• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ORG! Goes Ruunaa II , 3.-5.7.2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TeeVee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itsellä tavoite koittaa startata klo 13 Hyvinkäältä...
Tämä varmistui eli jos joku on samoihin aikoihin menossa niin eikuin ilmoitusta
smile_org.gif
Itse lähden varmaan klo 12 Helsingin Ruoholahdesta kohti Hyvinkäätä, josta vedetään eteenpäin Ruunaalle klo 13 alkaen.

Mites onkohan kukaan mahdollisesti lähdössä autolla pääkaupunkiseudulta
biggrin.gif
 kun on vielä epävarmaan onko oma pyörä saatu kuntoon tohon mennessä  
mad.gif
vieläkin olisi tarvetta kyydille  
crazy.gif
Katoin noita sääkarttoja ja päätin että autolla mennään.
Oli Porin ajomatka riittävän tuskaa sunnuntai aamuna.
Joten kyydillä pääsee, eli jos Flippo tulee kyydissä niin sit ois autossa vielä tilaa 3 tai kahdelle riipuen siitä miten sylikkään haluaa autossa istua.  
biggrin.gif
Hopeen harmaa audi suikkaa taas menemmään, mutta jos nyt tällä kertaa ilman sakkoja
biggrin.gif

Matkaan voisi lähteä joskus puolenpäivän jälkeen?

Laitettaan puhelinnumeroa jakoon tossa myöhemmin niin voi tarkemmin sopia lähtöpaikasta yms  
smile_org.gif
jee kiitoksia päseen mukaan  
bowdown.gif
062802jumpie_prv.gif
.

mitä juomatilaukseen tulee niin 8 päkki karhua
smile_org.gif

Sovitaax, ettei tapella ainaskaa Ruunaalla yhtään? Joohan? Juodaan virvoitusjuomia, puhutaan caccaa, lasketaan koskea ja mahdollisesti housumme/housuihimme!
smile_org.gif
Nää lähtee säävarauksella laivalla Kolilta Lieksaan. Tullaan Ruunaalle noin klo 20. Jos sataa, niin sitten ollaan perillä aiemmin.
smile_org.gif

Pakko pistää pystyyn vielä pikakysely...

Sinne olisi tulossa se kuvaajaveijari paikanpäälle, mutta ottaisi kuvia lähes koko retkeltä... Eli

ekaks lähtövalmistelut,
sitten Neitikoskelta,
-> Murrookoskelta
-> eräleiristä ruokailusta
-> Siikakoskelta kuvia uimareista...

Elikkäs Tää tarvii päättää viimestään huomenna. Tää tarkottais kokonaiskustannuksena 150€ -> pyöreesti 4€/kärsä

Olisko kiinnostusta?

Niinsiis... Kuvat toimitetaan 1 CD:llä ja sen lisäksi ne laitetaan netin kautta ladattavaksi...

Yksi unhoittunut ilmo menee näin;
Voisin arvata että meidän remmi tykkiäis muutamat oluset ottaa koskenlaskun ruokatauon aikana. Onko nyt niin ettei omia juomia saa miteskään siirrettyä tuohon koskenlaskun jälkeiseen savusaunahekumaan ? eli jos ei niin juomia "varaukseen" tänne myös meitin remmiä varten riittävästi, he  
bawling.gif

...niin kuvista, mulle käy mutta kolmen muun puolesta en voi luvata, sorry...

Enemmistön päätöksellä (mä, Äksjiiärrä ja Esalainen 1)...
biggrin.gif

Taidan tilata sen valokuvauksen...

Ennen iltaa kannattaa älähtää jos ei mistään hinnasta halua osallistua tuohon!
tounge.gif

Katoin noita sääkarttoja ja päätin että autolla mennään.
Oli Porin ajomatka riittävän tuskaa sunnuntai aamuna.
Mitens se menikää, "eiks sun mopolla voi lähtee noi pitkälle"?
biggrin.gif

Joo mä voisin alustavasti olla kyydissä, viimestää huomen illal selvii saanko mopon nippuun ennen reissuu...
nixweiss.gif
Kyl se mun "kiihdytyspyörä" sinne asti jaksais mutta kuski ei ;)
No ei ne on luvannu sadetta ja mä oon sen verran sokerista ja mukavuuden halunen että auto kutsuu :P

Kyydillä pääset jos tarvetta on. Tällä hetkellä autolla menossa, minä (kuski), Timi ja Flippo ja sinä alustavasti
smile_org.gif

Eli jos vielä joku kaipaa autokyytiä niin yhdelle vielä on tilaa jos halutaan änkeä.

5 keppanaa ruuan ja saunan kanssa, jos niitä saa sinne tilattua. Tää ku ei ole tuolla ennen ollut, niin vähän hakusessaan mihin saa mitäkin vietyä omia ja minne tarvii jotain tilata. Siis keppanakeissi on tilauksessa pelipaikalle ja nyt nää 5 lisäksi, jos sinne ruokapaikalle / saunalle ei saa omia vietyä.

Missä ja milloin ja kenelle mikäkin maksetaan ? Tietää vähän varautua tuon käteisen kanssa...

Mekin käväistään Koli katsomassa perjantaina ja tullaan joko 17.30 lautalla tai ajamalla, katellaan...satoi tai paistoi.

Joo, valaiskaa vähän maalaista näistä jutuista...

-mänä-

Missä ja milloin ja kenelle mikäkin maksetaan ? Tietää vähän varautua tuon käteisen kanssa...
Savusauna, mulle, perjantaina tai lauantaina 5€ / kärsä
Kuvaus, mulle, perjantaina tai lauantaina, 4€ / kärsä

Juomat, Bingille/mulle (saa nähdä miten tuo sit hoituu). Juomat rahaa vastaan  
tounge.gif

Jos on liinavaatteet tilattu muttei maksettu, mulle ja perjantaina

Välimatkaa savusaunan ja eräkeskuksen välillä n. 8km, joten pienessä pierussa vaikea hakea mitään koskenlaskun jälkeen -> ostellaan paikanpäältä mitä tarvii. Koskenlaskun erälounaalle ei omia voi viedä kuin "povitaskussa"... toisaalta, viedään pisnes, jos aletaan omia koppia viemään mukana  
cool.gif

Mitäs muuta vielä?

Ainiin, siis perjantaina klo 14 alkaen mökit on "luovutuskunnossa", eli silloin voi hätäisimmät mennä. Eräkeskuksen respassa on nickilista, jonka avulla porukka tiputellaan mökkeihinsä!

Ite pyrin olemaan viimeistään klo 16 Lieksassa, Bingin apuna keräämässä bissee yms yms... Jonka jälkeen, oletettavasti n. klo 17.30 olenkin sitten jo  
033102beer_1_prv.gif

Onkos vielä jotain epäselvyyksiä?

Jos keli on hyvä, niin minäkin saatan tulla sinne 17:30 Kolin lautalle. Jos ei, niin sitten suoraan Ruunaalle.

hitto, jos olis tienny että jengi haluu kuvia tosta koskenlaskusta, niin olisin voinut tuon hoitaa ns. Pro bono... No joka tapauksessa on kuvauskalusto matkassa, eli kai tuolta jotain kuvia ilmestyy nettiinkin.

hitto, jos olis tienny että jengi haluu kuvia tosta koskenlaskusta, niin olisin voinut tuon hoitaa ns. Pro bono... No joka tapauksessa on kuvauskalusto matkassa, eli kai tuolta jotain kuvia ilmestyy nettiinkin.
Kyllähän siellä kuvattavaa piisaa... Tuo kuvaaja hoitaa todennäköisesti "kaiken" rannalta käsin. "Onboard" kameraa Jassu taitaa jo viritellä... Mutta ohan meillä monta venettä, joten jos sultakin löytyy kamera, joka ei vettä pelkää, niin ei muutakun ota messiin ja kuvaa gummilautalta...
thumbs-up.gif

Hätänen starttailee jo Ruunaata kohti (olenko peräti eka??). Tosin, jokusen välietapin kautta joten huomenna ollaan vasta perillä.

Juomalistan ekan version (tähän saakka ilmotetut) olen jo printannut ja toiveet pyritään toteuttamaan as is. Jos nyt joku tuntee yhtäkkistä paniikkia juomien suhteen niin pyrin vielä tsekkaamaan ketjua mahdollisuuksien mukaan ja käsittääkseni TeeVee on vielä "passissa" huomiseen aamuun saakka.

Niin, ja juomia saa sitten käypää rahallista korvausta vastaan noudella paikan päällä joko minulta tai sitten TeeVeeltä. Ainakin jompikumpi tietää mistä ne noudetaan
tounge.gif

Ei muuta kun
062802moto_prv.gif

Ja kuten Hill Streetissä aikanaan tuumailtiin, Let's be careful out there.

Over and out

Niin, ja juomia saa sitten käypää rahallista korvausta vastaan noudella paikan päällä joko minulta tai sitten TeeVeeltä. Ainakin jompikumpi tietää mistä ne noudetaan  
tounge.gif
Ja kaikkihan toki sanomattakin ymmärtää, että rahallinen korvaus Bingille täytyy pyöristää sopivasti ylöspäin... Ihan vaan vaivanpalkkana!
thumbs-up.gif

Vajaa vuorokausi starttiin!
062802jumpie_prv.gif

Back