- Sijainti
- Vantaa/Tikkurila
Kimppa-aamupala mökissä olisi ihan hyvä. Jos ei tehdä kimpassa, niin jokaisella on oma ruispalapussi ja margariini jääkaapissa ja näistä 80% lentää sitten roskikseen lähtiessä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sellaisen saa sinne kyllä myös tilattua, mutta musta turhaa. Hinta oli aamupalasta riippuen 9-15€/hlö/aamu.Kimppa-aamupala mökissä olisi ihan hyvä. Jos ei tehdä kimpassa, niin jokaisella on oma ruispalapussi ja margariini jääkaapissa ja näistä 80% lentää sitten roskikseen lähtiessä.
Etkä aikasin...Sellaisen saa sinne kyllä myös tilattua, mutta musta turhaa. Hinta oli aamupalasta riippuen 9-15€/hlö/aamu.Kimppa-aamupala mökissä olisi ihan hyvä. Jos ei tehdä kimpassa, niin jokaisella on oma ruispalapussi ja margariini jääkaapissa ja näistä 80% lentää sitten roskikseen lähtiessä.
Kyllä mä ainakin niitä munia voin keitellä ja puuroja hämmennellä jos näin päätetään. Mutta EN YKSIN![]()
Kyllähän minä teille puurot keitän ja sopat järjestänEtkä aikasin...Sellaisen saa sinne kyllä myös tilattua, mutta musta turhaa. Hinta oli aamupalasta riippuen 9-15€/hlö/aamu.Kimppa-aamupala mökissä olisi ihan hyvä. Jos ei tehdä kimpassa, niin jokaisella on oma ruispalapussi ja margariini jääkaapissa ja näistä 80% lentää sitten roskikseen lähtiessä.
Kyllä mä ainakin niitä munia voin keitellä ja puuroja hämmennellä jos näin päätetään. Mutta EN YKSIN![]()
![]()
Mut meillähän on Oma armas yökukkujamm Bono, joka toki sekoittaa meille kaikille puurot ja vellit valmiiksi aamusella![]()
No eiku joo, tosi hyvä idea toi kimppa-aamiainen. Ruisleipää, puuroa, levitettä, juustoa, sokeria, maitoa, jotain tomaattia ja kurkkua, niin siinähän se alkaa jo olee!
Sä ootkin luonnostas skeptinen ja negatiivinen ihminen.Puuroa en syö,enkä myöskään kananmunia,joten mulle riittää aamiaiseksi ihan joku itse ostamani saarioisten pizza/sämpylä....jotenkin mua vaan epäilyttää jo tässä vaiheessa tollasen porukan "yhteisen" aamiaisen onnistuminen..![]()
![]()
![]()
oih...kuinka ystävällistäSä ootkin luonnostas skeptinen ja negatiivinen ihminen.
älänyy, kyllä se viimeksi onnistu... uskottava se on, kun ite näinoih...kuinka ystävällistäSä ootkin luonnostas skeptinen ja negatiivinen ihminen...kaikki mut tuntevat on toki tota mieltä...![]()
![]()
Sun mielipidettä tuskin kannattaa kuunnella, kun perut reissun kuitenkin.Puuroa en syö,enkä myöskään kananmunia,joten mulle riittää aamiaiseksi ihan joku itse ostamani saarioisten pizza/sämpylä....jotenkin mua vaan epäilyttää jo tässä vaiheessa tollasen porukan "yhteisen" aamiaisen onnistuminen..![]()
![]()
![]()
Lue edellinen viesti.mut hei mites mä?otanko mä sitten taas jonkun peruutuspaikan haltuun kun semmonen tulee ?![]()
![]()
vai onks mun kestokutsu deletoitu jo?![]()
Ne puuro ynnä kananmuna kustannukset ei varmaan oo kovin merkittäviä, eihän sun just niitä o ehkä ihan pakko syödä. Mikä osa siinä niin epäilyttää?Puuroa en syö,enkä myöskään kananmunia,joten mulle riittää aamiaiseksi ihan joku itse ostamani saarioisten pizza/sämpylä....jotenkin mua vaan epäilyttää jo tässä vaiheessa tollasen porukan "yhteisen" aamiaisen onnistuminen..![]()
![]()
![]()
Kerran joo olen perunut..Sun mielipidettä tuskin kannattaa kuunnella, kun perut reissun kuitenkin.
No kerropa sinä ku oot kerran outsiideri?Kui kun aina on samat ukot/akat orgein bileissä?
Missä uudet lärvit kun ei kukaan "outsider" ilmoittaudu, vähän niiq mä? Satamiljoonaa rekistereitöneitä täällä mut 10-15 samaa nimimerkkiä menos aina samoihin kekkereisiin..
Enhän mie uskalla lasketella kun katkee kuienkin joka raaja siinäkin sähellyksessä..
Jos sitä muistaa... (toim. huom.)No kerropa sinä ku oot kerran outsiideri?Kui kun aina on samat ukot/akat orgein bileissä?
Missä uudet lärvit kun ei kukaan "outsider" ilmoittaudu, vähän niiq mä? Satamiljoonaa rekistereitöneitä täällä mut 10-15 samaa nimimerkkiä menos aina samoihin kekkereisiin..
Enhän mie uskalla lasketella kun katkee kuienkin joka raaja siinäkin sähellyksessä..
Valitettavasti toi mökki alkaa olee jo täydemmäpuoleinen, mutta ottakaapa ja järkätkää samalle viikonlopulle toinen mökki, jonne tulee pelkkiä uusia naamoja tai sit loput niistä vanhoista, jotka ei tänne lähe.
Mä oon reissuilla mukana ainaki sen takia ku tuolla on hyvää porukkaa ja aina sattuu ja tapahtuu kaikenlaista mukavaa, jota on hyvä sitten kiikkustuolissa muistella![]()