• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org goes tahko 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Juu, koht vois pohtia sitä kyytiasiaa...  
omg.gif

Tai kuskiasiaa  
033102beer_1_prv.gif

Voisin kans mahdollisesti toimia kuljettajana...

Kyl mä voin yhteen suuntaan ajaa. Olkoon vaikka sitten se paluumatka ku menomatkalle tod näk löytyy helpommin kuski
smile_org.gif
Pitää kuitenkin olla pirteenä ja järjissään maanantai-aamuna.

Haa. Sain yhden kaverin ylipuhutuksi. Ilmoitettu ja maksettu samoin tein.
062802jumpie_prv.gif

Pari juttua tuli tässä mieleeni.

Onko tänä vuonna mökkipaikkoja jaettu valmiiksi (eli kuka majoittuu missäkin mökissä) tai onko toinen mökeistä taas profiloitu hieman vähemmän meluisaksi?

Ja mites on tuon syömäpuolen laita, mitään ryhmäruokailuja ei ilmeisesti ole suunnitteilla?

Onko tänä vuonna mökkipaikkoja jaettu valmiiksi (eli kuka majoittuu missäkin mökissä) tai onko toinen mökeistä taas profiloitu hieman vähemmän meluisaksi?
Kyl täs viikol varmaan joku mökkijako tehdään, tai sitten ei
biggrin.gif

sanoi:
Ja mites on tuon syömäpuolen laita, mitään ryhmäruokailuja ei ilmeisesti ole suunnitteilla?
Kimpparuokailua mökkeihin ei ole suunnitelmissa, ideana tuossa kävi mielessä mahdollinen ruokailu siellä Hotellin liepeillä porukalla iltasella.

Emmä edes tollaista jaottelua muistanut ennenkuin mainittiin
tounge.gif
Eiks ne ollu aika meluisia molemmat?
tounge.gif
tounge.gif

Mutta jaetaan toki. Mulle messagea vaan jos haluat "hiljaiseen" mökkiin

Koitetaanko järkätä jotain kimppakyytiä? Jos mä saisin vaikka suksiboksillisen tai muuten vaan tilavan auton lainattua, niin enää puuttuis vaan selvä kuski
biggrin.gif
Silakka varmaan ajais ilomielin jos saat jonkun mukavan auton meille alle
biggrin.gif
Me muut voitais parantaa maailmaa voimajuoman kanssa
smile_org.gif
Varaan ystikselleni yhden paikan autosta jos hän intoutuu mukaan. Kovasti koitan myydä paikkaa aivottomien viikonlopussa
biggrin.gif

Muutoin eiköhän asia järjesty
biggrin.gif
Änkeen mielelläni kyytiin, jos vaan sopii.
Tervetuloa
smile_org.gif
Ollaan budjetoitu 4 henkeä "autoon", suksiboksia ei ole, joten yhden matkustuspaikan vie ehkä kamat. Jos ne nyt mahtuu ees kyytiin
biggrin.gif

Sehän pitää varmaan tulla iltariennot tarkastamaan pajatzoon, saa nähdä erottuuko orgin porukka normaalista väestä.
062802moto_prv.gif

Noniiiii.... ttuttu maksoi Nordeasta 59e!
smile_org.gif
Tulen omalla kyydillä jostain Vinku-Intiasta!
smile_org.gif
Hiljaisemmasta mökistä petiä mulle. Kuorsaan molemmista päistä eli kämppäkaverit (mitkä kaverit?) on kovilla!
biggrin.gif

Back