• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG! Goes Ruunaa 4.-6.7.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TeeVee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
biggrin.gif
Ajattelin vaan jos meloessa tulee jännäkakka, niin olis sunnuntaina treffeille mennessä edes lähes jarruttamattomat kalsarit...
Onkos muuten kukaan suuntaamassa sunnuntaina ouluun päin?

no niin. Mä olen jo hyvinki lähellä lieksaa, savonmualla, mut täl hetkellä köhin siìhen malliin että saattaa kulua viikonloppu flunssaa ihmetellen.
Saattaapi olla,että en ilmaannu paikalle siis
sad_orig.gif
Sanoovat, notta sillä se lähtee, millä on tullutkin...
talktohand.gif
Joten ei muutakun messiin vaan ja laskemaan koskia...

Tuossa tuli vielä mielipuoleen... Eli jos matkanvarrella tulee kummallisuuksia/viivytyksiä ja saapuminen myöhästyy oikeen huolella, niin voitte soitella/viestitellä myös mulle, niin järkätään teidät kuitenkin sisään... eli mut tavoittaa tarvittaessa numerosta 050 366 2875

"klo 14 lähtöryhmän" jäsenet ovat hetki sitten saaneet privaan tarkempia speksejä retkestä / lähtöajoista ja -paikoista.

Noi on vittumaisia, kun ei oo itestä kiinni. Sitten se asiakas tulee myöhässä ja kun et saa ajallaan valmiiksi niin vittuilevat vielä perään.
nixweiss.gif

Mä oon ottanut tiukan linjan, ei odottelua.
Odotuttaja tehköön aloitteen uudesta ajasta tai jääköön.

Eihän se toki noin yksinkertaista ole, mutta pääperiaatteiltaan.

Jahha...

PMR-osasrolla jää tällä kertaa huutelut pikkasen vähemmälle, mikki kun on sökö niin se on. Kuunteluahan tuo toki ei haittaa.

...vai mahtaako jollakulla olla tietoa mistä pääkäupunkiseudulta vielä tänä iltana onnistuisi taikomaan toimivan kypäräsetin Cobraan (mt 800)

Saisko TeeVee varattua vielä pari settiä liinavaatteita, vai pitikö niitä etukäteen varata..?
nixweiss.gif

Saisko TeeVee varattua vielä pari settiä liinavaatteita, vai pitikö niitä etukäteen varata..?
nixweiss.gif
Kyllä niitä varmasti järjestyy, eli ei ole ollut tarvetta varata etukäteen... Olen toki ilmoitellut niitä tuonne Ruunaalle sitä mukaan kun kiinnostusta ilmenee, osaavat sitten varautua niitä jakamaan! Pistän viestiä eteenpäin!

nixweiss.gif
Kyllä niitä varmasti järjestyy, eli ei ole ollut tarvetta varata etukäteen... Olen toki ilmoitellut niitä tuonne Ruunaalle sitä mukaan kun kiinnostusta ilmenee, osaavat sitten varautua niitä jakamaan! Pistän viestiä eteenpäin!
No ilmota 4:jän setin tarpeesta myös
biggrin.gif
lieköhän kukaan enää perillä kuinkamonta settiä tarvitaan... Yammuu rupes jotain tänään nikottelee et se ei ehkä lähtiskää, joten sen pyykkivuori muuttui epävarmaksi...
biggrin.gif

Jahha...

PMR-osasrolla jää tällä kertaa huutelut pikkasen vähemmälle, mikki kun on sökö niin se on. Kuunteluahan tuo toki ei haittaa.

...vai mahtaako jollakulla olla tietoa mistä pääkäupunkiseudulta vielä tänä iltana onnistuisi taikomaan toimivan kypäräsetin Cobraan (mt 800)
Onko cobrassa sisällä alkuperäiset akut? Ei meinaan toimi paristoilla tai muilla akuilla tuo kypäräsetti.
nixweiss.gif

Just tänään tuli uus setti digimestalta ja yritin kokeilla paristoilla.. otin puhelun digimestaan ni johan selvisi, että pitää olla nuo orginaaliakut, joissa on metallinen maadotuskanta pariston kyljessä.. sillä pelittää mikki ja johtosarjan nappi. Muuten on hyvin
hiljaista voxilla tai napin kautta jutellessa. Testaapa syttyykö lähetystolppa näillä keinoilla.. Jos ei auta, niin sitten mikissä ropleemaa.

Kyl siinä on ihan alkuperäset pakasta revityt akut sisällä. Mikki tais vaan tykätä kovin huonoa uudesta juotoksesta...tai sit en vaan osaa ™.

Nooo, huomenna
062802moto_prv.gif
kuunteluosastolla, ei jaksa stressailla. Kurkkumikrofonitsydeemi muutenkin oli jo mietinnän alla
wink.gif

Löytyisikös kahta paikkaa Matti ja Maija Myöhäiselle? Heti maksetaan ym. 040-7337786.

Asiasta aidanseipääseen.

Nopealla vilkaisulla ei sattunut silmään että mihinkäs aikaan se koskenlasku on? Käsittääkseni koko illaksi oli se kota varattu joten voi laskea että iltaan saakka menee...

Back