Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No, tähän reissuun on vielä kaksi ja puoli kuukautta aikaa, joten ei vielä kait hätää ole... Kyllä se laskutus hoidetaan joka tapauksessa... Ilmaista reissua ei siis luvassa ole...mitenkäs tämän reissun maksupolitiikka?
No hyvä! mä jo pelkäsin...Ilmaista reissua ei siis luvassa ole...
juu. eihän tossa muuta epäselv'' enää summan osalta ole kuin se aamupalan osuus... Eipä niistä paljoa tule...No hyvä! mä jo pelkäsin...Ilmaista reissua ei siis luvassa ole...![]()
![]()
Toi pari kuukautta menee nopeesti...ja yleensä se maksupolitiikka jää viimetippaan, ni siks ajattelin kysellä.
Kyllä tolla jo hienot pöperöt saa..Paljonko budjetoidaan aamupalaan per nuppi? Mulla ei pää toimi.
Esim. 14*5€ tekee aika paljon rahaa jo... 70€... Eiks sillä saa jo aika hyvin aamupaloja...?
Sitten matkan hinnaksi muodostuisi 65€.
Pistin privaa.Minulle tuli muuta ohjelmaa, joudun jättämään Tahkon väliin.
Yksi paikka siis vapaana
Lisäsin sinut listalle, paikka on sinun.Pistin privaa.Minulle tuli muuta ohjelmaa, joudun jättämään Tahkon väliin.
Yksi paikka siis vapaana
Nimim. Viikko Levillä eikä päivääkään rinteessä..
Kyytejä tms...:
Sumppa (ei omista suksiboksia, jos jollain ylimääräinen C5:seen sopivine telineineen, otetaan lainaksi mielellään...)![]()
Paikkoja 4 (vapaana 3)
1. Sumppa
2. Vapaa
3. Vapaa
4. Vapaa
Saako kyytiä? Jos roudaan itteni sinne suuntaan ensin ja sitten sieltä sun kyydissä pohjoiseen?
tuollaisen matkan, jos kestät takapenkillä kolmantena... Joo.Ottaako joku mut kyytiin täältä ohikulkiessaan?
Kestän.Ethän kaahaile...tuollaisen matkan, jos kestät takapenkillä kolmantena... Joo.Ottaako joku mut kyytiin täältä ohikulkiessaan?![]()
Ajan töissäkin lähes aina rajotinta vasten...Kestän.Ethän kaahaile...tuollaisen matkan, jos kestät takapenkillä kolmantena... Joo.Ottaako joku mut kyytiin täältä ohikulkiessaan?![]()
![]()