• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Org. goes Ruunaa part III

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ~Candice~
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Edelleen oma paikka myynnissä.

P.s Mihin se menee nukkumaan jolle mä ton paikan myyn kun kaikki mökit näyttää olevan täynnä? Vai onko mun paikka kenties myyty?
Sun paikkas on edelleen myymättä, jos sen myytyä saat niin paikka löytyy kyllä. ks. tiedot löytyvät ketjun ensimmäisestä viestistä!

Ilmoitat vaan mulle ajoissa siitä sitten
smile_org.gif

Eiköhän nosteta tää tapahtuma ihan uudelle tasolle - joka äijälle tumma puku + kravatti päälle koskenlaskuun. Ite ainaskin ajattelin vähän juhlistaa...

Ja oon ihan tosissani, vaikka on tässä tullut vähän Juhannustakin  
033102beer_1_prv.gif

Mun paikka olis myynnissä. Jos paikka kiinnostaa, niin laita yv:tä.

Ja ~Candice~, ethän muokkaile mökkijakoja mitenkään, ennen kuin saan vahvistettua paikan myynnin jollekulle - koska jos en paikkaa saa myytyä, niin mahdollisesti saavun itse paikalle.

Eiköhän nosteta tää tapahtuma ihan uudelle tasolle - joka äijälle tumma puku + kravatti päälle koskenlaskuun. Ite ainaskin ajattelin vähän juhlistaa...

033102beer_1_prv.gif
Olihan meillä viimeks kaikilla "tummat puvut". Tosin sen päällä (pakolliset) punaiset liivit ja värikkäät kypärät. Krakaa en nähny kellään  
nixweiss.gif

Linkkinä Jassun video, joka ehkä laittaa miettimään sitä puku hommaa uudestaan?

Ruunaa 2009

Ja siitä huolimatta, että saatiin hienot "tummat puvut" ja bootsit lainaks, niin kolmannen kosken jälkeen, ei mulla ollu enää muuta kuivaa päällä, ku vasemman jalan sukka  
biggrin.gif

Mun paikka olis myynnissä. Jos paikka kiinnostaa, niin laita yv:tä.

Ja ~Candice~, ethän muokkaile mökkijakoja mitenkään, ennen kuin saan vahvistettua paikan myynnin jollekulle - koska jos en paikkaa saa myytyä, niin mahdollisesti saavun itse paikalle.
jos et saa myytyä ja et itse pääse paikalle jostain syystä niin ystäväni Sanna on kiinnostunut ostamaan koskenlasku osuuden sinulta tai miksei koko paikan jos hinnasta pääsette sopuun
smile_org.gif

asuu siellä lieksassa ja ei tosiaan välttis mökkipaikkaa tartteis!

033102beer_1_prv.gif
Olihan meillä viimeks kaikilla "tummat puvut". Tosin sen päällä (pakolliset) punaiset liivit ja värikkäät kypärät. Krakaa en nähny kellään  
nixweiss.gif

Oolrait...en tajunnu, että päälle vedetään noi sadepuvut. Ja ihan sama mitä niiden alla on. Luulin että ihan omilla mentäis.

Ei ehkä sit kannata, tai oishan se fiiniä iltanuotiolla  
tounge.gif
tounge.gif

Koskenlasku mennään tällä kertaa puuveneillä aikaisemmista kerroista siis poiketen. Reittikin on himppasen pidempi ja erilainen.

Että jos pukulinjalla haluaa lähteä niin eikun vain
smile_org.gif

Meillä olis pari paikkaa myynnissä... Muksujen hoitaja vastasi eilen Bulgariasta ja tulee vasta viikon päästä... Eli ei saada nyt muksuja minnekään.

Eli, 1 mökki, TeeVee + TeeVee avec paikat myynnissä!

Edit:  Hinnasta päästään sopuun taatusti!

Koskenlasku mennään tällä kertaa puuveneillä aikaisemmista kerroista siis poiketen.  Reittikin on himppasen pidempi ja erilainen.

smile_org.gif
crazy.gif

Voihan v... koskenlaskun luonne muuttuu kyllä kertaheitolla... äärilaidasta toiseen
Hmmm... pitäsköhän se vaihtaa takaisin kumiveneisiin?

Aattelin vaan että pari koskea enemmän tulis puuveneellä ja kokemuksena erilainen ois viime kertoihin verrattunna..

Hyvä kyydit saa kyllä puuveneelläkin...

kertokaas mielipiteitänne että kumpi kiinnostaa enemmän?

wink.gif

Kumivene
smile_org.gif

Minkälaisen matkan päästä löytyy lähin kauppa/kioski josta saa tarvittaessa ruskeaa jaffaa  
033102beer_1_prv.gif
ja makkaraa?

Koskenlasku mennään tällä kertaa puuveneillä aikaisemmista kerroista siis poiketen.  Reittikin on himppasen pidempi ja erilainen.

smile_org.gif
crazy.gif

Voihan v... koskenlaskun luonne muuttuu kyllä kertaheitolla... äärilaidasta toiseen
Hmmm... pitäsköhän se vaihtaa takaisin kumiveneisiin?

Aattelin vaan että pari koskea enemmän tulis puuveneellä ja kokemuksena erilainen ois viime kertoihin verrattunna..

Hyvä kyydit saa kyllä puuveneelläkin...

kertokaas mielipiteitänne että kumpi kiinnostaa enemmän?

wink.gif
No siis toki aina mistä tykkää... puuveneellä on kuin olis bussin kyydissä ;)

Kumivene
smile_org.gif

Minkälaisen matkan päästä löytyy lähin kauppa/kioski josta saa tarvittaessa ruskeaa jaffaa  
033102beer_1_prv.gif
ja makkaraa?
Saa toki myös sieltä eräkeskukselta noita tuotteita... Mutta lähin "mainittava" kauppa taitaa olla Lieksan keskustassa, ~20km tai jotain...
Lähin mainittava kauppa löytyy Pankakoskelta ja myös sieltä Ruunaaltakin saa jotain ostettua
smile_org.gif

Pankakoski on pieni kylä pahanen siinä Lieksan ja Ruunaan puolivälissä ja siellä on Siwa josta saa kyllä kaiken mitä tarttee
tounge.gif

moneenkohan asti tuosta paikasta löytyy lämmintä purtavaa vai kandeisko perjantai iltaa ajatellen varata omat eväät..no makkaraa tulee kyl raahattua muuteski.
lähtö kun tulee tapastumaan tos 14 aikoihin perjantaina ja ruunaal pikkasen seittemän jälkeen.

-pssst-

Mites olette ajatelleet siirtyä Ruunaalle? Me lähdetään heti perjantai aamusta liikenteeseen klo 0800 Hyvinkäältä eli ollaan ajoissa perillä siellä.

Lähdemmä yhdellä autolla ja mopolla.

Oisko jo samaan aikaan muita lähtijöitä?

Tää lähtisi mieluusti teidän matkaan, jos sopii. Eli yksi sopuisa kuski ja yksi suht sopuisa giksu  
smile_org.gif
Eikun mukaan vaan!
smile_org.gif

Varmaan joku Hyvinkään ABC vois olla hyvä startti paikka sitten!

Loimukin on ilmoittanut lähtevänä sieltä samaa matkaa!

Kiva, saadaan pieni letka aikaiseksi!

062802moto_prv.gif
Mitäs reittiä teillä ois meininkinä ajella ??

Meinaan jos ajatte tästä Etelä-Savon (Mikkeli) kautta, vois tästä eteenpäin ajella "Saimaan maisema- ja mutkareittiä" (Mikkeli - Sulkava - Savonlinnan tori - Hanhivirran lossi -Joensuun kanavakahvila - Nurmes - Ruunaa). Matkaa Mikkelistä perille tulee tolla reitillä n. 330 km.

Hienoja maisemia ja mukavaa mutkaa  
062802jumpie_prv.gif
Reitti vaikuttaa hyvältä, paitsi Joensuusta vois ajella suoraan Lieksaan?
tounge.gif

Ja tosiaan, Mikkelin kautta ollaan tulossa.

062802moto_prv.gif
Laittakaas vähän arviota siitä, ajatteko Mikkelistä eteenpäin tuota "mutkaisempaa" reittiä vai suoraan pääteitä.

Tuon mutkareitin pituus on n. 380 km ja ajoaika lienee n. 6 h parilla stopilla. Suoraan ajettuna matkaa tulee n. 330 km ja aikaa palaa jotain 4-4,5 h.

Jos teillä on lähtö 08:00, olette varmaan Mikkelissä pian 10:00 jälkeen, ja perillä reitistä riippuen joskus 14:00 jälkeen tai 16:00.

Kyselen tätä siksi, kun yhden osallistujan kanssa on suunniteltu tuota mutkareittiä, ja sillekin siis mahtuis letkaa.

Back