Tämä varmistui eli jos joku on samoihin aikoihin menossa niin eikuin ilmoitustaItsellä tavoite koittaa startata klo 13 Hyvinkäältä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä varmistui eli jos joku on samoihin aikoihin menossa niin eikuin ilmoitustaItsellä tavoite koittaa startata klo 13 Hyvinkäältä...
jee kiitoksia päseen mukaanKatoin noita sääkarttoja ja päätin että autolla mennään.vieläkin olisi tarvetta kyydilleMites onkohan kukaan mahdollisesti lähdössä autolla pääkaupunkiseudultakun on vielä epävarmaan onko oma pyörä saatu kuntoon tohon mennessä![]()
![]()
![]()
Oli Porin ajomatka riittävän tuskaa sunnuntai aamuna.
Joten kyydillä pääsee, eli jos Flippo tulee kyydissä niin sit ois autossa vielä tilaa 3 tai kahdelle riipuen siitä miten sylikkään haluaa autossa istua.Hopeen harmaa audi suikkaa taas menemmään, mutta jos nyt tällä kertaa ilman sakkoja![]()
![]()
Matkaan voisi lähteä joskus puolenpäivän jälkeen?
Laitettaan puhelinnumeroa jakoon tossa myöhemmin niin voi tarkemmin sopia lähtöpaikasta yms![]()
Mitens se menikää, "eiks sun mopolla voi lähtee noi pitkälle"?Katoin noita sääkarttoja ja päätin että autolla mennään.
Oli Porin ajomatka riittävän tuskaa sunnuntai aamuna.
Joo... saa lisätä 2 henkeä.Enemmistön päätöksellä (mä, Äksjiiärrä ja Esalainen 1)...![]()
Taidan tilata sen valokuvauksen...
Ennen iltaa kannattaa älähtää jos ei mistään hinnasta halua osallistua tuohon!![]()
Kyl se mun "kiihdytyspyörä" sinne asti jaksais mutta kuski eiMitens se menikää, "eiks sun mopolla voi lähtee noi pitkälle"?Katoin noita sääkarttoja ja päätin että autolla mennään.
Oli Porin ajomatka riittävän tuskaa sunnuntai aamuna.![]()
Joo mä voisin alustavasti olla kyydissä, viimestää huomen illal selvii saanko mopon nippuun ennen reissuu...![]()
Kyl sun mopol pitää tulla, se on aina yks ohjelmanumeroJoo mä voisin alustavasti olla kyydissä, viimestää huomen illal selvii saanko mopon nippuun ennen reissuu...![]()
Savusauna, mulle, perjantaina tai lauantaina 5€ / kärsäMissä ja milloin ja kenelle mikäkin maksetaan ? Tietää vähän varautua tuon käteisen kanssa...
Kyllähän siellä kuvattavaa piisaa... Tuo kuvaaja hoitaa todennäköisesti "kaiken" rannalta käsin. "Onboard" kameraa Jassu taitaa jo viritellä... Mutta ohan meillä monta venettä, joten jos sultakin löytyy kamera, joka ei vettä pelkää, niin ei muutakun ota messiin ja kuvaa gummilautalta...hitto, jos olis tienny että jengi haluu kuvia tosta koskenlaskusta, niin olisin voinut tuon hoitaa ns. Pro bono... No joka tapauksessa on kuvauskalusto matkassa, eli kai tuolta jotain kuvia ilmestyy nettiinkin.
Kakskytkaks kolkyt kurvasin KansisetiltäKyl sun mopol pitää tulla, se on aina yks ohjelmanumeroJoo mä voisin alustavasti olla kyydissä, viimestää huomen illal selvii saanko mopon nippuun ennen reissuu...![]()
![]()
Ja kaikkihan toki sanomattakin ymmärtää, että rahallinen korvaus Bingille täytyy pyöristää sopivasti ylöspäin... Ihan vaan vaivanpalkkana!Niin, ja juomia saa sitten käypää rahallista korvausta vastaan noudella paikan päällä joko minulta tai sitten TeeVeeltä. Ainakin jompikumpi tietää mistä ne noudetaan![]()