Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiks lähempää treffiseuraa löytyny?Ajattelin vaan jos meloessa tulee jännäkakka, niin olis sunnuntaina treffeille mennessä edes lähes jarruttamattomat kalsarit...![]()
Onkos muuten kukaan suuntaamassa sunnuntaina ouluun päin?
Sanoovat, notta sillä se lähtee, millä on tullutkin...no niin. Mä olen jo hyvinki lähellä lieksaa, savonmualla, mut täl hetkellä köhin siìhen malliin että saattaa kulua viikonloppu flunssaa ihmetellen.
Saattaapi olla,että en ilmaannu paikalle siis![]()
Yleensä on vähän odoteltava sitä kenellä rahatukko on.Mä oon ottanut tiukan linjan, ei odottelua.
Kyllä niitä varmasti järjestyy, eli ei ole ollut tarvetta varata etukäteen... Olen toki ilmoitellut niitä tuonne Ruunaalle sitä mukaan kun kiinnostusta ilmenee, osaavat sitten varautua niitä jakamaan! Pistän viestiä eteenpäin!Saisko TeeVee varattua vielä pari settiä liinavaatteita, vai pitikö niitä etukäteen varata..?![]()
No ilmota 4:jän setin tarpeesta myösKyllä niitä varmasti järjestyy, eli ei ole ollut tarvetta varata etukäteen... Olen toki ilmoitellut niitä tuonne Ruunaalle sitä mukaan kun kiinnostusta ilmenee, osaavat sitten varautua niitä jakamaan! Pistän viestiä eteenpäin!Saisko TeeVee varattua vielä pari settiä liinavaatteita, vai pitikö niitä etukäteen varata..?![]()
No ilmota 4:jän setin tarpeesta myösKyllä niitä varmasti järjestyy, eli ei ole ollut tarvetta varata etukäteen... Olen toki ilmoitellut niitä tuonne Ruunaalle sitä mukaan kun kiinnostusta ilmenee, osaavat sitten varautua niitä jakamaan! Pistän viestiä eteenpäin!Saisko TeeVee varattua vielä pari settiä liinavaatteita, vai pitikö niitä etukäteen varata..?![]()
Onko cobrassa sisällä alkuperäiset akut? Ei meinaan toimi paristoilla tai muilla akuilla tuo kypäräsetti.Jahha...
PMR-osasrolla jää tällä kertaa huutelut pikkasen vähemmälle, mikki kun on sökö niin se on. Kuunteluahan tuo toki ei haittaa.
...vai mahtaako jollakulla olla tietoa mistä pääkäupunkiseudulta vielä tänä iltana onnistuisi taikomaan toimivan kypäräsetin Cobraan (mt 800)