• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Org. goes Ruunaa part III

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ~Candice~
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Moro candice.
Mun paikan laskuineen muineen voi antaa vaikka sille kaverilles. Ei tosiaan midn mahdollisuuksia saada vapaata ja aika vähissä, joten kiva jos saadaan maksetut paikat täyteen.

Mukavia viikonloppuja kaikille
033102beer_1_prv.gif

Minä, Avec kans ja Tommi R tullaan vasta myöhään, varmaan 23,00 ois lähellä totuutta. Töissä ku pitää olla, lähetään ku keritään
smile_org.gif

mulle mahtuis pari tyyppiä kyytiin meen autolla ruunaalle lähtö ois hyvinkään abc klo :08.00 huomenna aamulla  
tounge.gif

0400-479128 voin myös ottaa matkan varrelta kyytiin
wink.gif

tää tiimi starttaa vimpelistä n.klo 15:00...eli ruunalla n. 21:00
062802moto_prv.gif

ajelkaahan varovasti ja jos jotain pientä pitää tuoda tullessa..ni vaikka viestiä numeroon...

040-7302280...

paino sanalla "pieni"  
tounge.gif

Moro,

Ilipo + Avec jää etelään, eli meidän paikalle saa mennä nukkumaan
wink.gif

Pitäkäähän lystiä!

-Ilkka

Muokkailen hieman noita mökkijärjestyksiä koska tilaa tuntuu olevan nyt enemmän ettei ttuttun tarttee yksin olla
smile_org.gif

Mitäs jengi meinaa syödä kun päästään perille ?
Kamat alkaa olemaan muuten kunnossa mutta sapuskatouhut on vielä aivan hakusessa
nixweiss.gif

Lähden nyt matkaan. Jos joku sattuu esim. Joensuuhun samoihin aikoihin pyörällä, saa ostokset isosta kaupasta kätevästi mun kotilolla perille.
smile_org.gif

Stoppi Juvan abcllå, 6 motoristia saatettu mutkapätkille kohti Ruunaata.:)

Hieno keli, vielä mahtus pari äkkilähtijää mukaan!!!

062802moto_prv.gif

Back