• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG goes TAHKO 2.0.0.6

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Juu, messissä olen!  
062802jumpie_prv.gif

Mutta tosin, toivottavasti kukaan ei pistä pahitteeksi, pieksen moottorikelkalla siellä niin paljon kun lompakko kestää.  
sport05.gif

Tavoite on kyllä ehtiä snoukkaamaankiin muutama tunti..

En uskalla tämän viikonlopun jälkeen luvat ryyppääväni enää ikinä, joten tätä pitää vakavasti harkita. Sen sijaan voin tarjota teille pienen informaationpalasen tahkon kotisivuilta.

etkös hakis sitä crysleriä lainaan taas....
tounge.gif
Emmä taida tällä kertaa kehdata, monestakaan syystä
biggrin.gif

Voin tosin ottaa liukurit mukaan jo valmiiks, jos pitää joku saada pois jäältä hinausautoa varten
tounge.gif
Nii, ootko siis tulossa?
Sori harhaanjohtavasta viestistä. Piti tohonkin laittaa, että sikälimikäli tulen. En varaa vielä paikkaa, ilmoitan sitten kyllä selkokielellä kun olen tulossa.

nimim. susna10
biggrin.gif

Hmmm.....Enpä ole ikuna talviaikaan Tahkolla ollutkaan,joten voisin lähteä mukaan kun muutakaan ei ole ko. vkonloppuna
smile_org.gif

Edit:Onhan sit sänkypaikka mulle???

sen verran pitää olla "sukset" jalassa et pääsee pehkubaariin ja takas....toki pulkkakin on oiva väline...
tounge.gif

toi kelkkailu kiinnostaisi kovasti mut eivät taida päästää lähelläkkään pullo kourassa toikkaroivaa motoristia...joten taidan vaan saunoa ja ottaa....
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Mä en sit ainakaan opeta yhtään ketään. Aion keskittyä taas olennaiseen. Ainoastaan olennaiseen.

Pistäkää mutkin sinne!!! En ole käynyt mäessä 15 vuoteen, muussa kun alamäessä, ja tuskin menen nytkään, mutta yritetään kuitenkin!!!
buttrock.gif
Eli mullekin sänky! Weee
062802jumpie_prv.gif

Pistäkää mutkin sinne!!! En ole käynyt mäessä 15 vuoteen, muussa kun alamäessä, ja tuskin menen nytkään, mutta yritetään kuitenkin!!!
buttrock.gif
Eli mullekin sänky! Weee  
062802jumpie_prv.gif
Ihan vaan varotuksen sananen... Täällä ei saa kovin helposti turpaan - on kokeiltu.  
biggrin.gif
Niin...Mutta te olettekin amathöörejä  
biggrin.gif

"Katsokaa kun isi näyttää miten iskeä naisia..."
confused_orig.gif
*reps* Viimeks siellä oli erään vakuutusyhtiön firmahipat, ja niitä naisia oli... Tosin keski-ikä oli suhteellisen korkea.
thumbs-up.gif

Nonni. Vika paikkakin sitten varattu. Eli Moonis lähtee pitämään miesosallistujat meikissä
smile_org.gif

Hmmm... Juu tähän hintaan ei kuulu kyllä vielä aamiaista.
Tahkon Sokos hotellilla on aamiainen, ja se maksaa 12€/hlö.
Aika suolainen hinta mun mielestä keitetystä puurosta, munasta ja kahvista.

Toinen vaihtoehto on, että tehdään aamupala kimpassa itse.
Kerätään rahaa määrä x, jolla sitten ruokitaan 14 henkeä kahtena aamuna. Varmastikin tulisi halvemmaksi kuin tuo 12€... Saako idea kannatusta?

Jep, ja sitten ei olisi aikarajakaan niin tiukka
tounge.gif
jostain syystä minä olen ainoa joka on aamulla ylhäällä, ehkä johtuen siitä että ei ole vielä mennyt nukkumaan
confused_orig.gif
Mutta kyllä aamupuuro ja aamumunat voidaan halavallakin hommata
biggrin.gif

Back