...

Back